Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Olav Haraldsson - Olav the Stout - Olav the Saint

AD 995-1030

Yes, that's the guy who got credit for turning the pagan Norway to christianity. But He's got nothing to do with the prophet in question i think. What i wrote about the religious paradigm shift in 1030 was just to haras a certain Irish-Canadian female hobby anthrpologist. (For searching for Biblical prophets in Norse mythology that is.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
F*** eller! Der gikk 300 cands opp i lufta...

Gudene veit hvor de ble av...

 

Uff, det er irriterendes!

Skal bort snart også så da blir det null produksjon...

Jaja, er bare å begynne å crunche igjen...

 

Er ikke noen som har en ide om hvordan jeg kan få tilbake candsa mine da?

Det kommer litt ann på hvordan de ble mistet. Hvis du hadde spart 300 og så uploadet dem, så er det rart du mistet dem. Jeg ville i så fall tatt kontakt med Charles på D2OL forumet. Hvis du ikke har uploaded dem så er det vel flere muligheter å få tilbake en mistet fil. De proseserte kandidatene lagres filen resultQueue.dat i folderen "C:\Program Files\SengentD2OL\D2OL\res".

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Det kommer litt ann på hvordan de ble mistet. Hvis du hadde spart 300 og så uploadet dem, så er det rart du mistet dem. Jeg ville i så fall tatt kontakt med Charles på D2OL forumet. Hvis du ikke har uploaded dem så er det vel flere muligheter å få tilbake en mistet fil. De proseserte kandidatene lagres filen resultQueue.dat i folderen "C:\Program Files\SengentD2OL\D2OL\res".

 

Lykke til :)

Jeg mistet de mens jeg sparte opp og var offline og når jeg skulle skjekke hvor langt jeg hadde kommet så var de borte...

 

Skal prøve å trikse litt med den fila nå

Lenke til kommentar

Stå på alle sammen, vi må skjerpe oss litt slik at ikke FreeDC tar oss. De kan bli en trussel etterhvert, hvis ikke vi får opp produksjonen. Men uansett: bra innsats alle sammen! Lykke til videre

 

BTW: ser ut til at de kandidatene er helt borte, men si ifra om noen har noen tips for å få de tilbake da!

Lenke til kommentar

Virker ikke som Free-DC er så veldig ivrige på å ta oss..

Free-DC Forum

 

Men det skader aldri å produsere masse..

Vi har jo en sjangs på andreplassen. Bare sette opp dampen og kjøre på.

Mener det er bedre å satse opp og frem enn å sikre seg for de bak. :thumbup:

 

Edit:

Ser at Free-DC har mange prosjekter på gang, Team Norway har ikke så masse å være stolt av der.Kanskje hadde Free-DC vært en større trussel om de hadde kjørt D2OL på alle sin maskiner..

Endret av don_Vito
Lenke til kommentar
Kanskje hadde Free-DC vært en større trussel om de hadde kjørt D2OL på alle sin maskiner..

Det hadde de nok definitivt vært. Den egentlige datakraften til lag som Team AnandTech, Free-DC og DPC er totalt overlegen oss. AnandTech gjør det bra i både D2OL, SETI, DPAD m.f.

 

Men vi gjør det bra i D2OL! :yes:

 

 

EDIT: Godt jobbet å finne den tråden, det var beroligende...

Endret av Øyst
Lenke til kommentar

Jeg håper moderatorene stenger denne diskusjonen snart..

Det er jo ingenting enn bare hvem som leder i denne package konkuransen.. Synes nok er nok.. :hrm:

Er ganske lei at denne diskusjonen poper opp heletiden i mine innlegg...!

 

Dette innlegget har utviklet seg til en stadie, der det har ingenting med data å gjøre lengre..!

 

Håpes moderatorer stenger det! :mad::thumbdown:

Lenke til kommentar

Stakkar liten... må du prøve å overse denne tråden som åpenbart ikke interesserer deg og så får du det ikke til og må skrive ditt sure oppgulp her i tråden du hater.

 

Det er ikke lett. Alle argumentene dine i denne saken er så latterlige at jeg velger å overse dem...

Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at dette handler om data, distibuted computing.

Tråden har kanskje i den senere tid vært noe utenom det som hører til under Internett & Nettverk, men det syns jeg ikke kvalifiserer til sletting, da dette er en tråd som er fyllt av ressurser.

Hvis moderatorteamet bestemmer at tråden ikke hører til under Internett & Nettverk, burde den flyttes til "Off topic "-delen av forumet.

 

Vaio: Du kan jo trykke Report-knappen og si din mening der, med noe saklig argumentasjon.

Og ellers så har du bidratt til at "diskusjonen poper opp heletiden i mine innlegg".

Endret av don_Vito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...