Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nagina ser ikke på det som noe STORT problem akkurat men ja forstår hva du mener og det irriterer, men man må huske at spillet først startet offiselt for 2 dager siden. Jeg er meget sikker på at slike ting som det derre er noe som vil bli mye bedre med tiden. Virker som folk har en tedens å forvente seg wow kvalitet fra launch. Selv om wow har brukt år å polere ting til å bli som det er i dag.

 

Hva som irritere meg mer er at chatten er så dårlig som den er. Dessverre en typisk gjeng ganger hos funcom at de aldri klarer å ha en chat som funker bra før etter noen måneder. Når man ikke kan sende eller motta tells, snakke i gruppe eller guild så ja.

Lenke til kommentar

Er ikke det en selvfølge? Dere har begge fått et oppdrag hvor dere må plukke 5 ting hver. Å plukke 5 ting total gjør ikke questgiver fornøyd.

 

Nei, det er faktisk det stikk motsatte om du tenker etter. Om du og jeg er på en gruppe er det gruppen som får questet, så det er gruppen som må plukke opp ting. La oss si quest giver vil ha fem ting, og det er fem av oss i gruppen. Hvorfor skal vi da gi ham 25 ting? Tror f.eks Diablo 3 følger denne logikken, så alle fire på gruppen trenger ikke plukke opp samtlige quest-objekter hver. Tross alt er det ikke fysiske ting man har i inventoriet, men spillet krysser bare av på en liste hva du har plukket opp. Husker LotRO var ekstremt irriterende til tider da quest ting forsvant da det be plukket opp, så hele gruppen måtte stå og vente til det respawnet igjen for hver eneste person. Litt kjipt, spesielt i et område med mange fiender.

 

Hva som irritere meg mer er at chatten er så dårlig som den er. Dessverre en typisk gjeng ganger hos funcom at de aldri klarer å ha en chat som funker bra før etter noen måneder. Når man ikke kan sende eller motta tells, snakke i gruppe eller guild så ja.

 

Alt det der kan man allerede. ;)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Jeg er på Grim, men det betyr ikke noe hvilken server du er på. Alle serverne er smeltet sammen slik at du kan spille med venner på andre servere. Hvis noen på en annen server inviterer deg til gruppe vil du få en popup om du vil bytte til deres server mens dere spiller sammen.

Lenke til kommentar

Noen her som spiller med 2560 x 1440 oppløsning på GTX 580 eller tilsvarende? Akkurat bestilt meg ny skjerm og lurer litt på hvor mye kortet mitt klarer og om jeg må sette ned kvalitet/oppløsning.

 

Jepp.

Har prøvd på en ganske kraftig pc.

I5 2500k som rusler på 4300mhz

Gainward gtx580 phantom.

 

Full oppløsning og alt på max så var jeg vel nedi 12fps på det værste.

Ikke spillbart.

 

Hørtes ikke bra ut....da må det være noe hos deg som forårsaker dette. Går utifra drivere er oppdatert, men hva det kan være har jeg ingen anelse om...

Lenke til kommentar

Jeg har bare testet Grim og Huldra. Grim er mer aktiv og kjører dungeons hele tiden.

 

Det eneste stedet hvor serverdimensjoner betyr noe er Fusang. Alle dimensjoner i PvE er smeltet og eksisterer om hverandre. Det er derfor folk fra feks Grim kan spille sammen med folk fra feks Huldra.

Lenke til kommentar

Det eneste stedet hvor serverdimensjoner betyr noe er Fusang. Alle dimensjoner i PvE er smeltet og eksisterer om hverandre. Det er derfor folk fra feks Grim kan spille sammen med folk fra feks Huldra.

 

Det stemmer til en viss grad, som jeg har skrevet lengre opp.

Du kan ikke spille sammen med randoms fra en annen server da chatten ikke er cross-dimension.

Lenke til kommentar

Noen her som spiller med 2560 x 1440 oppløsning på GTX 580 eller tilsvarende? Akkurat bestilt meg ny skjerm og lurer litt på hvor mye kortet mitt klarer og om jeg må sette ned kvalitet/oppløsning.

 

Jepp.

Har prøvd på en ganske kraftig pc.

I5 2500k som rusler på 4300mhz

Gainward gtx580 phantom.

 

Full oppløsning og alt på max så var jeg vel nedi 12fps på det værste.

Ikke spillbart.

 

Hørtes ikke bra ut....da må det være noe hos deg som forårsaker dette. Går utifra drivere er oppdatert, men hva det kan være har jeg ingen anelse om...

 

Betyr dette at du kjører 2560x1440 med ca samme hardware og klarer bedre ?

I så tilfelle må jeg jo begynne å feilsøke her.

Lenke til kommentar

Noen som vet hva som skjedde med Sanctuary of Secrets? Litt dumt hvis de har lagt hele den ARG kampanjen død, hvertfall for de som deltok.

 

Ikke peiling. Det kan uansett ikke være noe som er ubalansert. Sikkert bare en lue eller noe sånt sprøyt.

 

Nå tenkte jeg selvsagt på hva den gauntlet-koden skulle gi.

Lenke til kommentar

En ting som er irriterende er alle som roper "er x quest bugged?" bare fordi dem ikke klarer å fullføre questet.

Mange quests er bare vanskelige å finne ut av.

Er også flere quest som er bugged. merket det godt på Black House og Somthing Wicked. ting som skulle komme/spawne gjorde det ikke før jeg fikk byttet dimension.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...