Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

En ting som irriterer med litt er systemet for hvordan du utfører handlingene man gjør i spillet. Hadde i utgangspunktet tenkt å spille som en "ond" karakter, men det virker som om oppdragene i spillet på forhånd har bestemt at man skal være god.

Han må jo det, hvis ikke får han ikke møtt familien sin igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Det er noe galt her tror jeg. Noe utrolig irriterende i alle fall. Så jeg spør her, i tilfelle dette er normalt, eller at det skjer med andre også. Jeg kan nemlig ikke huske at dette har skjedd før:

 

Jeg prøver å få den achievementen der vi må levere inn en bountyting på $5000.

Men hver gang jeg blir drept, eller skrur av Xboxen (saver det jo selvfølgelig) så mister jeg bountyen, og må begynne helt på nytt. I går hadde jeg nesten $4000 i bounty, og så ble jeg drept.

 

Jeg kan ikke huske at dette har skjedd før. Er det en feil, eller skal det faktisk være sånn?

 

Takker og bukker for svar.

Lenke til kommentar

Ble ferdig med storyen i går, herlig spill må jeg si. :)

 

Noen som har tatt: More than a Fistful - Earn $10000 in Single Player, trophien?

 

Må man ha $ 10.000 på karen sin eller er det nok å ha tjent over $ 10.000 til sammen over tid for å få denne trophien?

 

Har rundt $ 5000 nå.

10000$ til sammen. Jeg hadde rundt 6-7k$ på meg når jeg fikk achievementen. Ekstremt lite stress egentlig, endte opp med rundt 28000$ i cash når jeg runda storyen.

Lenke til kommentar

En liten guide til duellering:

 

- Vent til "Draw!" står på skjermen - det er juks å starte før motstanderen.

- Poengsystemet er de målerne på høyre side av skjermen, din og motstanderens.

- Målet med duellen er å fylle opp måleren sin mer enn motstanderen.

- Jo bedre du treffer motstanderen (hode, hjerte, pung, disarme osv) scorer høyere og gir deg en større andel på måleren.

- Trykk når siktekorset er lite og hvitt = mer presist enn stort og rødt.

- Når tiden er omme er det den med høyest bar som vinner duellen uavhengig av om du har spamma 6 skudd på 1 sekund.

 

Jeg har ikke kommet lenger enn Mexico, men har vunnet nesten alle duellene med 1 eller 2 skudd. Har vært et par dueller der jeg har vært fly forbanna på motstanderen og tømt alt jeg har i skallen dems, da.. thumbup.gif

 

Hva mener du med juks? Er det noe man ikke får når man trekker før draw kommer opp, eller mener du det er uetisk å gjøre det?

Lenke til kommentar

Man blir skutt først hvis man prøver å ta frem pistolen før draw kommer på skjermen.

Aha, det er derfor jeg taper alle mine dueller.

Fulgte ikke med på tutorialen på den første duellen, som jeg faktisk vant. Derfra har det bare gått nedoverbakke.

Lenke til kommentar

Man blir skutt først hvis man prøver å ta frem pistolen før draw kommer på skjermen.

Aha, det er derfor jeg taper alle mine dueller.

Fulgte ikke med på tutorialen på den første duellen, som jeg faktisk vant. Derfra har det bare gått nedoverbakke.

 

Dette kan ikke stemme, for jeg har skutt før draw har kommet opp mange ganger og likevel vunnet.

Lenke til kommentar

Det er det jeg gjør, men så mister jeg jo bountyen hver gang jeg lagrer det, og skrur av Xboxen :(

 

Har du fått åpnet West Elizabeth delen av kartet?

 

Jeg hadde en 800-900 i bounty når jeg satte igang i Blackwater, kom meg opp i nesten 4500 i bounty. Så stakk jeg av til Mexico for å fange en hest :)

 

Er greit å ta "Heading South on a White Bronco" i samme slengen når man er i gang med å ta "Friends in High Places" trofeet. Er den hvite/grå hesten som er svart i ansiktet som du finner mellom Escalera og Punta Orugullo. Du skal jo stikke av eller knerte US Marshals for å få det trofeet med den hesten (må sitte på hesten viss du velger å skyte dem), og det får man etter å ha fått $1500 i bounty, men du må lagre eller overnatte for at de skal komme, derfor dro jeg til Mexico midt i massemordet mitt :).

 

Det første som skjer da når du kommer tilbake til West Elizabeth og i nærheten av Blackwater er at US Marshals kommer pluss en hund tror jeg det var, fire mann lette og knerte da får man det trofeet også er det bare å dra inn i Blackwater og skaffe resten av bountyen også er det bare å betale seg ut :)

 

Siden jeg holdt på som en villmann i Blackwater og at honor'en min var relativt lav etter å ha mistet 4400 ved en eller annen bug tidlig i spillet så tok det ikke lang tid dagen etter for at jeg skulle få "Man of Honor / Chivalry's Dead" trofeet siden honor var i bånn og jeg hadde makset ut Fame også :)

Lenke til kommentar

Jeg er så og si ferdig med spillet. Har et par igjen tenker jeg.

 

Det jeg lurer på er hvordan i hule heiteste man "eliminate all players in poker in [insert city here]"??

 

Hva menes med dette? Skal jeg få alle de andre spillerne til å gå tom for chips?

 

 

Er det eneste jeg har igjen for å få de to siste outfittene...

 

Jeg kan reglene på hold'em... men kan ikke akkurat si jeg er noe særlig god i det.

 

Er det noen måter man enkelt kan gjøre dette? De andre "outfit-missionene" går det jo an å fikse relativt enkelt...

Lenke til kommentar

Det er det jeg gjør, men så mister jeg jo bountyen hver gang jeg lagrer det, og skrur av Xboxen :(

 

Har du fått åpnet West Elizabeth delen av kartet?

 

Det er det med Blackwater? Ja, er snart igjennom spillet :)

 

[quote name='Manx' date=' 1. juni 2010 - 15:39'

Er greit å ta "Heading South on a White Bronco" i samme slengen når man er i gang med å ta "Friends in High Places" trofeet. Er den hvite/grå hesten som er svart i ansiktet som du finner mellom Escalera og Punta Orugullo. Du skal jo stikke av eller knerte US Marshals for å få det trofeet med den hesten (må sitte på hesten viss du velger å skyte dem), og det får man etter å ha fått $1500 i bounty, men du må lagre eller overnatte for at de skal komme, derfor dro jeg til Mexico midt i massemordet mitt :).

 

Det er en sånn stranger som vil (Håper jeg ikke røper alt for mye nå) at vi skal hente en hvit hest til han. Da hentet jeg enn sånn. I samme stund hadde jeg $2000-3000 i bounty, så jeg fikk den achievementen jeg også :)

 

 

 

Men dette synes jeg var litt merkelig. Jeg hadde en bounty på $300 i US dollar, og ca. $2500 i Mexikanske dollar. Jeg gikk inn i et oppdrag, og døde. Da mistet jeg bountyen i Mexico, på ca $2500, men ikke bountyen i USA, på ca $300. Aner noen hvorfor?

 

Jeg må også si at jeg gikk rundt med en "bandana" (Eller hva de nå heter). Jeg lurte på om det kanskje var den som gjorde sånn at jeg mistet bountyen hver gang, men jeg tok den av, og det samme skjedde. Eller er det noe med at jeg hadde på mexikanske klær?

 

Jeg hadde egentlig planer om å være god og lovlydig i USA, men en forferdelig forbryter i Mexico.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...