Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jobber i bank. Var ei som kom inn og spurte om hvor mye hun kunne ha på sparekontoen før hun måtte betale renter til banken :huh:

 

Tja, nå har jo den danske nasjonalbanken negativ rente, så det er ikke helt far fetched.

 

Finnes vel eksempler på negativ rente ut mot vanlige kunder også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En kompis sin facebook-status:

 

"Gjøvik-Porsgrunn(4 timer med bil).

Min måte? 2 tog, 3 busser, taxi, 3 strekninger med t bane (9 timer). NSB..."

 

Sikkert blid og fornøyd :)

 

Det høres ut som om han har rotet. Han har i hvert fall ikke tatt korteste reisevei med NSB.

 

En medkundeveileder fortalte en historie om noe som skjedde for et par måneder siden. Han jobbet på Ski og fikk beskjed om at en elg hadde forvillet seg inn i en tunnel på Oslo S. Så begynte en kunde å synge "Se, her kommer det en ku i tunnelen. Er den farlig eller ikke? ..." osv. En sang av Knudsen og Ludvigsen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

En kompis sin facebook-status:

 

"Gjøvik-Porsgrunn(4 timer med bil).

Min måte? 2 tog, 3 busser, taxi, 3 strekninger med t bane (9 timer). NSB..."

 

Sikkert blid og fornøyd :)

 

Det høres ut som om han har rotet. Han har i hvert fall ikke tatt korteste reisevei med NSB.

 

 

Jeg viderepostet i grunnen kun for å vente på at du skulle forsvare NSB :D

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fikk melding sist onsdag om en MyPack som var ankommet på angitt hentested så jeg gikk for å hente den. Da jeg kommer opp dit, leter de etter pakken men klarer ikke finne den. Så jeg sier jeg kan komme tilbake dagen etter.

 

Dagen etter (torsdagen) kommer jeg tilbake. Heller ikke nå klarer de å finne pakken, men nå noterer de ned kollinr og navnet mitt og mobilnr og sier de skal sjekke det opp og ringe meg på fredagen.

 

Fredagen kommer og ingen telefon jeg fikk, så jeg tenkte at jeg fikk vente noen dager før jeg tok turen opp igjen.

 

Så i dag, får jeg melding med påminnelse om pakken. Så jeg tenkte så bra, da kan jeg hente den etter jobb. Må bare hjemmom og skifte litt og sånt først. Så da jeg kommer hjem sjekker jeg mailen. Her ser jeg at jeg har fått mail at avsender har fått pakken i retur og lurer på om de skal sendes på nytt.

 

Hærlig må jeg si. jeg får melding om at pakken er klar til henting samtidig så jeg får melding at samme pakker er sendt i retur uten jeg har fått sjans til å hente den.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...