Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Du må lese ability beskrivelsen nøye, noen har egenskapen "can be powered by your own blood", så hvis du ikke har nok blood magic resources så kan du aktivere den mot at du tar skade. Ikke alltid så praktisk hvis man går solo, man kan se for meg at det kan være nyttig i grupper.

Ahh, okey. Takk.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vent heller til AO blir oppdatert til DreamEngine :)

 

Anarchy Online benytter seg av Dreamworld Engine. Dreamworld ble opprinnelig laget for Anarchy Online.

Age of Conan teamet videreutviklet denne motoren og pimpet den med DX10.

The Secret World teamet har videreutviklet versjonen fra Age of Conan og pimpet den med DX11.

 

Poenget mitt er at de remaker/porter AO over til nyeste DW engine.

Lenke til kommentar

Dessverre så tror jeg at chatbuggen kan koste funcom en del folk vist de ikke får ut fingeren og fikser feiler snart. Den irritere mer og mer, og virker som den blir verre og verre.

 

Synd for i bunnen er det jo et godt spill. Selv om jeg mener blade begynner å bli litt vel op i pvp hehe

Lenke til kommentar

Chat buggen har ikke vært noe problem her, varer noen sekunder til jeg /tell noen.

Ellers har jeg gjort alle questene som var bugged for meg i det 3 første plassene idag, fint og se at Funcom fikser det :) Rekner med de klarer og fikse chat buggen snart da de har vært flinke til og fikse problemer..

Best mmo ever :)

Lenke til kommentar

Hvorfor folk sammenligner TSW med AoC hele tiden, er for min del uforståelig, når det eneste andre MMO-et Funcom har laget som er verdt å nevne er Anarchy Online. <3

Har veldig lyst til å unlocke kontoen min der også, men kan bli litt mye å betale for WoW, TSW og AO. :p

 

Vent heller til AO blir oppdatert til DreamEngine :)

Klarer ikke vente så lenge. :p

Lenke til kommentar

Hvorfor folk sammenligner TSW med AoC hele tiden, er for min del uforståelig, når det eneste andre MMO-et Funcom har laget som er verdt å nevne er Anarchy Online. <3

Har veldig lyst til å unlocke kontoen min der også, men kan bli litt mye å betale for WoW, TSW og AO. :p

De har tatt bra ting fra alle spillene sine og puttet de i TSW. Fra AoC har de tatt grafikkmotoren og dungeon design. Fra AO har de bl.a. tatt pocket bosses. Fra den lengste reisen osv så har de tatt story. Deretter har de puttet alt i gryten og latt det putre i 4 år for å få blandet smakene skikkelig. Smaker godt!

Lenke til kommentar

Hvorfor folk sammenligner TSW med AoC hele tiden, er for min del uforståelig, når det eneste andre MMO-et Funcom har laget som er verdt å nevne er Anarchy Online. <3

Har veldig lyst til å unlocke kontoen min der også, men kan bli litt mye å betale for WoW, TSW og AO. :p

 

Vent heller til AO blir oppdatert til DreamEngine :)

Klarer ikke vente så lenge. :p

 

Du får kose deg med TSW imens : ))

Lenke til kommentar

Jeg leser innimellom om folk med skjermkort som blir varmere enn normalt i dette spillet. Noe mer spesifikk info om dette?

 

Har AMD Radeon HD 5850.

 

Det første du bør sjekke er om vifta justeres automatisk etter hvor mye kortet jobber. Det gjør ikke mitt... Nådde 102 grader (og vifta gikk på 30%). HD 6970 her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...