Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Stakkar liten... må du prøve å overse denne tråden som åpenbart ikke interesserer deg og så får du det ikke til og må skrive ditt sure oppgulp her i tråden du hater.

 

Det er ikke lett. Alle argumentene dine i denne saken er så latterlige at jeg velger å overse dem...

Hyggelig å hjelpe,men hvis det blir funnet en kur ved hjelp av maskinressursene som blir brukt så tar vel selskapet den.Det koster å investere i klynger eller i digre itanium Superdome.Disse selskapene har ressurser i massevis.Patetisk tråd,men heldigvis får du vel mere oppgulp å kur får du hos legen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei nre1458!

Fint at du viser interesse ved å uttrykke din bekymring for hva som skjer om vi skulle finne noe som kan brukes som medisin. D2OL har noe de kaller "Instant result" som betyr at resultatene fra D2OL umiddelbart gjøres tilgjengelig på internett. Med andre ord kan hvem som helst drive forskning på de beste medisinkandidane vi finner om de har interesse og kunnskap til det.

 

Bare spør om det er mer du lurer på!

Lenke til kommentar
FAEN! jeg hadde nesten 1500 candidater som ikke var uploadet, også krasjer disken! :wallbash:

åssen er det mulig? Er det ikke auto-update hver 6. time??? det har jeg, veldig smart, vil anbefale deg det. Siden jeg starta har jeg i alle fall ikke uploadet noe som helst manuelt..... er det noe jeg har glemt????????

Lenke til kommentar
FAEN! jeg hadde nesten 1500 candidater som ikke var uploadet, også krasjer disken! :wallbash:

åssen er det mulig? Er det ikke auto-update hver 6. time??? det har jeg, veldig smart, vil anbefale deg det. Siden jeg starta har jeg i alle fall ikke uploadet noe som helst manuelt..... er det noe jeg har glemt????????

Joda, det er riktig som du sier at det er autoupdate hver 6 time.

Men du kan sette klienten i offline og dermed laster ikke klienten opp candsa før du setter klienten online igjen.

Bare husk å sette køen til 2000 før du gjør dette, så kan maskinen crunche i ca 20 dager(kommer litt an på hastigheten på prosessoren din) før du trenger å laste opp candsa.

Dette kan bli brukt til litt taktikk og sånn :D

Men desverre så skjer det uungåelige at ting går til helvete :no:

 

Så det er bare å kondolere harald_ og håpe att han ikke ble satt så altfor langt tilbake slik at han slutter med dette.

 

Crunch on, gutter og jenter og velkommen til alle nye medlemmer :thumbup:

 

Sceptic

Lenke til kommentar

Må si at jeg har vært relativt inaktiv i det siste da maskina begynner å merke kjøret. Den er helt fin når jeg kjører d2ol etter å ha formatert, men etterhvert begynner den å lagge sinnsykt når jeg kjører d2ol, noe som innebærer at jeg stenger d2ol.

Noen som vet om det finnes noen form for cpu-usage-lock. dvs at jeg låser d2ol til maks 70% feks..

Nå har jeg satt prioroteten til under normal, kanskje det hjelper..

Lenke til kommentar

Jeg har 1gb, og har kjørt ad aware, spybot, har norton 2004, zonealarm og hele pakka.

 

Skulle ikke være maskina det skorter på. Men den er blitt litt laggete om jeg ikke bruker d2ol også, men d2ol forverrer hele greia DRASTISKT.

Kan skrive noe på msn, så tar det 4 sekunder så kommer alt..

Lenke til kommentar

Ja det kan være lurt.

Men husk når du avinstallerer så slett også alle mapper under D2OL.

Hadde problemer med at klienten brukte 1 sekund på hver kandidat.

Avinstallerte D2OL men slettet ikke alle mappene, installerte igjen, samme problem.

Siste jeg prøvde var å avinstallere klienten, slette alle mapper under D2OL, installerte igjen og vips! så var problemet borte.

Hva som var feilen vet jeg ikke, men det kan ha vært noe Javashit ute å gått her.

Det er ihvertfall verdt å prøve det om ikke noe annet.

 

Har du sjekka hvor mye diskplass du har igjen? Mener det er en funksjon i norton som gjør at de filene du eventuellt sletter blir liggende igjen som en 'sikkerhet' for at du skal kunne gjenopprette de senere. Mulig jeg er helt på bærtur nå, men mener å huske at det var norton som hadde en slik funksjon.

 

Sceptic

Endret av Sceptic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...