Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har lagt inn HTC sin nyeste offisielle ROM og som sliter med masse Bugs? det gjør i alle fall jeg :thumbdown: Får legge inn en annen ROM tror jeg.

 

Ja, dette var stusselige greier. Spesielt ille er det i den medfølgende nettleseren Opera 9,7. Desverre var nok dette den siste offisielle ROM'en kjenner jeg HTC rett... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Sliter litt med synkroniseringen av Outlook.

 

Når jeg setter opp kontoen og synkroniser vha trådløst, har jeg ingen problemer. Da er det bare å velge: "Send og motta" og alt går som en drøm.

 

Problemet kommer når jeg da kobler den opp PÅ Pc'en vha USB-kabelen. Da starter ActiveSync og jeg synkroniserer greit. Poenget er at da må jeg VELGE å slette og erstatte alt som er på Pocket-Pc'en. Det går greit og alt er tilsynelatende greit.

 

MEN når jeg NÅ velger å synke vha trådløst går det ikke. Det skjer ingenting, og følgelig blir ingenting synkronisert.

 

Jeg kan selvfølgelig synke mine Gmail-kontoer vha trådløst nett, men som sagt ikke Outlook.

 

HVA er det jeg gjør feil?

 

 

Alternativet er jo å sette opp kontoen enda en gang og synke det hele trådløst, men siden Outlook er relativt innholdrik er det en oppgave som tar noen timer i mitt tilfelle.

 

Sikkert noe enkelt som jeg ikke skjlnner, men håper at noen kan se HVA det er jeg gjør feil her.

Lenke til kommentar

Var i kontakt med en som skulle selge sin HD2 her forleden. Tilbød han 2000 kroner for telefonen. Han tenkte på det et par dager, og kom frem til at det var for lite. Så nå skal jeg kjøpe en Desire, er vel strengt talt bedre med en nativa Android enn løsningen som blir på HD2 uansett?

Lenke til kommentar

Var i kontakt med en som skulle selge sin HD2 her forleden. Tilbød han 2000 kroner for telefonen. Han tenkte på det et par dager, og kom frem til at det var for lite. Så nå skal jeg kjøpe en Desire, er vel strengt talt bedre med en nativa Android enn løsningen som blir på HD2 uansett?

 

Tviler på at han får stort mer enn 2000 for den. Mulig det er en apekatt med banan i ørene på QXL som gir 3000. Men ja, du gjorde i alle fall det rette valget.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke kjøpt Desire nå. Jeg hadde enten funnet meg en billig HD2, er sikker på at man klarer å prute seg til et pent eksemplar på finn.no til mellom 1500-2000. Jeg syns HD2 er en meget aktuel mobil enda med veldig gode specs og at det kommer Android til selve hovedminne på mobilen og ikke bare til minnekortet. Det ser også ut som WM7 kommer også. Hvis HD2 alikevel er uaktuel for deg ville jeg ventet til Desire HD kommer.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke kjøpt Desire nå. Jeg hadde enten funnet meg en billig HD2, er sikker på at man klarer å prute seg til et pent eksemplar på finn.no til mellom 1500-2000. Jeg syns HD2 er en meget aktuel mobil enda med veldig gode specs og at det kommer Android til selve hovedminne på mobilen og ikke bare til minnekortet. Det ser også ut som WM7 kommer også. Hvis HD2 alikevel er uaktuel for deg ville jeg ventet til Desire HD kommer.

 

Jeg takker for innspill, men jeg har allerede bestilt Desire. Og tror faktisk at jeg kommer til å bli fornøyd med den. Er jo ikke siste skrik selvsagt, men inneholder alt jeg trenger, og drøssevis jeg ikke trenger. HD2 og DHD er selvsagt bedre rent maskinvaremessig, og ikke minst større skjerm på de. Noe som også gjør at de blir vesentlig større og mindre lommevennlig, og oppløsningen er den samme. SGS er jo også en god kandidat, men jeg synes den er litt for dyr. Dessuten liker jeg HTC bedre, av en eller annen grunn. Tror nok at det kunne vært moro og hatt en HD2 også, men man blir jo litt betatester da hvis man skal inn med droid på den, litt vel mye prøving og feiling for min del. Men ingen tvil om at HD2 har en RÅ maskinvare, og det er enormt mange muligheter med den. Er i grunn vanskelig å time mobilkjøp, og kjøp av annen elektronikk for den del, siden det stadig kommer noe nytt. Og sånn vil det alltid være, så på et tidspunkt må man bare gå inn og kjøpe noe, ellers får man vel grå hår :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan jeg stiller inn så klokkene på telefonen blir synkron med hverandre? jeg snakker da om klokken i sens og klokken som sitter øverst på telefonen der man velger om man vil ha batteri indikator eller klokke hvis noen lurte. de er ca 10 sek forskjell på klokkene. Ikke at det er et kjempe problem men det hadde vært kjekt om de var synkrone mot hverandre. Jeg får bare stilt inn klokken i sens via avanserte innstillinger.

Endret av Barkster
Lenke til kommentar

Hei jeg har et lite problem med min HD2, og det er at jeg får feilmelding om tilkoblingsfeil enda jeg er tilkoblet trådløst nett som jeg vet det er internett på. Har og prøvd på et annet nett det fungert heller ikke. Noen som har noen forslag til en løsning på problemet?

Lenke til kommentar

Hei. Mulig det står forklart på en av de foregående sidene, men finner det i så fall ikke. Jeg har lagt inn android 2.2 på HTCn min, er kjempefornøyd. Men hvor finner jeg lagringskortet mitt? Altså slik at jeg kan gå inn på det via telefonen og finne musikken, cabs etc etc. Det som i "gamle" HTCn var filutforsker.

Lenke til kommentar

Hei. Mulig det står forklart på en av de foregående sidene, men finner det i så fall ikke. Jeg har lagt inn android 2.2 på HTCn min, er kjempefornøyd. Men hvor finner jeg lagringskortet mitt? Altså slik at jeg kan gå inn på det via telefonen og finne musikken, cabs etc etc. Det som i "gamle" HTCn var filutforsker.

 

Jeg har et program som heter "ES File Explorer" den lå der når jeg la inn Android.

Lenke til kommentar

Hei. Mulig det står forklart på en av de foregående sidene, men finner det i så fall ikke. Jeg har lagt inn android 2.2 på HTCn min, er kjempefornøyd. Men hvor finner jeg lagringskortet mitt? Altså slik at jeg kan gå inn på det via telefonen og finne musikken, cabs etc etc. Det som i "gamle" HTCn var filutforsker.

 

Jeg har et program som heter "ES File Explorer" den lå der når jeg la inn Android.

 

Det har dessverre ikke jeg! :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...