Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går hadde jeg en kunde som skulle ha hjelp med PC. Tror jeg holdt på i nesten tre kvarter, og var ganske lei etterpå :p Kan jo oppsummere hele greia med at kunden spurte "Er det slik at man kan laste ned filer fra dette... Internettet? Det er vel ikke så utbredt, vil jeg tro." Enkel kunde...

Endret av Spritty
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nå holder de på å oppgraderer togskinner osv. nede i Oslo, og man må benytte seg av buss de fleste strekninger, Dette lukter kaos fra lang vei, men ble positivt overasket da jeg kom til gardemoen.

Fikk ta flytoget til lillestrøm, hvor de underveis opplyste om at vi måtte ta buss og nevnte talla på bussene og hvor de gikk. Og da vi kom til Lillestrøm... herregud. Det var kundeveiledere over hele terminalen kledd i orange skjorter som sier "Spør meg!". Skilt var plassert med piler for å vise retningen til bussene, og informasjon over høytalerne. Og da vi kom ut... enda flere kundeveiledere som viste vei til hvor bussene stod på rekke og rad.

 

Sinnsykt til gjennomføring av nsb. Stort pluss.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er du sikker på at det var NSB? Vi har gule og oransje vester, mens Flytoget har helt oransje vester. Ikke det at NSB er noe dårligere på det punktet.

 

Hvis man er lur, så reiser man med NSB istedenfor Flytoget i sommer. Bussene fra Oslo S til Lillestrøm bruker like lang tid enten de kjøres av NSB eller Flytoget. NSB bruker 20 minutter fra Lillestrøm til Oslo S. Flytoget sparer noen minutter, men tar 40 kroner mer for reisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det tror jeg også, men Flytoget kjører også buss for tog på de samme strekningene som NSB. Den eneste strekningen du sitter på selve toget er fra Lillestrøm til Gardermoen, og på den strekningen tviler jeg på at Flytoget er så mye raskere og mer komfortabelt enn NSB at det er verd mellomlegget.

 

Jeg tror ikke at Flytoget ville tapt noe tid på å kjøre bussene fra Oslo S direkte til Gardermoen, men det ville jo skapt unødvendig trafikk på veien ved Gardermoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går fortsatt rundt og venter på kunden som sa jeg var ferdig fordi jeg nekta han øl siden han var for full. Begynner å bli noen måneder siden nå.

 

Husker jeg var i butikken samme dag som 20-kroningen kom i omløp. Hadde fått den av far min siden han jobbet i bank. Så kommer jeg til kassa, leverer 20-kroningen for å betale. Han i kassa ser dumt på meg og spør: "Hva er det?" Jeg måtte fortelle han at dette var den nye mynten som kom ut samme dag. Tydeligvis hadde han ikke fått med seg at 20-kroningen kom. Men han tok nå i mot den.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jepp, så lenge det ikke er diskriminering basert på religion, kjønn, legning, etnisitet og sikkert one jeg ikke kommer på i farten, kan du nekte hvem som helst inngan, og kreve at alle kundene utelukkende skal hinke, ha en rosa tangatruse på hodet. og snakke baklengs. Ingen som har noe krav på å handle i en butikk. (Med mindre det er Vinmonpolet, Posten eller andre monopoler.

 

Dessverre er det alltid enkelte en kunde en sjelden gang som ikke bare ikke ser hvor grensen går, men løper over den og nekter å flytte seg, og da er det egeneltig like greit å i at de kan handle et annet sted fra nå av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...