Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Når man ikke klarer å lese til seg hva man skal gjøre ved flashing, bør man vel helst holde seg unna! Det er helt utrolig hva folk bare hiver seg ut i, uten å ha en snev av anelse om hva man skal gjøre!

 

Kan ikke si meg mer enig i det :) Hvis man ikke klarer å følge en step by step guide burde man holde seg unna.

Jeg fikk det til :D Grunnen til at det ikke gikk å legge inn Radio ROM var fordi jeg manglet HSPL. La inn det og Radio ROM gikk og nå har jeg lagt inn Desire HD ROM :-) Det er rart at ingen her inne klarte å forklare meg det....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man ikke klarer å lese til seg hva man skal gjøre ved flashing, bør man vel helst holde seg unna! Det er helt utrolig hva folk bare hiver seg ut i, uten å ha en snev av anelse om hva man skal gjøre!

 

Kan ikke si meg mer enig i det :) Hvis man ikke klarer å følge en step by step guide burde man holde seg unna.

Jeg fikk det til :D Grunnen til at det ikke gikk å legge inn Radio ROM var fordi jeg manglet HSPL. La inn det og Radio ROM gikk og nå har jeg lagt inn Desire HD ROM :-) Det er rart at ingen her inne klarte å forklare meg det....

 

Hvis du hadde lest hele den posten så hadde du sett at det sto ganske klart og tydelig at man måtte legge inn HSPL først.

Lenke til kommentar

Når man ikke klarer å lese til seg hva man skal gjøre ved flashing, bør man vel helst holde seg unna! Det er helt utrolig hva folk bare hiver seg ut i, uten å ha en snev av anelse om hva man skal gjøre!

 

Kan ikke si meg mer enig i det :) Hvis man ikke klarer å følge en step by step guide burde man holde seg unna.

Jeg fikk det til :D Grunnen til at det ikke gikk å legge inn Radio ROM var fordi jeg manglet HSPL. La inn det og Radio ROM gikk og nå har jeg lagt inn Desire HD ROM :-) Det er rart at ingen her inne klarte å forklare meg det....

 

Hvis du hadde lest hele den posten så hadde du sett at det sto ganske klart og tydelig at man måtte legge inn HSPL først.

Ja, men jeg har jo aldri gjort dette før, og alle har vært ny begynnere en gang :) Så da har jeg lært noe i dag å :)

Lenke til kommentar

Ripesikkert og knusesikkert er ikke det samme. En sprekk er ikke en ripe.

 

Tror du at riper går på garantien? Har fått 2 små på min HD2. Hadde vært kult det men.....

 

Mener selvsagt en sprekk! Sprekken går fra midten øverst i skjermen til midten i siden på skjermen. Dette skjedde da jeg lå på gulvet å mistet mobilen 10cm ned! Er dette noe jeg kan få igjen på garanti? som sagt ca 10mnd gammel (har kvittering)

Lenke til kommentar

Nei siden DU mista den i gulvet, ved mindre du kjøpte en forsikring ved siden av :)

 

Nei har kun innboforsikring og reiseforsikring... la oss si at jeg ikke mistet den i gulvet :innocent:

 

 

Vel, la oss si at HTC sier at en skjerm ikke sprekker sånn uten videre, hva sier du da? :tease: btw, det kan være mulig du kan ta det på innbo forsikringen, det kan jeg.

Lenke til kommentar

Nei siden DU mista den i gulvet, ved mindre du kjøpte en forsikring ved siden av :)

 

Nei har kun innboforsikring og reiseforsikring... la oss si at jeg ikke mistet den i gulvet :innocent:

 

 

Vel, la oss si at HTC sier at en skjerm ikke sprekker sånn uten videre, hva sier du da? :tease: btw, det kan være mulig du kan ta det på innbo forsikringen, det kan jeg.

 

Hvordan tar du det på innboforsikringen da??

Lenke til kommentar

Hvis du ikke vet hvordan du benytter en forsikring håper jeg heller ikke at du har en som du betaler for. Går du på samme forsikring som mammaen og pappaen din snakker du med dem som igjen snakker med... ... ... ... gjett 4 ganger... en solbrent fangevokter i Uganda... nei... en roseselger ute på gata natt til søndag... nei... slottet... nei... forsikringsselskapet... ja! De vil da finne ut relativt fort om de har en bra nok innboforsikring hvis dette skjedde innenfor ditt hjem, eller en bra nok reiseforsikring hvis dette skjedde utenfor dørstokken til ditt hjem.

 

Edit: Leif og lag på dette udugelige forumet som går så treigt til tider at jeg får vondt.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

 

Nei har kun innboforsikring og reiseforsikring... la oss si at jeg ikke mistet den i gulvet :innocent:

 

 

Vel, la oss si at HTC sier at en skjerm ikke sprekker sånn uten videre, hva sier du da? :tease: btw, det kan være mulig du kan ta det på innbo forsikringen, det kan jeg.

 

Hvordan tar du det på innboforsikringen da??

 

 

Vel, først må du finne papirene på din forsikring og hva som står der.

 

 

Vel, personlig så bruker jeg å ringe til forsikringsselskapet å høre med dem hva jeg skal gjøre.

 

Men det kommer jo selvfølgelig litt an på egenandel og sånnt også da, jeg for min del har ikke egenandel da min samboer er også forsikret i samme selskap gjennom forbundet på jobben.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke vet hvordan du benytter en forsikring håper jeg heller ikke at du har en som du betaler for. Går du på samme forsikring som mammaen og pappaen din snakker du med dem som igjen snakker med... ... ... ... gjett 4 ganger... en solbrent fangevokter i Uganda... nei... en roseselger ute på gata natt til søndag... nei... slottet... nei... forsikringsselskapet... ja! De vil da finne ut relativt fort om de har en bra nok innboforsikring hvis dette skjedde innenfor ditt hjem, eller en bra nok reiseforsikring hvis dette skjedde utenfor dørstokken til ditt hjem.

 

Edit: Leif og lag på dette udugelige forumet som går så treigt til tider at jeg får vondt.

artig artig du! regner med du er fangevokteren fra uganda! det var kun et høflig spørsmål. går an å gire litt ned og la være å svare om det virket for dumt for deg du som tydeligvis kan så mye min ærbødigste høyhet! grunnen for jeg spør er selvsagt at jeg ønsker å få det på forsikringen og aller helst så liten egenandel som mulig..

Lenke til kommentar

Om du går til fangevokteren eller slottet har ikke noe å si om du får igjen på forsikringen. Det som har noe å si er ting som allerede fastsatt for din del. Altså hvilken forsikring du allerede har. Egenandelen er også allerede bestemt alt etter hvilken forsikring du har. Du kan med andre ord ikke få bedre dekning om du velger ulike måter å gå frem på for å få dekket dette.

Lenke til kommentar

Lurer på en ting når det gjelder norske tegn i SMS.

Jeg bruker full qwerty-tastatur, og hvis jeg vil skrive f.eks "på", så må jeg holde inne a'en for å få "å". Kan ikke bare trykke p og så a.

Går det ann å fikse dette? Hvis jeg bytter til telefontastatur, så fungerer det på gamlemåten, så det må jo gå ann å få det til.

Endret av awesom-o
Lenke til kommentar

er det ikke slik at hvis massetettheten er større på tingen som skraper enn det er på glasset så kommer det ripe?

 

Mener det var noe slikt noe :p

 

Men, er man redd for riper så kjøper men slik plastisk filter som man kan ha utenpå skjermen.

 

Nei det er ikke sant. Ser ikke hvordan tetthet er relativt.

 

Gidder ikke å bruke penger på det, er veldig forsiktig med telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...