Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om spillet er på en server, så tviler jeg på at det er på en fysisk boks (hvis ikke det er en z10 eller større ;) ), og at det er flere enheter som må patches.

Skal være oppe igjen rundt kl 14 (vi er gmt+2 { =cest }) i forhold til hva som står i update manageren.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Når slippes allmennheten inn, idag kl 23:59?

 

Har dog inntrykk av at de mest engasjerte allerede er på plass via forhåndsbestilling.

Lenke til kommentar

Noen som har klart å fullføre questen "Journey's End"? Klarer ikke loote siste mobben :hrm:

 

Husker ikke navnet på alle questene, kanskje du skulle være litt mer detaljert.

 

Den hvor en skal få tak en en pendant fra hu som har hengt seg ute på piren i Kingsmouth, eller rettere sagt fra demonen/spøkelset ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som har klart å fullføre questen "Journey's End"? Klarer ikke loote siste mobben :hrm:

Slet med at "spøkelset" ikke spawnet når jeg trykket på liket, og jeg kunne bare trykke på liket en gang.

Ordnet seg etter et å ha gjort en del andre quest, logga av og på osv.

 

Hadde dog ingen problem med å loote spøkelset tilslutt.

 

Edit: sikker på at du ikke drepte noen andre sitt spøkelse?

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Noen som har klart å fullføre questen "Journey's End"? Klarer ikke loote siste mobben :hrm:

Slet med at "spøkelset" ikke spawnet når jeg trykket på liket, og jeg kunne bare trykke på liket en gang.

Ordnet seg etter et å ha gjort en del andre quest, logga av og på osv.

 

Hadde dog ingen problem med å loote spøkelset tilslutt.

 

Edit: sikker på at du ikke drepte noen andre sitt spøkelse?

 

Ja. Har prøvd flere ganger med 2 forskjellige characters. Var helt alene ved alle forsøkene. Oh well.. Prøve igjen i ettermiddag :)

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mye data jeg kunne kopiert fra sted til sted om jeg holdt på kontinuerlig i 4 timer. Spent på størrelsen på det de legger ut. 300 mb eller 3 giga, vi får se. :)

 

De sier 4 timer for å være sikker på at alt fungerer som det skal etter at patchen er lagt ut.

Dersom alt fungerer så kommer serverne opp med engang spillet er patchet.

Lenke til kommentar

Er det noe server som er "norsk"?

 

Mange norske på både Huldra og Grim.

 

Noen som har klart å fullføre questen "Journey's End"? Klarer ikke loote siste mobben :hrm:

Slet med at "spøkelset" ikke spawnet når jeg trykket på liket, og jeg kunne bare trykke på liket en gang.

Ordnet seg etter et å ha gjort en del andre quest, logga av og på osv.

 

Hadde dog ingen problem med å loote spøkelset tilslutt.

 

Edit: sikker på at du ikke drepte noen andre sitt spøkelse?

 

Ja. Har prøvd flere ganger med 2 forskjellige characters. Var helt alene ved alle forsøkene. Oh well.. Prøve igjen i ettermiddag :)

 

Pendanten kan være vanskelig og se, spawner av og til nede i bakken, men du skal unne se ommriset i hvite linjer.

Lenke til kommentar

To buy or not to buy: Grand master pack. hmm

 

Enkel matematik.

Det koster ca en hundrings på måned å spille.

Har du planer om å spille mer enn ca 17 måneder så kjøper du grand master. :-)

 

Yep men spørsmålet om det er nok content i 17mnd, men det er kanskje greit siden jeg ikke rekker å spille veldig mye i perioder så slipper jeg å tenke på at jeg må spille siden jeg har kjøpt sub ^^. Noen som vet når/om de fjerner muligheten å kjøpe grand master?

 

Leste en plass at de allerede har content planlagt for 5-7 år fremover;)

Kilde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...