Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Var nok en idiot av kunde jeg hadde mye kontakt med som tenkte det samme med meg en gang, at han kunne være så drittsekk han bare ville for han ville jo aldri møte meg. Helt til han var på besøk hos avdelingen og plutselig kom til teamet mitt og han som fulgte han introduserte oss. Aldri sett en major(?) så utilpass med situasjonen før :devil:

 

Tror du misforstår. Jeg opptrer profesjonelt uansett hva jeg tenker om folk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobber som hvitevarereperatør, og jeg skulle ut hos en kunde som klaget på kjøleskapet sitt. Han sa at det ble minusgrader i kjøledelen. Da jeg kom ut hos kunden, får jeg se at kjøleskapet står plassert i garagen hans. Dette var i vinter og det var 10- ute, og 7-8- i garagen. Og kunden lurte på hvorfor det var minusgrader i kjøleskapet. :lol:

 

Kanskje han har trodd på den klassiske internett myten at Eskimoer bruker kjøleskap for å hindre at maten fryser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Erg .. Fikk en telefon på torsdag fra et kvinnfolk som hadde bestilt noe ..

- De sa at den kanskje kom i dag. Kommer den i dag?

- Er ikke sikker, har ikke sett noe til den enda, kan ikke love noe. Men vi har telefonnummeret ditt og kan ..

- JAMEN DA KOMMER DEN I DAG, DA, vi snakkes *klikk*

 

Senere kom hun ganske riktig innom. Vi hadde ikke fått noen vare. - Vi kan ringe når den kommer, sa jeg.

Dagen etter også. Da hadde hun bestemt seg for at den burde ha kommet, men vi hadde ikke fått den.

På jobb i dag igjen, etter å ha hatt mandagsfri. Gjett hvem. Nå tar hun frem teskje og forklarer trinn for trinn situasjonen, som om hennes minne ikke allerede har brent seg inn i bevisstheten min for all fremtid. - Vi ringer når den kommer, sa jeg. - Jeg går, sa hun.

 

Jeg mistenker sterkt at ingen har lovet henne noe som helst når det gjelder ankomst av den varen. Er også redd for at det blir et lite oppgjør når den endelig kommer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I går fikk jeg telefon fra en kunde med kort lunte.

Jeg: Hei, hva kan jeg hjelpe deg med?
Tulling: Hei, er nettverket på prikkprikkprikk-bygget oppe å går igjen?
Jeg: Hvem er det jeg snakker med?
Tulling: Hvorfor spør du om mitt navn? Hva i helsike har mitt navn med nettverket å gjøre? *Rystet og sint.*
Jeg: Du trenger jo ikke å bli sint? Jeg spurte bare om navnet ditt?
Tulling: *Mumling og stillhet i telefonen*

Hørte ikke noe mer fra den karen for resten av dagen. Makan til tulling, ringer inn til en hjelp-telefon for å kjefte. Kjenner jeg blir kvalm av slike mennesker.

Endret av Hafti
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tviler ikke på at det finnes folk som er teite nok til å tro det.

 

Hadde besøk av Jarle fra Åpen Post i dag, eller i hvert fall en artsfrende.

- Jeg skal ha en øl

- Ja .. åssen er formen din egentlig?

- Jeg har bare drekki to-tre halvlitere *ser mildt sagt god i gassen ut, om ikke nødvendigvis på alkohol*

- Jeg kan nok ikke servere deg i kveld.

- Det syns jeg er dårlig .. har jo akkurat sleppi ut ..

- Men du er velkommen tilbake en annen kveld

- ja .. *forlater slukøret lokalet*

 

Koselig, snill narkis. Hadde de bare alle vært sånn.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Tviler ikke på at det finnes folk som er teite nok til å tro det.

 

Hadde besøk av Jarle fra Åpen Post i dag, eller i hvert fall en artsfrende.

- Jeg skal ha en øl

- Ja .. åssen er formen din egentlig?

- Jeg har bare drekki to-tre halvlitere *ser mildt sagt god i gassen ut, om ikke nødvendigvis på alkohol*

- Jeg kan nok ikke servere deg i kveld.

- Det syns jeg er dårlig .. har jo akkurat sleppi ut ..

- Men du er velkommen tilbake en annen kveld

- ja .. *forlater slukøret lokalet*

 

Koselig, snill narkis. Hadde de bare alle vært sånn.

 

Ser for meg fyren, og leser det han sier med Jarles stemme. Herlig! :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tviler ikke på at det finnes folk som er teite nok til å tro det.

 

Hadde besøk av Jarle fra Åpen Post i dag, eller i hvert fall en artsfrende.

- Jeg skal ha en øl

- Ja .. åssen er formen din egentlig?

- Jeg har bare drekki to-tre halvlitere *ser mildt sagt god i gassen ut, om ikke nødvendigvis på alkohol*

- Jeg kan nok ikke servere deg i kveld.

- Det syns jeg er dårlig .. har jo akkurat sleppi ut ..

- Men du er velkommen tilbake en annen kveld

- ja .. *forlater slukøret lokalet*

 

Koselig, snill narkis. Hadde de bare alle vært sånn.

 

Det er jo synd på fyren. :( Nettopp "slippi ut", og alt han ville var å kose seg med en pils...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

meg som kunde:

 

Jeg hadde igjen 10 min av friminuttet og ble sulten, så jeg spurtet over til en butikk ikke langt ifra og fant meg noe mat. I den eneste åpne kasse drev hu bak kassa å lærte en gammel dame sakte, men sikkert "hvis ...... du... kjøper... en... så... krysser... du.. av... her... når du har krysset av 20 stykker.... får du en dings gratis.... og når du har 50 stykker... så får du en til gratis... har du lyst på et slikkt sjema........... "

det er gøy når man har dårlig tid :realmad:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

meg som kunde:

 

Jeg hadde igjen 10 min av friminuttet og ble sulten, så jeg spurtet over til en butikk ikke langt ifra og fant meg noe mat. I den eneste åpne kasse drev hu bak kassa å lærte en gammel dame sakte, men sikkert "hvis ...... du... kjøper... en... så... krysser... du.. av... her... når du har krysset av 20 stykker.... får du en dings gratis.... og når du har 50 stykker... så får du en til gratis... har du lyst på et slikkt sjema........... "

det er gøy når man har dårlig tid :realmad:

 

Avbryt og si «Jeg har ikke tid»? :)

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...