Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd Spotify for WM her? Jeg kjører energy rom. Etter hver sang så dempes lyden til "2 prikker"... Utrolig irriterende. Skal jeg høre via et anlegg så blir signalet så svakt at at det ikke nytter...

 

Flere med samme problem?

 

 

 

Jeg har installert det, men har ikke fått kjøpt premium enda. Merket meg at spotify skrudde på trådløst nettet uten at jeg hadde logget meg på. Løsningen var at jeg gikk inn på "alle programer" og så klikket på spotify appen der, for så å klikke på offline. Selv om man ikke logger på da så slutter den å skru på nettet.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd Spotify for WM her? Jeg kjører energy rom. Etter hver sang så dempes lyden til "2 prikker"... Utrolig irriterende. Skal jeg høre via et anlegg så blir signalet så svakt at at det ikke nytter...

 

Flere med samme problem?

 

Har akkurat samme problem! Si fra hvis du finner noen løsning!

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd Spotify for WM her? Jeg kjører energy rom. Etter hver sang så dempes lyden til "2 prikker"... Utrolig irriterende. Skal jeg høre via et anlegg så blir signalet så svakt at at det ikke nytter...

 

Flere med samme problem?

 

Har akkurat samme problem! Si fra hvis du finner noen løsning!

 

 

 

 

Er en som fant, om ikke en løsning, så i hvert fall en vri på problemet.

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=8527809

 

 

 

Endret av R3devil
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd Spotify for WM her? Jeg kjører energy rom. Etter hver sang så dempes lyden til "2 prikker"... Utrolig irriterende. Skal jeg høre via et anlegg så blir signalet så svakt at at det ikke nytter...

 

Flere med samme problem?

 

Dette er et kjent problem og Spotify er klar over det. Regner med at det kommer en ny versjon om ikke altfor lenge.

 

Her har Spotify anerkjent problemet: http://getsatisfaction.com/spotify/topics/windows_mobile_problem_low_sound

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Ting skjer...sannelig meg WP7 på en HD2!!!:

 

http://cotulla.pp.ru/leo/WP7S/VIDEO0243.mp4

 

iOS neste? :tease:

 

Selvom WP7 kommer til å bli porta til HD2 kommer jeg til å holde meg til Android, makan til OS har jeg ikke sett på lang tid. iOS kan henge seg, håper XDA folka ikke gidder å bruke tid på det engang.

Noe av poenget var å vise hvor fantastisk telefon HD2 er ;) Den kan jo snart kjøre det som måtte være av OS, og hvis man hadde hatt en multi-boot sak - med kjapp oppstart - har man nærmest en "4 i 1" telefon :D

Lenke til kommentar

gå på htc.com og last ned orginal rom -> Flash ?

Må nok tilbakestille spl og. Er noen guider på xda.

Nå tror jeg ikke det er så nøye om man har custom rom heller. Verkstedene legger inn ny software allikevel, og jeg tviler på at de tar seg bryet med å sjekke hva som ligger på den fra før...

Lenke til kommentar

gå på htc.com og last ned orginal rom -> Flash ?

Må nok tilbakestille spl og. Er noen guider på xda.

Nå tror jeg ikke det er så nøye om man har custom rom heller. Verkstedene legger inn ny software allikevel, og jeg tviler på at de tar seg bryet med å sjekke hva som ligger på den fra før...

OK, oppdaterte med den nye ROM`n fra htc i dag så da er det bare å håpe det går bra:)

Lenke til kommentar

gå på htc.com og last ned orginal rom -> Flash ?

Må nok tilbakestille spl og. Er noen guider på xda.

Nå tror jeg ikke det er så nøye om man har custom rom heller. Verkstedene legger inn ny software allikevel, og jeg tviler på at de tar seg bryet med å sjekke hva som ligger på den fra før...

 

Ikke ta sjansjen å levere en HD2 med custom ROM eller Android på minnekortet. Nordialog har noen saker der de nekter garanti. Jeg spurte om det virkelig har noe å si at du har Android liggende på minnekortet og ja det var det. De var fullstendig klar over at man må flashe ny radio for å bruke Android.

Lenke til kommentar

Ikke ta sjansjen å levere en HD2 med custom ROM eller Android på minnekortet. Nordialog har noen saker der de nekter garanti. Jeg spurte om det virkelig har noe å si at du har Android liggende på minnekortet og ja det var det. De var fullstendig klar over at man må flashe ny radio for å bruke Android.

egentlig driver de bandittvirksomhet når man nekter å reparere en telefon på garanti hvis man har custom rom o.l. Nå kommer det selvfølgelig an på feilen, men de mest kjente gjengangere av feil har intet med flashing å gjøre, så da roper de på garantibrudd for å spare noen penger/lure folk.

 

Så, hva skal da folk gjøre når f.eks tlf blir levert med halvferdig programvare som aldri blir oppdatert offisielt?

Lenke til kommentar

Ikke ta sjansjen å levere en HD2 med custom ROM eller Android på minnekortet. Nordialog har noen saker der de nekter garanti. Jeg spurte om det virkelig har noe å si at du har Android liggende på minnekortet og ja det var det. De var fullstendig klar over at man må flashe ny radio for å bruke Android.

egentlig driver de bandittvirksomhet når man nekter å reparere en telefon på garanti hvis man har custom rom o.l. Nå kommer det selvfølgelig an på feilen, men de mest kjente gjengangere av feil har intet med flashing å gjøre, så da roper de på garantibrudd for å spare noen penger/lure folk.

 

Så, hva skal da folk gjøre når f.eks tlf blir levert med halvferdig programvare som aldri blir oppdatert offisielt?

 

Er helt enig med deg, tenkte bare gi en liten advarsel her sånn at man ikke får en ubehagelig opplevelse når man leverer sin HD2 til en garantirepp. Om det er verkstedet eller Nordialog som nekter garanti vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...