Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan forklare kort hva det menes med Assault Rifle og Blood Magic som sto over her for eksempel.. Har et problem, det er så enkelt at eg ikke helt skjønner dette. Skal man bygge opp karakteren til å ha flere muligheter. Pistol og Sverd i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare kort hva det menes med Assault Rifle og Blood Magic som sto over her for eksempel.. Har et problem, det er så enkelt at eg ikke helt skjønner dette. Skal man bygge opp karakteren til å ha flere muligheter. Pistol og Sverd i mitt tilfelle.

 

Du kan ha to våpen samtidig. F.eks pistol og sverd. Du unlocker da abilities for pistol og sverd og kan bruke disse om hverandre.

 

Klikker du på en sverd ability, så drar karakteren din fram sverdet automatisk. Klikker du på en pistol ability, så drar karakteren din fram pistolene automatisk.

Lenke til kommentar

For å forklare litt mer kan du bygge "Decks"

Du kan bære 2 våpen om gangen, av alle de angrepene som finnes for de to typene våpen kan du velge tilsammen 7 aktive angrep og 7 passive buffs. Da kan du sette sammen en rekke med angrep som fungerer bra sammen, og så lagre denne decken som feks passer til solospilling. Du er alikvel helt fri til å bruke andre våpen og bygge nye decks - du har nesten uendelig med valg - men kan bare bære 2 typer våpen og må velge fra de 500 angrepende tilgengelig for å bruke kun 7 omgangen.

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare kort hva det menes med Assault Rifle og Blood Magic som sto over her for eksempel.. Har et problem, det er så enkelt at eg ikke helt skjønner dette. Skal man bygge opp karakteren til å ha flere muligheter. Pistol og Sverd i mitt tilfelle.

 

Ingen som tvinger deg til å lære deg å spille med mer enn to våpen, men for folk som ønsker å kunne fylle flere roller ( Healer, Tank, DPS ) i en gruppe ettersom hva gruppen trenger der og da må som regel ha lært seg abilities ifra flere våpen og antagelig ha forskjellig sett av talismaner også.

 

Strengt tatt er det vel ingen som tvinge deg til å spille med to våpen engang men hvis du bare har pistol skills så utnytter man definitivt ikke mulighetene i spillet.

 

Pistol og Blades (sverd) virker sikkert greit solo siden man har mix av ranged og close attack.

Hvis du kikker på http://yokaiblog.wikidot.com/guides:faction-decks så ser du hvilke decks som Funcom har satt opp som "inspirasjon".

 

Elementalism er jo en mulig utvidelse for deg siden dette greit kan kombineres med både pistol og blades (ikke samtidig dog siden du kun kan bruke to våpen samtidig).

Lenke til kommentar

Da har jeg prøvd litt, og spillet er nå unsubba og avinstallert. Virker helt sikkert kult men jeg blei aldri helt komfortabel med hverken story eller interface og fikk aldri noen "feeling" med spillet i det hele tatt.

 

Jaja, prøvde ihvertfall. :)

 

Hmm jeg følte det samme da jeg hadde spilt spillet 2 dager, tok meg noen dager og sette pris og bli vant til spillet. Nå har jeg sp\ilt en del beta + siden launch, og det blir bare bedre og bedre :) Hvor mange dager testet du det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Da har jeg prøvd litt, og spillet er nå unsubba og avinstallert. Virker helt sikkert kult men jeg blei aldri helt komfortabel med hverken story eller interface og fikk aldri noen "feeling" med spillet i det hele tatt.

 

Jaja, prøvde ihvertfall. :)

Jeg er litt der jeg og, men skal gi det et siste forsøk når jeg har fri neste uke og litt mer tid.

Lenke til kommentar

Den er og ein resource builder for blood.

(Tatt litt ut av sammenheng, men men ...)

 

Er viktig å se på hva slags builder abilitien er, det er to typer. Den ene bygger kun for sin egen type f.eks. Builds 1 blood resource. Den andre bygger for begge våpen, builds one resource for each equipped weapon. Greit å følge med på, slik at du vet om du trenger 1 eller 2 resource builders abilities.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva det var, men det bare slo imot meg at "det her er ikke noe for meg" fikk liksom aldri noe interesse av å utforske eller noen ting.

 

Grafikken var super og spillet har utvilsomt potensiale, men tror bare rett og slett at det ikke var noe for meg. (Kan også være at jeg er litt smålei MMOs generelt)

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva det var, men det bare slo imot meg at "det her er ikke noe for meg" fikk liksom aldri noe interesse av å utforske eller noen ting.

 

Grafikken var super og spillet har utvilsomt potensiale, men tror bare rett og slett at det ikke var noe for meg. (Kan også være at jeg er litt smålei MMOs generelt)

 

Er forståelig det, spillet er jo ikke for alle :)

Lenke til kommentar

http://chronicle.the...character/Refsa

 

Her er min character. Har ikke spilt på 4-5 dager da jeg gikk møkk lei av spillet i Blue Mountains. Makan til elendig sone skal man lete lenge etter.

Det er vel i Blue Mountain ting først begynner å bli litt vanskelig. Hvis du er lei sonen, så kan du dra til Egypt, du er bra nok gearet til det og utfordringene er av en annen type som kanskje passer deg bedre. Spillet er ikke spesielt lineært og blir mindre lineært etterhvert. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...