Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Se hva kunden leverte inn fordi det var ødelagt!" sa jeg til en kollega i dag, og ga ham den i hendene. Han fomler litt med den, vrir og vender, og spør etterhvert hva det er. Jeg svarer bare med et stort glis, og plutselig skjønner han det. Han bråslipper den i bakken, og lager en slik grimase:

 

c20e6050106e84ebaf624cf7eb1cac8e.png

 

 

Produktet han nettopp hadde fiklet på var en slik:

 

Thermometer_DP41.jpg

 

 

Kunden spesifiserte riktignok at den ikke var brukt, de hadde bare gitt opp da det ikke dukket opp noe i displayet, men det trengte ikke min kollega å vite.

 

:green:

 

Vi er pliktige til å ta imot alt av elektriske varer som skal kastet. En gang fant vi en rosa dildo. Gutta på lageret, som pleier å gå igjennom alt som skal kjøres videre, tar den ut, pakker den inn og gir den til småvareansvarlige, som er ei jente, i julegave. Skulle likt å sett ansiktet hennes når hun pakket den ut foran resten av familien :D Hun kom tilbake med den etter jul og lageret gjenntok sukseen med å sende den i julegave til en annen butikk innenfor samme kjede. Fantastisk morro! :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Samma greia å jobbe i film kiosk.

 

"Har du sett denne? Hva med denne? Eller denne?".

 

Jeg ser mye film, men det betyr ikke at jeg har sett all de 5000 titlene.

Jeg slutta å ta i mot tips fra ansatte i sjapper som leier ut filmer etter at en fyr anbefalte meg og eksen (mens vi var på date-stadiet) en relativt brutal film med en relativt brutal voldtekt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...