Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noe som ikke er ferdig som kunn skal brukes til å prøve ting. Betaen er ingen Andriod som anbefales å brukes 24/7, selv om folk gjør det siden den kan gå til helvette før du veit ordet av det.

 

Desire HD-romen er ikke noe styr vertfall. Simpelt som en lek men du MÅ tåle bugs og ting som kan stoppe som er 100% normalt for en tlf som ikke er laget for Android ;)

 

Skal du ha en HD2 med "100% perfekt" Andriod så kjøp Desire HD, siden HD2's android vil ALDRI bli like "perfekt" som en Desire HD osv.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med denne? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=733752

 

Har en HD2 her nå med Froyo 2.2 innstallert.

 

Er det slik at jeg skal flytte zipmappa rett inn på telefonens minne og kjøre den ifra windows med android allerede installert? Jeg sliter jo med at telefonen slår seg på i windows igjen, og jeg har ingen anelse om hvordan jeg kommer tilbake til android da!

 

Edit: fikk dualbooten til å fungere, ser ut til at det funker bra :)

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Jeg har et problem med å få android til å fungere på min hd2. Det begynner å laste med den teksten men midt i så blir skjermen svart og kan ligge med svart skjerm opptil 8timer uten at det skjer noe.

Har prøvd å formatere minnekort og tilbakestille tlf til fabrikk oppsett men det hjalp ikke det eller andre "Android pakker"...

Noen som har noe råd?

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med å få android til å fungere på min hd2. Det begynner å laste med den teksten men midt i så blir skjermen svart og kan ligge med svart skjerm opptil 8timer uten at det skjer noe.

Har prøvd å formatere minnekort og tilbakestille tlf til fabrikk oppsett men det hjalp ikke det eller andre "Android pakker"...

Noen som har noe råd?

Tja, har du flashet radio da?

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med å få android til å fungere på min hd2. Det begynner å laste med den teksten men midt i så blir skjermen svart og kan ligge med svart skjerm opptil 8timer uten at det skjer noe.

Har prøvd å formatere minnekort og tilbakestille tlf til fabrikk oppsett men det hjalp ikke det eller andre "Android pakker"...

Noen som har noe råd?

Tja, har du flashet radio da?

Nei... Må jeg det?

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med å få android til å fungere på min hd2. Det begynner å laste med den teksten men midt i så blir skjermen svart og kan ligge med svart skjerm opptil 8timer uten at det skjer noe.

Har prøvd å formatere minnekort og tilbakestille tlf til fabrikk oppsett men det hjalp ikke det eller andre "Android pakker"...

Noen som har noe råd?

Tja, har du flashet radio da?

Nei... Må jeg det?

 

Hadde vært en idé det :) guide finner du et par sider bak i denne tråden :)

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med å få android til å fungere på min hd2. Det begynner å laste med den teksten men midt i så blir skjermen svart og kan ligge med svart skjerm opptil 8timer uten at det skjer noe.

Har prøvd å formatere minnekort og tilbakestille tlf til fabrikk oppsett men det hjalp ikke det eller andre "Android pakker"...

Noen som har noe råd?

Tja, har du flashet radio da?

Nei... Må jeg det?

 

Hadde vært en idé det :) guide finner du et par sider bak i denne tråden :)

Nå har jeg lastet ned fila men hva skal jeg gjøre med den nå?

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med å få android til å fungere på min hd2. Det begynner å laste med den teksten men midt i så blir skjermen svart og kan ligge med svart skjerm opptil 8timer uten at det skjer noe.

Har prøvd å formatere minnekort og tilbakestille tlf til fabrikk oppsett men det hjalp ikke det eller andre "Android pakker"...

Noen som har noe råd?

Tja, har du flashet radio da?

Nei... Må jeg det?

 

Hadde vært en idé det :) guide finner du et par sider bak i denne tråden :)

 

 

Nå har jeg lastet ned fila men hva skal jeg gjøre med den nå?

 

hvilken fil?

Endret av Nyrili
Lenke til kommentar

Når man ikke klarer å lese til seg hva man skal gjøre ved flashing, bør man vel helst holde seg unna! Det er helt utrolig hva folk bare hiver seg ut i, uten å ha en snev av anelse om hva man skal gjøre!

 

Kan ikke si meg mer enig i det :) Hvis man ikke klarer å følge en step by step guide burde man holde seg unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...