Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Horseshoes kan faen meg brenne et varmt sted. Spilt det i snart 2 timer til sammen uten å ha klart å få den på den forbanna stolpen. Latterlige mongospill altså.

 

Haha.

Vinner hver gang jeg :p

 

Husk å sikte før du kaster, og så er det bare å gjøre samme bevegelsen med tommelen hver gang.

Men det er kanskje lettere sagt enn gjort. Husker jeg slet med håndbak i GTA: TLAD fordi jeg ikke greide å bevege stikka raskt nok, men kompisen min eide i det.

Vinner jo hver gang, det er null stress. Men jeg skal ha den hesteskoen til å treffe stolpen, det er det som ikke går. Kommer ofte helt inntil og sånt. Har vel sikkert plassert meg på alle mulige plasser i en 1meters krets av den stolpen. Utenom på selve stolpen. Fuck.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Horseshoes kan faen meg brenne et varmt sted. Spilt det i snart 2 timer til sammen uten å ha klart å få den på den forbanna stolpen. Latterlige mongospill altså.

 

Haha.

Vinner hver gang jeg :p

 

Husk å sikte før du kaster, og så er det bare å gjøre samme bevegelsen med tommelen hver gang.

Men det er kanskje lettere sagt enn gjort. Husker jeg slet med håndbak i GTA: TLAD fordi jeg ikke greide å bevege stikka raskt nok, men kompisen min eide i det.

Vinner jo hver gang, det er null stress. Men jeg skal ha den hesteskoen til å treffe stolpen, det er det som ikke går. Kommer ofte helt inntil og sånt. Har vel sikkert plassert meg på alle mulige plasser i en 1meters krets av den stolpen. Utenom på selve stolpen. Fuck.

 

Det handler om sikting og riktig kraft! Prøv å sikt slik at stolpen er i midten av hesteskoen du har i hånda, kast hesteskoen så nært som mulig den hvite streken i kraftmeteret.

Lenke til kommentar

Hva skjer med at jeg blir møkkalei av spillet hver gang jeg spiller det? Å ri på store gigantiske sletter og treffe en person i timen er UTROLIG kjedelig. GTA IV er mye artigere i og med at det er i byen, men det er bare min mening.

det er jo mange mensker som kommer lit innemellom. det er masse dyr og innemellom så kan du møte på folk som ber om hjelp. jeg ble posetivt overasket over at det var så mye å gjøre:) etter å ha spilt FC2 så tenkte jeg at det kom til å bli: dra til andre siden av banen, drep en og kom tilbake + at det var jo i afrika og i spillet var det nesten ingen dyr iforhold til det du vil se i Afrika. og det er nok av dyr i RDR:D

det er min mening da:)

Lenke til kommentar

Hva skjer med at jeg blir møkkalei av spillet hver gang jeg spiller det? Å ri på store gigantiske sletter og treffe en person i timen er UTROLIG kjedelig. GTA IV er mye artigere i og med at det er i byen, men det er bare min mening.

det er jo mange mensker som kommer lit innemellom. det er masse dyr og innemellom så kan du møte på folk som ber om hjelp. jeg ble posetivt overasket over at det var så mye å gjøre:) etter å ha spilt FC2 så tenkte jeg at det kom til å bli: dra til andre siden av banen, drep en og kom tilbake + at det var jo i afrika og i spillet var det nesten ingen dyr iforhold til det du vil se i Afrika. og det er nok av dyr i RDR:D

det er min mening da:)

Skjønner jo at det ikke myldret med i liv på den tiden, men LITT mer folk kunne de ha greid å pressa inn. Jeg ser liksom bare en og en person eller to og to komme forbi, ingen familier eller noe slikt. Ser så utrolig ensomt ut. Og i tillegg er jeg møkka lei av å trave rundt i de samme spora fram og tilbake, når får man de to andre områdene?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så stor forskjell på nivået på duellantene i Mexico og i Amerika. Opplevde faktisk å tape i Mexico, noe jeg aldri gjorde i Amerika.

Samme skjedde med meg. I New Austin skøyt jeg pistolen ut av handa på alle jeg duelerte med, prøvde det samme i Mexico og det gikk veldig galt.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så stor forskjell på nivået på duellantene i Mexico og i Amerika. Opplevde faktisk å tape i Mexico, noe jeg aldri gjorde i Amerika.

Samme skjedde med meg. I New Austin skøyt jeg pistolen ut av handa på alle jeg duelerte med, prøvde det samme i Mexico og det gikk veldig galt.

 

Fant ut at hvis man siktet på hodet, så ble alt mye lettere, men som du sier, hver gang jeg sikter på noe annet så tar kjappfingermotstanderen min og plaffer meg ned.

Lenke til kommentar

Har nå hatt dette spillet i 6 dager, men det er fortsatt et par ting jeg ikke finner ut, så here goes:

 

1) Har Limited Edition, hvordan får jeg soundtracket?

 

2) Hvor er han skredderen i Thieves Landing? Klarer jo fankern ikke å finne ham :p

 

Kan svare på spørsmål 1. Det står en link som du må gå til. Står på lappen du fikk med LE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...