Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Leste om den "fine" behandlingen den jenta hadde fått av Telenor. Er absolutt ikke slik man skal behandle kunder enn hvor stygge de er på tlf. I min tid på telefonsupport hadde jeg noen kunder som gjorde meg forbanna nok til å dømme de nord og ned, men latet som ingenting til samtalen var ferdig for å så ta en tur på "stillerommet"

 

Noen kunder fortjener virkelig å bli jekket ned noen hakk, om ikke akkurat å bli bedt om å dra til helvete. Dessverre er det ikke det man får betalt for på kundeservice. Det sterkeste virkemiddelet man har er vel i grunn å legge på om kunde er for uhøflig (etter advarsel), og legge til et utfyllende notat til neste kundebehandler om vrang kunde. Måtte gjøre det ved et par anledninger hvor kunden kjeftet og smelte i 20 min. :glare:

 

Hører du har jobbet i Telenor.

- Advar kunde om at du kommer til å legge på

- Fortsetter kunden, legg på

- Om kunden er såpass rabiat at andre bør vite det, logg det

 

Selvfølgelig drøyt å sende denne meldingen, og langt over streken, men jeg skjønner at vedkommende blir forbanna når han svarer, prøver å forklare kunde hvordan det fungerer så godt han kan, kommer med alternativer, og kunde fortsatt ikke vil forstå eller akseptere faktum og kun skal rakke ned på personen som sitter på andre enden.

 

Man blir litt lei av og til, men KS er til for å ta i mot dritten fra kundene og bør kunne beherske seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Det er ikke bare jeg som parkerer der! Andre gjør det og!"

 

Hva annet forventer du av en BMW eier, ærlig talt?

 

Ikke så mye. Derfor jeg ringte siden de hyggelige lappene mine ikke nyttet. Neste gang dropper jeg bare det jeg skal gjøre der og gir beskjed til kunde at han er grunnen. Pleier hjelpe.

 

Dessverre er det langt i helvete vold ute på Askøy så jeg gidder ikke sitte og vente på parkeringsvakt.

Lenke til kommentar
Fordi store deler av tråden består av poster fra folk i serviceyrket som klager over teite folk.

 

Det ligger vell litt i trådtittelen at det er dette tråden skal handle om. Når det er snakk om kunder på jobben din så er det eigentleg kun personer i serviceyrker som kan bidra, dersom du sjølv er kunde så er det strengt tatt off topic.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skulle sette opp en printer i dag. Stort monster, typ Bizhub.

 

Var vist noe skarpt under den, for da jeg hadde satt den på plass, kjente jeg noe varmt som rant nedover høyrehånden. Nå legger jeg merke til at jeg har kuttet meg som faen, og det er blod overalt.

 

God morgen til meg, liksom.

 

 

#Dette var da for en kunde.

Endret av Extremer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...