Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Føler interessen for D2OL har dabbet litt av.. Jeg er derimot med igjen med min trofaste AMD XP2100+@XP2700+. Den har hatt et hvileår mens jeg var i militæret. Ellers har jeg utrolig nok ikke Internett på hybelen min, hvilket kan tolkes ut i fra følgende screenshot..;

 

d2ol.jpg

 

Jep..

Endret av havegg
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Balthazar,11/12/2004 : 11:17] Ho ho ho LillBossy!!

Great to see you still remembering us  :yes:

Hey Balthazar!!! You still around???

 

Have not even seen your "Leave a message to server" on my msn.

 

Check only once a week, it's been so dead here. Been causing confusion on the SOB forum. :yes:

Best of wishes to you and yours for the New Year everyone.

.Lystig Jul! Ha en safe og vidunderlig Fridag. De beste ønsker for det Nye Året. :)

 

Take care

Endret av lilbossy
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har vel kuttet ut D2OL til fordel for F@H siden i fjor sommer, men jeg kjører fortsatt denne stat serveren. Jeg kunne tenke meg å kutte ut denne, men ser at det er en del som bruker den. Derfor lurer jeg på om det er noen andre som er interessert i å overta?

Administrasjonen er ytterst enkel, det er bare å starte et exe-program som ordner alt. Den må selvsagt kunne nås fra internet. Send en PM hvis det er noen interesse, ellers så vil jeg høre om noen fra andre lag er interessert eller evt. bare la den forsvinne.

Lenke til kommentar

D2OL er vel et prosjekt det er svært lite interesse for ettersom ledelsen av prosjektet har vist svært liten interesse for brukerne... Jeg var innom stats-serveren din flere ganger daglig i et halvt år omtrent, men det siste året har prosjektet lidd en langsom død.

Endret av Øyst
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Is anyone still crunching?  I do appologise, have not been able to crunch as much as before.

Yes there are in fact some users still crunching for TN's D2OL team :thumbup:

There would be more crunchers if it weren't for the ignorance and neglecting attitude from the project managers though :thumbdown:

 

However, you've nothing to appologise for lilbossy, you're doing great at 17orBust :cool:

 

Sceptic

Endret av Sceptic
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Team Norway ligger nå på 13 plass blandt alle DC lagene i verden på DC Vault statistikken, som er en overordnet statistikk for alle DC prosjekter i verden.

 

Denne statistikken favoriserer lag som er med i mange prosjekter og vi er nå med i ca. 25 prosjekter. For å kunne hevde oss enda bedre så trenger vi flere medlemmer. Det skulle ikke være noen mangel på spennende prosjekter å delta i :)

 

"Team Norway" er det gamle "Norge" laget på D2OL. Alle uten annen lagtilknytning bør bli med oss, slik at vi får ett sterkt norskt lag.

 

shauge

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...