Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De siste innleggene om krav paa handel har dere vel kilder paa, antar jeg? Iallfall ang. butikkene som IKKE har monopol?

 

Eiendomsretten. En eier av en butikk kan nekte hvem som helst adgang til butikken av hvilken grunn som helst (med unntak av de forhold som diskrimineringsloven spesifiserer). Det er en tråd om dette i jusforumet her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd at det tredje riket ødela imaget til konsentrasjonsleirene, for når det gjelder sånne turister føler jeg nesten behov for å gjeninnføre dem igjen.

"Gratistur til Rondane, stig på! Det er dumme hotelleiere der og store buffeter, så dere kan stjele masse gratis mat! Nei, ikke den vanlige bussen. Den brune der borte. Bon voyage!"

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har en kundefortelling i dag. Vi får melk to ganger i uken, leveranse à 100l. Dette blir levert mens morgenvakten er alene, mandag og fredag. Vår faste, fantastiske melkemann er på ferie, og vikarene er fullstendig ubrukelige. I dag plasserte han bare ståltrillen utenfor og sto og så på at jeg bar melkebrett og fløte inn, mens han sto og klaget over at vi ikke hadde en rampe (det skal de ha i bilen), og over at han hadde sååå mye å gjøre på sommerruten og alle ikke-butikkene forventet at han skulle bære og trille og styre på, han hadde da ikke allverden med tid og ikke plass til rampe i bilen for det var så mye melk som skulle inn. Når jeg tar det siste melkebrettet sier han "ja, vi skal jo egentlig bære det inn for dere, men jeg parkerte den så dumt at jeg ikke kom jeg inn". Bra for ham at jeg ikke har andre ting å gjøre, som å ta meg av en kafé eller noe.

 

No coffee for him, then! :mad:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Eiendomsretten. En eier av en butikk kan nekte hvem som helst adgang til butikken av hvilken grunn som helst (med unntak av de forhold som diskrimineringsloven spesifiserer). Det er en tråd om dette i jusforumet her.

Les spørsmålet du svarte på minst en gang til.

 

Ja, se det. All kontekst fra forrige side av diskusjonen var borte fra hodet mitt da jeg svarte, og i tillegg mistolket jeg spørsmålet.

 

Jaja, sånn kan det gå…

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Lenge siden sist, men la gå.

 

Jeg og noen kompiser fant ut at vi var sultne, og vi bestilte 3 store pizzaer fra Peppes. Peppes har som kjent leveringsgaranti som sier at det er halv pris dersom det ikke er blitt levert innen en time. Vi venter, og 2 minutter før timen er gått er pizzamannen på plass, MEN vi får kun 1! pizza... Vi lurer på hvor de 2 andre har tatt veien, for på ordren vår så står det 3. Han sier at han kun fikk en pizza å ta med seg på denne ordren. Konklusjon; her har det skjedd en glipp og pizzamannen kjører tilbake til Peppes for å få tak i de 2 andre. Kort tid etter er han tilbake med de manglene pizzaene og en cola. Vi får maten og betaler en sterkt redusert pris for pizzaene og colaen får vi gratis.

 

En potensiell kjip situasjon reddet av en serviceinnstilt sjåfør. Du vet hvem du er om du leser dette, og tusen takk for det lille ekstra du gjorde. Det skal ikke så mye til for at folk blir fornøyd :)

Nesten samme skjedde med meg, bare med dolly dimples, ca 2 timers ventetid. Fikk pizzaen gratis faktis.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...