Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

er det ikke slik at hvis massetettheten er større på tingen som skraper enn det er på glasset så kommer det ripe?

 

Mener det var noe slikt noe :p

 

Men, er man redd for riper så kjøper men slik plastisk filter som man kan ha utenpå skjermen.

 

Nei det er ikke sant. Ser ikke hvordan tetthet er relativt.

 

Gidder ikke å bruke penger på det, er veldig forsiktig med telefonen.

 

 

For at det skal bli riper må det som lager riper være hardere enn det som blir ripet.

 

Det samme gjelder ting som faller for eksempel, ett glass som detter i gulvet trenger ikke alltid å knuse, har mye å si med underlaget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer å installere Desire HD-ROM til min HD2. Er det noen som har kjørt dette en stund nå, som har noen erfaringer å komme med?

Takk

 

 

For det første det er ikke et ROM, det er en Build som har kommet. ROM´et er nok ikk langt unna, men det har ikke kommet enda.

 

Jeg har kjørt Mattc Evo sin Build og er fornøyd med det, bruker kanksje litt mye strøm, men har alltid lader i nærheten så er ikke noe problem, lader kanskje annenhver dag. Ellers er jeg stor fornøyd med den Builden.

Lenke til kommentar

Har kjørt Desire HD builden i ca.. så lenge den har vært ute.

Veldig få buggs som jeg har lagt merke til utenom at når du spiller musikk så random hakker det litt også låser noen apps seg.

 

Strømforbruket er også VELDIG høyt hvis du glemmer å slå av Wifi osv.

 

Ellers så er det jo de normale skru av i windows at tlfen skal skrur av etter 3 min osv eller så får du ikke skrudd den på igjen.

 

~ Submit

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Har kjørt Desire HD builden i ca.. så lenge den har vært ute.

Veldig få buggs som jeg har lagt merke til utenom at når du spiller musikk så random hakker det litt også låser noen apps seg.

 

Strømforbruket er også VELDIG høyt hvis du glemmer å slå av Wifi osv.

 

Ellers så er det jo de normale skru av i windows at tlfen skal skrur av etter 3 min osv eller så får du ikke skrudd den på igjen.

 

~ Submit

Mdeejay har kommet med en HD build. Testet den eller? Vil tro den er bedre en darkstone sin...?

Lenke til kommentar

Heisann. Har nynlig kjøpt meg Hd2, og må si at jeg er veldig fornøyd med telefonen osv.

 

 

Når jeg får melding, står det ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤"navn på sender"¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤.

 

 

Noen andre som også får det sånn?

Endret av Sk0rpio
Lenke til kommentar

Heisann. Har nynlig kjøpt meg Hd2, og må si at jeg er veldig fornøyd med telefonen osv.

 

Noen som har dette problemet med at Når jeg får melding, står det ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤"navn på sender"¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤.

 

 

Du får opp disse tegnene eller er det en erstatning for navnet på sender?

 

edit:

 

prøv denne SMS oppdateringen

 

Regner med at du kjører orginal ROM fra HTC.

Endret av Nyrili
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...