Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag fikk jeg min første trussel på jobb.. "Jeg skal faen meg komme tilbake i morra med den jævlige kviteringa og den som er her da skal få den langt opp i ræva, og jeg håper det er deg!" Han var svært aggressiv og jeg angrer på at jeg ikke trykket på knappen og fikk vekterne hit.

 

Hehe. Løskrutt, men sikkert kjipt der og da.

Lenke til kommentar

Jeg sendte en irritert mail til udugelige idioter på IT-avdelingen i dag. Det er hevet over en hver tvil at de hadde fortjent en skikkelig utskjelling og at det enten var en abnorm inkompetanse eller mye god faen ute å gikk, og mailen min var ikke veldig hverken skarp eller syrlig. Men det var fortsatt unødvendig. Får ikke raskere hjelp av det...

Lenke til kommentar

Dagens kunde ble sint og begynte å ramse opp kjøpsloven da jeg ikke ville ta imot xboxen han hadde kjøpt i fjor som var blitt ødelagt. Prøvde å forklare han at han måtte ringe Microsoft så hentet de den, men han var bestemt på at han skulle levere den hos oss. Måtte ringe sjefen og han var enig med meg. Microsoft tar ikke imot defekte maskiner fra forhandlere, kunden må sende den inn selv. Kunden henviser til kjøpsloven igjen til jeg sier at jeg ikke kan gjøre noe. Da ber han meg skrive en lapp der jeg stadfester at vi ikke vil ta den imot.

 

Faen så jævlig mange vanskelige kunder for tiden...... Må le litt da, han hadde jo tydeligvis pugget lovverket før han kom ned.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...