Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Fanboys klikker sykt ser jeg:P Når man allerede betaler et månedlig beløp ER det faktisk idiotisk å måtte betale for mer slots eller zones som er en del av corespillet! man må da få lov til å lage hvor mangen man vil?!?! vis dere klarer dere fint med 3 er det FLOTT! men vis han vil ha mer en 3 er jo det og greit! ikke syt og klag på at han "klarer seg fint"!!! er dere morra hans eller? PEACE OUT!

 

Jepp :)

 

Han har jo ingen argumenter for og lage fler enn 3, og klager bare for og klage. Ikke rart folk reagerer da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fanboys klikker sykt ser jeg:P

Når man allerede betaler et månedlig beløp ER det faktisk idiotisk å måtte betale for mer slots eller zones som er en del av corespillet! man må da få lov til å lage hvor mangen man vil?!?! vis dere klarer dere fint med 3 er det FLOTT! men vis han vil ha mer en 3 er jo det og greit! ikke syt og klag på at han "klarer seg fint"!!! er dere morra hans eller? PEACE OUT!

 

Zones? Du vet tydligvis ikke hva du snakker om, du betaler ikke noe for content. Hadde det vært grunn for å lage mer enn 3 hadde de ikke vært greit, det ville faktiskt vært idiotisk å lage mer en en karakter på en faction. Ingenting tilsier at du skal gjøre det.

Lenke til kommentar

Fanboys klikker sykt ser jeg:P

Når man allerede betaler et månedlig beløp ER det faktisk idiotisk å måtte betale for mer slots eller zones som er en del av corespillet! man må da få lov til å lage hvor mangen man vil?!?! vis dere klarer dere fint med 3 er det FLOTT! men vis han vil ha mer en 3 er jo det og greit! ikke syt og klag på at han "klarer seg fint"!!! er dere morra hans eller? PEACE OUT!

 

Her var det en saklig og konstruktiv forumbruker ser jeg :) Hvis han vil ha fler enn 3 kan han kjøpe. Ja i første omgang er jeg enig i at det er negativt at man må kjøpe mer enn 3 slots, men som sagt tviler på at det vil bli ett problem for folk i dette spillet :) Når det gjelder å klikke tror jeg faktisk du var førstemann som klikka, hvis du ikke har for vane å skrive med store bokstaver da.....

Lenke til kommentar
Fanboys klikker sykt ser jeg:P Når man allerede betaler et månedlig beløp ER det faktisk idiotisk å måtte betale for mer slots eller zones som er en del av corespillet! man må da få lov til å lage hvor mangen man vil?!?! vis dere klarer dere fint med 3 er det FLOTT! men vis han vil ha mer en 3 er jo det og greit! ikke syt og klag på at han "klarer seg fint"!!! er dere morra hans eller? PEACE OUT!
Jepp :) Han har jo ingen argumenter for og lage fler enn 3, og klager bare for og klage. Ikke rart folk reagerer da.
omg! er du 12?!?!

 

Personangrep er alltid morsomt, når folk taper diskusjoner.

 

Hvis jeg er 12, måtte jeg ha registrert meg på dette forumet når jeg var 6 da, iogmed jeg registrte meg i 2006 ?

Lenke til kommentar

Du overdriver. Som sagt flere ganger før kan du skaffe alle abilities på en og samme karakter, så det er ingen grunn til å ha flere enn 3 karakter slots.

 

Når du i tillegg kan være på hvilken som helst server til enhver tid, så er det absolutt ingen grunn til å åpne opp for flere karakterer.

 

Slutt å henge deg opp i små bagateller.

 

Men om det er nok, og mer enn nok, hvorfor skal det da være grunn til å selge ytterligere slots?

Hvilken grunn noen måtte ha for å ville lage flere enn tre karkaterer er likegyldig. Det er det at de selger dette ekstra i et spill som man allerede betaler månedsavgift for.

 

Her tar du imidlertid feil. Du skriver at man "må KJØPE" slots. Det er da ingen i hele verden som tvinger deg til å kjøpe noe som helst? Man kan spille TSW uten noen problemer med de 3 char-slottene man får med i grunnpakken.

 

Og her traff du kjernen av det jeg ser som idioti. Nei, det er ingen som tvinger meg til å kjøpe dem. Men! Jeg har kjøpt et spill til 400 kroner. Jeg betaler i tillegg over 100 kroner per måned for å spille det. Da bør det vel strengt tatt ikke være snakk i en grunnpakke? Slikt hører jo til F2P-modellen...

Lenke til kommentar

At folk reagerer over dette er litt rart, MMO har vært ute lenge og slikt har vært lenge på marked og på dagens MMO'er.

Kan inrømme at jeg reagerte også at det var 3 slots men etter å ha spilt spillet og skjønt hvordan spillet fungerer så skjønner jeg hvorfor det er 3, man trenger ikke flere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tja og de selger mye annet fjas i alle spill for tiden. Alt fra pets etc til alt mulig. Som de sier. Man har i dette spille fått 3 char slott fra start. Selv har jeg grandmaster så har fire. Selv om jeg ser null grunn for hva jeg skal med den 4 faktisk. Så kan man være enig eller uenig om det er noe godt eller dårlig. Men i dagens mmorgp så har man en cash shop som blir dessverre. Liker ikke selv ideen om at folk skal måtte betale for å få noe som helst annet enn andre folk. Men er nå en gang slik verden er. Alt dreier seg om penger.

 

Månedsprisen i mmorgp har vært nokså stabil for meg siden wow kom med sine 15 dollar i mnd for 6 år siden. Og jeg tror nå at dagens spill er litt dyrer å drive enn de var for 6 år siden. Så jeg skjønner at folka bak spillene ser etter tilleggsinntekter. He he de tjener aldri nok på et spill.

Lenke til kommentar

At folk reagerer over dette er litt rart, MMO har vært ute lenge og slikt har vært lenge på marked og på dagens MMO'er.

Kan inrømme at jeg reagerte også at det var 3 slots men etter å ha spilt spillet og skjønt hvordan spillet fungerer så skjønner jeg hvorfor det er 3, man trenger ikke flere.

 

Nagina har blitt Funcom-gutt , det tok sin tid men bedre sent enn aldri :D .

 

Over til noe annet ; Ingen som synes det er rart at jeg skrev en post over at en QL 10 hagle droppa i Kingsmouth for meg ?

 

Ellers ; Det er tydelig at både anmeldere og enkelte spillere har spilt for mange tradisjonelle MMOs , end-game finnes egentlig ikke i TSW :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At folk reagerer over dette er litt rart, MMO har vært ute lenge og slikt har vært lenge på marked og på dagens MMO'er.

Kan inrømme at jeg reagerte også at det var 3 slots men etter å ha spilt spillet og skjønt hvordan spillet fungerer så skjønner jeg hvorfor det er 3, man trenger ikke flere.

 

Nagina har blitt Funcom-gutt , det tok sin tid men bedre sent enn aldri :D .

 

Det er flott å se at man kan ta feil av folk :xmas:

 

Ellers ; Det er tydelig at både anmeldere og enkelte spillere har spilt for mange tradisjonelle MMOs , end-game finnes egentlig ikke i TSW

Endgame begynner når du trykker "Create character".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk syns at Blue Mountain var så veldig vanskelig i forhold til de andre sonene, jeg kommer som regel aldri under 70% hp mot en helt vanlig mob med 5-7000 hp. Kanskje hovedproblemet er at folk ikke gjøre ferdig alle missions i de andre sonene, og har alt for lite skill points/ability points til å hevde seg i sonen? Kjører forøvrig Fist Weapons/Blood Magic noe som funker helt utmerket :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja det som er litt dritten med blue mountain, min mening, var at det var så tett mellom mobsa, selv rygger jeg litt etc når jeg sloss mot en, så lett å rygge inn i en anne bak etc.

 

Og litt blood magic healing hjelper fint i spillet når man soloer ting

Lenke til kommentar

Du overdriver. Som sagt flere ganger før kan du skaffe alle abilities på en og samme karakter, så det er ingen grunn til å ha flere enn 3 karakter slots.

 

Når du i tillegg kan være på hvilken som helst server til enhver tid, så er det absolutt ingen grunn til å åpne opp for flere karakterer.

 

Slutt å henge deg opp i små bagateller.

 

Men om det er nok, og mer enn nok, hvorfor skal det da være grunn til å selge ytterligere slots?

Hvilken grunn noen måtte ha for å ville lage flere enn tre karkaterer er likegyldig. Det er det at de selger dette ekstra i et spill som man allerede betaler månedsavgift for.

 

Her tar du imidlertid feil. Du skriver at man "må KJØPE" slots. Det er da ingen i hele verden som tvinger deg til å kjøpe noe som helst? Man kan spille TSW uten noen problemer med de 3 char-slottene man får med i grunnpakken.

 

Og her traff du kjernen av det jeg ser som idioti. Nei, det er ingen som tvinger meg til å kjøpe dem. Men! Jeg har kjøpt et spill til 400 kroner. Jeg betaler i tillegg over 100 kroner per måned for å spille det. Da bør det vel strengt tatt ikke være snakk i en grunnpakke? Slikt hører jo til F2P-modellen...

 

400 kroner for TSW er et røverkjøp, etter kvalitet skulle det ha kostet noen tusen, minst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At folk reagerer over dette er litt rart, MMO har vært ute lenge og slikt har vært lenge på marked og på dagens MMO'er.

Kan inrømme at jeg reagerte også at det var 3 slots men etter å ha spilt spillet og skjønt hvordan spillet fungerer så skjønner jeg hvorfor det er 3, man trenger ikke flere.

 

Nagina har blitt Funcom-gutt , det tok sin tid men bedre sent enn aldri :D .

 

Over til noe annet ; Ingen som synes det er rart at jeg skrev en post over at en QL 10 hagle droppa i Kingsmouth for meg ?

 

Ellers ; Det er tydelig at både anmeldere og enkelte spillere har spilt for mange tradisjonelle MMOs , end-game finnes egentlig ikke i TSW :)

 

Jeg gidder ikke svare på posten din angående den QL 10 hagla fra Kingsmouth av ren misunnelse! :D

 

Edit:

Er alt for lite folk som har adda meg ingame.

Heter Gorzun, er på leting etter norsk illuminati guild. Ingen spesielle ambisjoner ingame for øyeblikket annet enn å utforske alt av tilgjengelig content i et behagelig tempo.

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes en eller annen måte å slette unødvendige filer i fra spillet på?

Mappa mi er på 33GB, og jeg ser mange andre skryter av å bare ha 20-25GB..

Det ligger vel noen patch filer i en mappe en plass, slik som på WoW.

Kan sjekke når jeg kommer hjem.

Fant du ut noe? Tittet litt selv, men fant ingenting jeg tok sjansen på å slette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...