Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Bah. Gjengen jeg skulle spille med har starta på en server som er full. Irriterende. Har jo en annen char også (Huldra), men hadde lyst til å spille med folka som er på Grim. :p

Du kan spille med folk som er på andre dimensjoner, er bare å få en invite så blir du flyttet over (så lenge du er i gruppen).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah. Gjengen jeg skulle spille med har starta på en server som er full. Irriterende. Har jo en annen char også (Huldra), men hadde lyst til å spille med folka som er på Grim. :p

Du kan spille med folk som er på andre dimensjoner, er bare å få en invite så blir du flyttet over (så lenge du er i gruppen).

Ah, stilig.

Lenke til kommentar

Det er meningen at man skal bruke google på puzzle questene, er derfor det er en innebygget nettleser i spillet. Men er selvfølgelig ikke meningen at man skal lete frem spoilere, som er det du tenker på ;)

Av de jeg har kommet over så er det kun ett jeg hadde en del problemer med å finne løsningen på, resten har vært ganske greie å løse. Sitter man fast ett sted å er det bare å spørre om hint, har inntrykket av at de fleste kun vil gi hint og ikke direkte løsninger.

Lenke til kommentar

Det er meningen at man skal bruke google på puzzle questene, er derfor det er en innebygget nettleser i spillet. Men er selvfølgelig ikke meningen at man skal lete frem spoilere, som er det du tenker på ;)

Av de jeg har kommet over så er det kun ett jeg hadde en del problemer med å finne løsningen på, resten har vært ganske greie å løse. Sitter man fast ett sted å er det bare å spørre om hint, har inntrykket av at de fleste kun vil gi hint og ikke direkte løsninger.

Nei det jeg lurer på er om man MÅ ta disse questene!? jeg vil helst gjøre bare quests jeg vet hvor og hva jeg skal gjøre på liksom:)

Lenke til kommentar

Nei du må ikke ta dem. Er egentlig få quests du ta, tror det bare er historie questet som er "påkrevd".

FLOTT:D

og en siste ting....er storyen bra? er lut lei wow kloner uten historie og syntest det var bra med tor at storyen var bra (mens resten var noe dritt:P). er det samme type quests? altså god story hele tiden:D?

Lenke til kommentar

Jeg syntes storyen er bra. Mye av historien til ett område fortelles via quests, så det en fordel å ta de fleste man kommer over, man får gjerne en bit med informasjon her og der. F.eks. hvordan tåken kom til Kingsmouth og hva som skjedde med innbyggerne fortelles på denne måten.

Lenke til kommentar

woo! Endelig ferdig med martial artist. Bare synd at jeg har en hairdo som ser helt gruuusom ut med det der båndet rundt huet. Da blir det igang med Ninja next :D

 

Makan så fort tida går når man har kommet litt lengre inn i spillet, SP/AP renner inn, samtidig som timene renner ut. Spillet blir i motsetning til hva AoC ble, bedre og bedre jo lengre uti det man kommer. ELSKER egypt sonene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor folk sammenligner TSW med AoC hele tiden, er for min del uforståelig, når det eneste andre MMO-et Funcom har laget som er verdt å nevne er Anarchy Online. <3

Har veldig lyst til å unlocke kontoen min der også, men kan bli litt mye å betale for WoW, TSW og AO. :p

 

Vent heller til AO blir oppdatert til DreamEngine :)

Lenke til kommentar

Du må lese ability beskrivelsen nøye, noen har egenskapen "can be powered by your own blood", så hvis du ikke har nok blood magic resources så kan du aktivere den mot at du tar skade. Ikke alltid så praktisk hvis man går solo, man kan se for meg at det kan være nyttig i grupper.

Lenke til kommentar

Bah. Gjengen jeg skulle spille med har starta på en server som er full. Irriterende. Har jo en annen char også (Huldra), men hadde lyst til å spille med folka som er på Grim. :p

Du kan spille med folk som er på andre dimensjoner, er bare å få en invite så blir du flyttet over (så lenge du er i gruppen).

Ah, stilig.

 

Trodde de fleste her visste om slikt, men her er ihvertfall litt info vedrørende server-teknologien. Får nesten prøve spillet selv snart.. Kjøpte pre med GM og hele greia. Dog gidder jeg ikke laste ned 30+ GB med mobilt bredbånd fra Ice.

 

"Hi guys!

 

It's time for another blog post, where I'd like to focus on some of the awesome things you might not know about The Secret World. This post is the first one in a series of three, and today I'll talk about what it actually means for you, as a player, that The Secret World is based on a single server technology. The next posts will be about GUI modding (yeah, that's right!) and the last one about the mind blowing rendering features we've put into the game.

 

So what does it mean that The Secret World is based on a single server. It boils down to that there are no boundaries between you and anyone else playing the game. You can play with anyone you want! Before we go deeper into details, I'd like to clarify a couple of definitions to make explaining this a bit easier.

 

The Secret World exists on one server, and on that server there are multiple dimensions.

 

One server, many dimensions. That’s important to remember."

 

http://www.thesecret...he_secret_world

Lenke til kommentar

Vent heller til AO blir oppdatert til DreamEngine :)

 

Anarchy Online benytter seg av Dreamworld Engine. Dreamworld ble opprinnelig laget for Anarchy Online.

Age of Conan teamet videreutviklet denne motoren og pimpet den med DX10.

The Secret World teamet har videreutviklet versjonen fra Age of Conan og pimpet den med DX11.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...