Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Så, har noen fått et bilde av hvor mye content det er i spillet for tiden? Er det nok til å holde på spillerene mer enn et par måneder tror dere?

 

Var vel hovedproblemet i AoC. Jeg likte faktisk det spillet ganske godt, til tross for svake sider, men når jeg ble sittende igjen med å grinde "villas" som eneste ting å gjøre stoppet jeg raskt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Vet ikke hvor mye content det er per dags dato, da jeg er milevis unna å ha "fullført" spillet, men hvis du går tilbake én side, så kom det en melding fra Funcom at de vil legge til nytt content hver måned. Så hvis det er litt tynt nå, så får vi mer snart.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Min karakter, noen som kan se hvor eg har gjort noe feil (om det er gjort noen feil) Sliter en del i blue mountain...

Kan se ut som du har puttet litt for mye i pistol til å begynne med, mye av styrken med to våpen er å finne synergi effekter mellom egenskapene og at de kan utfylle hverandre, spesielt hvis man går solo. Siden du ser ut til å få for Blood Magic på våpen 2 så ville jeg gått for noen barriers, Angelic Aegis ser ut til å være bra og billig, slik at du får litt heal og kan absorbere noe skade.

 

Jeg gikk lenge uten noe særlig heal, for det meste kun pistol abilities, det fungerte kun en stund, begynte å bli gradvis vanskeligere utover i the savage coast. Ble betraktelig enklere når jeg endelig oppfattet at jeg bygge resources for både pistol og blood med samme ability og tok i bruk en barrier (the scarlet arts).

Vi ser ut til å ha ca like mye AP 272 mot 289, jeg har fordelt mine slik (uten at dette er noen fasit ;) ):

post-70961-0-99184500-1341993208_thumb.png

jeg jobber mot Dragon Assassin deck. Akkurat nå så ble en blood ability erstattet med en pistol aoe da det passet bedre til det questet jeg er på. Blue Mountain går greit for meg solo, så lenge jeg ikke drar på meg mer enn 2.

Lenke til kommentar

Så, har noen fått et bilde av hvor mye content det er i spillet for tiden? Er det nok til å holde på spillerene mer enn et par måneder tror dere?

 

Var vel hovedproblemet i AoC. Jeg likte faktisk det spillet ganske godt, til tross for svake sider, men når jeg ble sittende igjen med å grinde "villas" som eneste ting å gjøre stoppet jeg raskt.

Det er masse content for spillere som meg. Jeg har 20-30 timer /played, har gjort 2/3 av questene i Kingsmouth og 1/3 i Savage Coast og det er 6 soner til jeg ikke har sett enda. Jeg har ikke gjort en eneste dungeon eller prøvd meg på PvP.

 

De har også sagt at de skal komme med nytt content en gang i måneden og "endgamet" i spillet ser mye mer interessant ut enn AoC sitt.

Lenke til kommentar

Vet ikke om noen har fått med seg dette, men poster der allikavel:

http://forums.thesec...ead.php?t=42532

Nytt innhold hver måned, woho!

Edit: Var visst postet fra før..

Roper hurra en gang til jeg da

Gode nyheter kan godt komme to ganger Meget spennende!

Jeg har lyst til å rope hurra, men av erfaring gjør jeg det nok ikke. En ting er å love gratis content hver måned. Noe annet er å faktisk gjør det, og ikke minst gjøre det bra. Content tar tid å lage, og jeg vil mye heller ha større og bedre content annen hver måned i stedet for en liten update i måneden. DCUO lovet for eksempel content ca hver måned, men de fant for ut at det ikke var mulig. I stedet gav de ut content sjeldnere, men til gjengjeld er det mye større. Får jeg en mini-expansion før jul holder det for meg, så lenge den faktisk føles som en mini-expansion. Nytt område, kanskje en ny våpentype og noen nye klær holder for meg.

 

Btw det jeg ikke skjønner helt er at om de er så glade i å gi oss gratis content, hvordan forklarer de at vi har både abonnentsavgift og cash shop?

 

Det er masse content for spillere som meg. Jeg har 20-30 timer /played, har gjort 2/3 av questene i Kingsmouth og 1/3 i Savage Coast og det er 6 soner til jeg ikke har sett enda. Jeg har ikke gjort en eneste dungeon eller prøvd meg på PvP.

 

Bare 20 - 30? Jeg nærmer meg to døgn, og er fortsatt i Savage Coast. Gjorde den andre dungeonen i går kveld (i Savage Coast), og har som smått vurdert å begynne på Blue Mountain. Men før det vurderer jeg å finne den siste lore-biten til Lady Margaret i Kingsmouth. Irriterer vettet av meg at jeg har 14 av 15. :p

Lenke til kommentar

Vet ikke om noen har fått med seg dette, men poster der allikavel:

http://forums.thesec...ead.php?t=42532

Nytt innhold hver måned, woho!

Edit: Var visst postet fra før..

Roper hurra en gang til jeg da

Gode nyheter kan godt komme to ganger Meget spennende!

Jeg har lyst til å rope hurra, men av erfaring gjør jeg det nok ikke. En ting er å love gratis content hver måned. Noe annet er å faktisk gjør det, og ikke minst gjøre det bra. Content tar tid å lage, og jeg vil mye heller ha større og bedre content annen hver måned i stedet for en liten update i måneden. DCUO lovet for eksempel content ca hver måned, men de fant for ut at det ikke var mulig. I stedet gav de ut content sjeldnere, men til gjengjeld er det mye større. Får jeg en mini-expansion før jul holder det for meg, så lenge den faktisk føles som en mini-expansion. Nytt område, kanskje en ny våpentype og noen nye klær holder for meg.

 

Btw det jeg ikke skjønner helt er at om de er så glade i å gi oss gratis content, hvordan forklarer de at vi har både abonnentsavgift og cash shop?

 

Det er masse content for spillere som meg. Jeg har 20-30 timer /played, har gjort 2/3 av questene i Kingsmouth og 1/3 i Savage Coast og det er 6 soner til jeg ikke har sett enda. Jeg har ikke gjort en eneste dungeon eller prøvd meg på PvP.

 

Bare 20 - 30? Jeg nærmer meg to døgn, og er fortsatt i Savage Coast. Gjorde den andre dungeonen i går kveld (i Savage Coast), og har som smått vurdert å begynne på Blue Mountain. Men før det vurderer jeg å finne den siste lore-biten til Lady Margaret i Kingsmouth. Irriterer vettet av meg at jeg har 14 av 15. :p

 

Hvis du leser hele posten til Ragnar vil du se at han skriver gratis med ", mao du får det inkludert i abb avgiften ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...