Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det enkleste er jo å kopiere hele mappa SengentD2OL

Den er ikke så sto... umm min er 141MB 12481 filer :hmm:

Må visst rydde litt.. 51Mb 885filer den på serveren..

Eh var visst litt rask der, leste ikke forrige side.

 

Fra d2ol FAQ

 

Q: I just reinstalled my Operating System and had previously backed up my Node ID. How do I restore it to my new install of D2OL?

A: This is very easy to do. Right after you install D2OL, it will display a window asking for your e-mail address. Simply cancel this and navigate on over to C:\Program Files\SengentD2OL\D2OL\res\ and paste your backed up node.prp file back into the ‘res’ folder. Now you can start D2OL and it will use your previous Node ID.

 

Endret av [RCG]Balthazar
Lenke til kommentar
Må si at jeg har vært relativt inaktiv i det siste da maskina begynner å merke kjøret. Den er helt fin når jeg kjører d2ol etter å ha formatert, men etterhvert begynner den å lagge sinnsykt når jeg kjører d2ol, noe som innebærer at jeg stenger d2ol.

Noen som vet om det finnes noen form for cpu-usage-lock. dvs at jeg låser d2ol til maks 70% feks..

Nå har jeg satt prioroteten til under normal, kanskje det hjelper..

kan jo hjelpe med en defragmentering og da... du nevnte ikke hvor lenge sia det var

Lenke til kommentar
I believe they are going for the fifth place.

Well, actually they are talking about going for the fourth place.

They are only about 39 days behind ARS Team Frozen Yogurt before takeover.

Read more at Free-DC forum.

 

As long as Team Norway does (alot) better, I won't worry.

At the time of writing, Free-DC is ahead of us in the daily production of cands.

But we are still way ahead of them overall :D so I don't think they would come after us.

We could still need a little competition to get some action though :hmm:

 

Sceptic

Lenke til kommentar
Fullt mulig dette har blitt spurt om før, men orket ikke lete...

Epostadressen min er for lang så jeg kan ikke registrere meg! Er det en måte å gå rundt dette på?

Hmmm, det høres rart ut :hmm:

Hvor lang er emailadressen din?

Får du en feilmelding når du prøver å registrere deg?

Kan spørre på D2OL-forumet og høre om det er noen løsning på problemet ditt og om det er noen begrensning på antall tegn.

BTW, har du mulighet for å bruke et alias på emailadressen din?

Det skulle kunne gjøre underverker ;)

 

Sceptic

Lenke til kommentar
Imponerende plassering dere har fått til her :thumbup:

Nå er jeg på F@h ,men når jeg ser plasseringen dere har fått til så gir det inspirasjon, grattis :w00t:

Takk guttorm...

Følger med på tråden deres og ser at entusiasmen er på topp :thumbup:

Ett lite tips: Sett dere kortsiktige mål, da er det lettere å motivere seg for videre crunching når ting begynner å butte imot.

Lykke til videre, håper dere kommer langt opp på rankingen :yes:

 

Sceptic

Lenke til kommentar

Dere tar nå litt av da også :yes:

 

Snakker om å motivere seg? Whatever... Er det ikke bare å la maskinen crunche, stikke på videosjappa og låne nyeste my little pony dvd eller hva man nå enn liker og håpe at løsningen på ebola II åpenbarer seg i løpet av kvelden?

 

Jeg får sette på d20l igjen. Har reinstallert hele pc parken og totalt glemt av d20l. De står jo på 24/7, så hvorfor ikke...

 

PS: Men laptopen min får dere ikke!!!

 

DrE :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...