Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så stor forskjell på nivået på duellantene i Mexico og i Amerika. Opplevde faktisk å tape i Mexico, noe jeg aldri gjorde i Amerika.

Samme skjedde med meg. I New Austin skøyt jeg pistolen ut av handa på alle jeg duelerte med, prøvde det samme i Mexico og det gikk veldig galt.

 

Fant ut at hvis man siktet på hodet, så ble alt mye lettere, men som du sier, hver gang jeg sikter på noe annet så tar kjappfingermotstanderen min og plaffer meg ned.

Kan hende at jeg bommet for en gangs skyld siden det vist nok er instant win hvis du skyter pistolen ut av hånda på motstanderen, men tror jeg vil safe fra nå av og bare gå for hodet. Er så dritt å dø selv om du får fame og honor for å skyte hånda.

 

 

Har nettop begynnt og spille, lagg ned spillet nå desverre må hvile til i morgen ;)

 

Men uansett når kan jeg begynne og duelere osv? Jeg har nettop fått lassoen og gjort det oppdraget på gården der jeg gjeter heste og hvor den hingsten stikker av

Vel til nå har jeg havnet i duell på 3 forskjellige måter:

1. Bli utfordret av en random, skjer kun i byer tror jeg.

2. På noen oppdrag MÅ du duellere.

3. Når du blir fersket i å jukse i poker (krever gentleman outfittet) må du duellere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det så stor forskjell på nivået på duellantene i Mexico og i Amerika. Opplevde faktisk å tape i Mexico, noe jeg aldri gjorde i Amerika.

Samme skjedde med meg. I New Austin skøyt jeg pistolen ut av handa på alle jeg duelerte med, prøvde det samme i Mexico og det gikk veldig galt.

 

Fant ut at hvis man siktet på hodet, så ble alt mye lettere, men som du sier, hver gang jeg sikter på noe annet så tar kjappfingermotstanderen min og plaffer meg ned.

Kan hende at jeg bommet for en gangs skyld siden det vist nok er instant win hvis du skyter pistolen ut av hånda på motstanderen, men tror jeg vil safe fra nå av og bare gå for hodet. Er så dritt å dø selv om du får fame og honor for å skyte hånda.

 

 

Har nettop begynnt og spille, lagg ned spillet nå desverre må hvile til i morgen ;)

 

Men uansett når kan jeg begynne og duelere osv? Jeg har nettop fått lassoen og gjort det oppdraget på gården der jeg gjeter heste og hvor den hingsten stikker av

Vel til nå har jeg havnet i duell på 3 forskjellige måter:

1. Bli utfordret av en random, skjer kun i byer tror jeg.

2. På noen oppdrag MÅ du duellere.

3. Når du blir fersket i å jukse i poker (krever gentleman outfittet) må du duellere.

 

Må bare rette på deg her... Man må ha Elegant Suit for å jukse i poker. Gentleman's Attire gjør slik at man kan spille med high stakes i Blackwater når man har klart 100%.

Lenke til kommentar

En liten guide til duellering:

 

- Vent til "Draw!" står på skjermen - det er juks å starte før motstanderen.

- Poengsystemet er de målerne på høyre side av skjermen, din og motstanderens.

- Målet med duellen er å fylle opp måleren sin mer enn motstanderen.

- Jo bedre du treffer motstanderen (hode, hjerte, pung, disarme osv) scorer høyere og gir deg en større andel på måleren.

- Trykk når siktekorset er lite og hvitt = mer presist enn stort og rødt.

- Når tiden er omme er det den med høyest bar som vinner duellen uavhengig av om du har spamma 6 skudd på 1 sekund.

 

Jeg har ikke kommet lenger enn Mexico, men har vunnet nesten alle duellene med 1 eller 2 skudd. Har vært et par dueller der jeg har vært fly forbanna på motstanderen og tømt alt jeg har i skallen dems, da.. thumbup.gif

Lenke til kommentar

Ble ferdig med storyen i går, herlig spill må jeg si. :)

 

Noen som har tatt: More than a Fistful - Earn $10000 in Single Player, trophien?

 

Må man ha $ 10.000 på karen sin eller er det nok å ha tjent over $ 10.000 til sammen over tid for å få denne trophien?

 

Har rundt $ 5000 nå.

Lenke til kommentar

Må si jeg er imponert. Var veldig skeptisk men gode anmeldelser overbeviste meg om å gi det en sjanse. Har aldri likt western setting i spill. Random situajsoner gjør at det alltid er like spennende å se hva man møter på når man rir fra sted til sted. Alt fra banditter som blir jaget av sheriffer, folk som blir jaget av diverse dyr, banditter som dumper lik, etc. Kort sagt er det et fantastisk spill. Eneste minus er vel at jeg synes det kan bli irriterende når dem skal prate sammen når dem rir. Uansett avstand og hvor usannsynlig det er at dem ville klart å høre hverandre. Men det er selvsagt en filleting.

 

Det er en ting jeg lurer på. Jeg klarer ikke å få satt igang hesteskokasting. Har prøvd å gå sakte frem til begge pinner og personen som står i nærheten men det hjelper ikke. Hjelp blir mottatt med stor takknemmelighet. Med all sannsynlighet er det vel en filleting jeg har oversett :roll:

Lenke til kommentar

Det er bare å gå opp til personen som "hoster" konkurransen, og trykke B såvidt jeg vet. Kanskje du ikke har kommet langt nok i historien enda?

 

Ellers, en ting som irriterer meg litt er når jeg rir sammen med en av de ekstremt interessante karakterene, og har en skikkelig givende samtale, og så blir samtalen avbrutt av at vi er kommet frem til der hvor oppdraget starter, eller noen angriper oss. Er det noen måte å få med seg all dialogen?

Lenke til kommentar

@ Jakoozie: Kan selvsagt være. Jeg har på ingen måte kommet kjempelangt enda. Har bare unnagjort 25%. Det er en hestesko på kartet og jeg minns jeg har fått beskjed om at jeg kan spille det.

 

Skal prøve en gang til når jeg kommer hjem fra jobb. Kanskje jeg bare var for utålmodig når jeg lette etter en måte å starte det på og overså når infoen kom på skjermen.

 

 

@ Cerb89: Det er noe jeg ikke har prøvd. Skal prøve det når jeg kommer hjem.

 

 

Takk til dere begge for svar :)

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...