Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble trukket feilaktig av funcom for penger tilsvarende en måneds sub. Endte opp med litt fun points som plaster på såret :) (får såklart penga tilbake også)

 

Jævlig bra måte å få folk hekta på item store da! :p

Hvordan kan de trekke deg penger? Betaler man ikke per måned selv?
Lenke til kommentar

Jeg har aldri skjønt det der. Hva om man bruker to våpen? Selv går jeg for både hagle og assault rifle, så skal jeg oppgi QL på begge to? Og hva med QL på talismaner? For den saks skyld, burde ikke skill points og ability points ha en del å si? Det hjelper ikke med en QL10 hagle om du ikke har noen abilities til den, og det hjelper ikke med maks skillpoints og ability points til en QL1 hagle. Uansett hjelper ingen av dem om du ikke har talismaner. Det er de som gir stats til karakteren på samme måte som klær gjør i andre spill.

 

Man antar at folk som bruker to våpen som regel har de på omtrent samme QL nivå. Hvis du glemmer å oppgrader hagla di så oppdager du ganske fort at alle angrepene med det våpnet "glancer" når du møter litt tøffere mobs enn sist.

 

Skill points er jo det som gjør deg i stand til å equippe QLx våpen og talismaner. Og selv om systemet gir deg muligheten til å f.eks bruke QL6 våpen og QL2 talismaner sammen så vil de vel fleste skjønne at dette kanskje ikke er den idielle måten for progresjon for karakteren.

 

Og om du har låst opp alle abilitiene for et våpen gir heller ikke så stor mening, for alle abilitiene skalerer sammen med statsene dine, som blir bedre jo bedre QL utstyr du har. Derfor har du mange decks som fortsatt har skills ifra første sirkel.

Lenke til kommentar

Er "Something Wicked" bugga? er på Tier 4, and sitter å ser på en "White Raven" nå, men den flyr jo ikke avgårde...

Hvilken white raven? Du skal finne en samling med 7 og du får en stemme ved hver ravn. Hvis det er flere ravner på hver spot, så er det bugget. I så fall prøv å få en invite til en dimensjon hvor det fungerer.

Lenke til kommentar

Er "Something Wicked" bugga? er på Tier 4, and sitter å ser på en "White Raven" nå, men den flyr jo ikke avgårde...

 

 

De flyr ikke. Du skal følge retningen de sitter. Du finner flere som leder deg til en rekke med ravner

 

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Er "Something Wicked" bugga? er på Tier 4, and sitter å ser på en "White Raven" nå, men den flyr jo ikke avgårde...

Hvilken white raven? Du skal finne en samling med 7 og du får en stemme ved hver ravn. Hvis det er flere ravner på hver spot, så er det bugget. I så fall prøv å få en invite til en dimensjon hvor det fungerer.

 

Var det som var problemet, satt en haug med ravner oppå hverandre. Joina en fyr og ble "teleportert" til instance hans hvor det funka.

 

Noen som har erfaring med melee i spillet så langt? Tenker på våpen kombinasjoner, testet ut pistoler og elemental magic, men falt ikke helt i smak, så lurer på om jeg skal prøve noe melee kombinasjoner, men vet at med tanke på pvp så sliter melee som regel litt i forhold til range.

 

Edit: Noe erfaring med Ninja/Martial Arts oppsettene fra Funcom f.eks?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Skill points er jo det som gjør deg i stand til å equippe QLx våpen og talismaner. Og selv om systemet gir deg muligheten til å f.eks bruke QL6 våpen og QL2 talismaner sammen så vil de vel fleste skjønne at dette kanskje ikke er den idielle måten for progresjon for karakteren.

Takk, skjønner mer nå. Men jeg putter mange skill points i hagle og assault rifle, men har fint lite i talismaner. Det går helt utmerket. ;)

 

Jeg tester ut Wu atm. Veldig lite fokus på blood magic så langt, men virker artig.

Wu er også den stiligste outfiten i spillet.

 

Jeg bruker ikke noe deck, men velger heller skills selv. Noen ferdig-outfits ser tøffe ut, men foretrekker helt klart å lage min egen. ;)

Lenke til kommentar

syns Gamer skal gi spillet mere opmerksomhet siden det er fra Norge,

Sett mere reklame fra Usa og andre land en Norge, viser hvor patrotiske vi er -_-.

 

Men over til noe posetivt, jeg elsker alt jeg har sett fra spillet, alt virker så kult, man begynner i by, magi automat våpen, jeg er ikke fan av konspirasjons teorier så det er en bummer, men trur jeg skal kjøpe spillet,

 

Skal sjekke om noen dager og høre hva folk sier, visst noen har noe mega posetivt om spillet og si si det så blir jeg og kjøpe det,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...