Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått lese litt ressursstoff om skill-wheelet, og oppdaga først i dag at Passives ikkje avheng av kva for våpen du har equipped. Det høyrest kanskje ikkje så dramatisk ut, men dei praktiske implikasjonane for synergier er ganske dramatiske.

 

Skal ha iallefall ein Passive frå Blade i solovarianten av AR/Blood Magic-builden min, til dømes.

Lenke til kommentar

En del av abo.avgiften i ett MMO er jo til utvikling av nytt innhold, er i alle fall det jeg forventer. Kvaliteten på innholdet har så lagt vært bra, skal bli spennende å se om de klarer å opprettholde en ny innholds patch i måneden, hvor mye nytt vi får og kvaliteten på det.

 

Når det kommer til det nåværende innholdet så er jeg litt bekymret for om det er nok, er kun 3 (hoved) soner (edit: + pvp sonene) som igjen er delt i 2-3 områder. I august skal vi få mer info om to nye soner. Hva regner de som en sone? Er f.eks. Solomon Island en sone, eller det eks. The Savage Coast (slik at Solomon Island består av tre soner)?

Jeg leste gjennom innlegget til Ragnar en gang til så er det nye oppdrag som skal komme på månedlig basis, noe som betyr at størrelsen på spillet i form av soner ikke utvides så ofte. Det lover bra i forhold til kvalitet på sonene, men hvis spillet viser seg å være for lite i utgangspunktet så er det mulig at de har gjentatt feilen de gjorde med AoC. Vet ikke hvor spennende det vil være å løpe rundt i de samme sonene og "bare" få nye oppdrag.

Skal ikke ta noen sorger på forhånd, så får tiden vise om mine bekymringer blir gjort skamme på eller ei ;)

 

Har et dilemma, har 4-5 quest items i baggen, kan man ikke slette dem? Oo

Fullfør dem, eller sett dem på pause når du starter ett nytt quest. Ett quest som er satt på pause kan du starte opp igjen på samme tier, men du begynner på begynnelsen av tier'en.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som vet om det finnes en eller annen måte å slette unødvendige filer i fra spillet på?

Mappa mi er på 33GB, og jeg ser mange andre skryter av å bare ha 20-25GB..

Det ligger vel noen patch filer i en mappe en plass, slik som på WoW.

Kan sjekke når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

Hvordan er cash-shoppen? Er det kun hatter, eller kan du kjøpe ting som betyr noe?

 

Må si at jeg ikke har noe til overs for måten Funcom gjør dette på... Man betaler FULLT månedlig abonnement, og i tillegg må man betale for ekstra character slots?

 

Det er kun hatter, fyrverkeri og passive dyr som følger deg. Med andre ord, bare kosmetiske items.

Lenke til kommentar

Hva er best av ranged og melee i pvp? Vurderer å lage en ren pvp toon.

 

Ranged så klart, skal godt gjøres om elementalism taper mot meleee ^^

 

&--#62;

 

Har et dilemma, har 4-5 quest items i baggen, kan man ikke slette dem? Oo

 

Takk, har laget meg en ny illuminati. Klarte å slette den forrige jeg hadde. Hadde kjøpt en frakk til over 1000 funcom points.. Jeg har ikke sovet ordentlig på 3 uker, så jeg er nesten beruset på lite søvn.

 

/tell Wasd

 

Noen questitems er bugget, så du får ikke slettet de.

 

Edit: Hva skal jeg bruke som våpen nr. 2? Assault rifle? Blood magic?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Har et dilemma, har 4-5 quest items i baggen, kan man ikke slette dem? Oo

Fullfør dem, eller sett dem på pause når du starter ett nytt quest. Ett quest som er satt på pause kan du starte opp igjen på samme tier, men du begynner på begynnelsen av tier'en.

 

no shit sherlock, hadde jeg bare visst hvor de var igjen så np.

 

3 eller 2 ting jeg hater med quests:

 

1. Kan ikke slette quest items

2. kan ikke slette quests, må hente noen nye for å få det slettet eller paused.

-Akkurat dette er uber irriterende da det finnes enn del bugged quests som kunne ha funket om man kunne ha slettet questen og startet på nytt.

3. Begrenset med quests i journal.

 

men det er nu så, en fin dag finner man nok dem ;)

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Hvordan er cash-shoppen? Er det kun hatter, eller kan du kjøpe ting som betyr noe?

 

Må si at jeg ikke har noe til overs for måten Funcom gjør dette på... Man betaler FULLT månedlig abonnement, og i tillegg må man betale for ekstra character slots?

 

Litt sært, men det skal sies at med 1 char per faction så har man egentlig ingen grunn til å rerolle hva gjelder abilities etc... Lyst å bli tank istedet for DPS? Da gjør man det bare med samma charen.

 

Finnes selvsagt andre grunner til å ønske ny karakter da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...