Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Hadde en kunde innom i dag som var i særdeles dårlig humør, han plystret irritert både på meg og sjefen for å få oppmerksomheten våres. Det er så forferdelig når kunder plystrer i butikken, hva skjedde med et vanlig "unnskyld meg?"eller "hei?"? Det ble minst 3-4 ganger før eg ga han kraftig inn, og han ble plutselig dagens mest ydmyke kunde.

 

Å fy faen, ja. Hva er vi? Hunder? Jeg nekter å gjøre noe om noen er så frekke mot meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Savner flere innlegg fra Geggse..

Hvor blir det av psykologen.....

 

 

Ikke så mye å skrive om for tiden. Vært mye stressa på jobb de siste ukene pga sjefen har vært syk, så har derfor ikke hatt noen spesielle historier å komme med.

 

 

Lørdag var jeg innom en butikk og skulle kjøpe meg drikke til kvelden. Kjøpte blant annet 2 4-pk smirnoff ice. Hun i kassa klarte av en eller annen grunn å slå inn 3 4-pk. Jeg sa bare at jeg kunne hente en til pakke slik hun slapp å stresse med retur :) og jammen var jeg glad for det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker jeg jobbet på en bensinstasjon da noe som dette skjedde sist. Da måtte jeg faktisk dra fram det gamle strykejernet som jeg fant ut ikke funka. Da måtte jeg skrive alt manuelt på sånne lapper vi sendte inn til sånne kredittkortfolk. Da er det ikke moro å være alene i butikken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja :ph34r:

Forøvrig hater jeg når kunder ønsker å tipse meg for jobben jeg gjør. For all del, det er hyggelig det, men vi har da ikke lov å ta i mot, og når man da skal prøve å takke høflig nei så kan det oppstå kleine situasjoner der kundene blir fornærmet eller gjør alt de kan for å presse på deg pengene :p

Lenke til kommentar

En annen ting som fascinerer meg er de kundene som er veldig nøye med hvilke lister og lignende de plukker ut, sjekker om de er utsatt for skade og alt sånt. Så tar de gjerne en bunt på 5-10 lister og kapper det med håndsag i stående stilling uten støtte, noe som resulterer i vanvittig dårlig kapping.

 

De er vel av typen, "jeg er en perfeksjonist". Men som ikke har gangsyn til å se sine egne feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...