Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens konferanse gjester under lunsjen, 25 stk:

(...)

Gjest 4: Jeg har melke allergi

Kelner: Ja, derfor det ikke er pisket krem på denne

Gjest 4: Jeg vil ha frukt!

 

Var jeg og en servitør som serverte , og jeg var veldig fristet til å kaste hele hurven på flytekaia våre, kutte fortøyningen og la dem seile sin egen sjø. Værste er; de er der i morgen og!

 

Glad jeg tar ferie fra 9 Desember.

 

Du bør muligens tenke over at karamellpudding er laget med melk og fløte som hovedingredienser (sammen med egg og sukker). Det er med andre ord ikke bare kremen som vil påvirke de med en eller annen form for melkeallergi. Jeg regner ikke med at dere produserer spesial-karamellpudding som standard?

Endret av valentino
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg vil egentlig bare beklage til alle Narvesen, Shell711 og vanlig 711 og alle deres kunder for det enormt trege plus-systemet i dag.

Dere har alle vært sure på telefon, men har ikke tatt det ut på meg når jeg rolig og snillt har forklart at dette problemet ligger hos tredjepart, og at man bare må vente. Og jeg vil takke dere for at dere alle har hatt en god tone og har sagt god helg tilbake når vi har lagt på.

Kunne ikke bedt om en bedre fredag sett an de enorme problemene vi har hatt med disse systemene i dag. (dette inkluderer alt fra telenor ladekoder og bilettservice til ruter og nettkort).

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dagens konferanse gjester under lunsjen, 25 stk:

(...)

Gjest 4: Jeg har melke allergi

Kelner: Ja, derfor det ikke er pisket krem på denne

Gjest 4: Jeg vil ha frukt!

 

Var jeg og en servitør som serverte , og jeg var veldig fristet til å kaste hele hurven på flytekaia våre, kutte fortøyningen og la dem seile sin egen sjø. Værste er; de er der i morgen og!

 

Glad jeg tar ferie fra 9 Desember.

 

Du bør muligens tenke over at karamellpudding er laget med melk og fløte som hovedingredienser (sammen med egg og sukker). Det er med andre ord ikke bare kremen som vil påvirke de med en eller annen form for melkeallergi. Jeg regner ikke med at dere produserer spesial-karamellpudding som standard?

 

Ja glemte den detaljen, var en pudding laget for laktose intollerante, noe kjøp pudding av et eller annet slag :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Just deal with it, Zeromac. Det er mange slike rasshøl uansett, ikke noe vitsen å karre seg opp for dem. Bruker som oftest å se tomt ut i lufta og tenke på løst og fast. Her en gang en klagde vilt, sto jeg der og tenkte at jeg hadde glemt å ta sokkene ut av vaskemaskinen og måtte huske å gjøre det med en gang jeg kom hjem :p

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvorfor er det alltid folk som blir rasende når de ikke får kjøpt øl etter klokken 20? Faen heller, ikke jeg bak kassa som bestemmer at du ikke får lov til å kjøpe. Og det er heller ikke min skyld at du bestemte deg for å luske inn i butikken klokken 19:55. Rasshøl.

 

 

Hver fredag... :no:

 

Helt tragiskt å bli sint på deg for dette. Typisk nordmenn

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ble litt overrasket i dag. Havnet bak en dame i køen på Kiwi, som hadde en isboks og en pose Tortilla-chips, samtidig som hun har en pose fra en annen butikk, en bokhandel eller noe.. "Dette går kjapt", tenker jeg. Da det blir hennes tur, drar hun plutselig opp flere varer fra bokhandlerposen. Ikke mye, men nok til at jeg ble litt "satt ut".

 

Forøvrig, så hadde kunden før henne igjen handlet så mye, at hele pakkeområdet i kassa var fullt da mine varer ble slått inn. Resultat: Kassadama pakker varene mine rett i en pose, og jeg er ute av butikken lenge før de to som egentlig var før meg i køen :cool:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

En liten historie fra bunnpris idag.

 

Skal til å hente ut en pakke i posten, og går da rolig mot postibutikk greiene. Jeg og ei gammel dame kommer sånn ca. fram samtidig, så jeg lar henne gå først da jeg tenker hun bare skal hente/levere en pakke. Hun hadde en morsom genser på seg. Rød, stor fleece genser med bilder av hundepoter og en haug med store katter. Hun må jo være dement for å kunne gå med noe så stygt.

 

Hun drar fram ei regning fra lomma og skal betale den. Men samtidig skal hun ta ut 20 000 kroner. Regningen må absolutt betales av pengene hun tar ut. Hun får pengene og den gamle damen begynner å telle de sammen med kassadamen. Først skjønner hun ikke hvorfor hun bare kan få en haug med tusenlapper men til slut fortstår hun at de ikke har så mange lapper. 10-15 minutter etter på kan jeg endelig ta bussen hjem!

 

Siste gang jeg lar ei gammel dame gå først.

Endret av Skrujernet
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Artig du sier det. Dra over grensen til Sverige, du. Får ikke kjøpt over 3.5% før du er 20 år, og kun på polet.

 

Det er riktig at du ikke kan handle på Systembolaget før du er 20, men i Sverige kan du gå på hvilket utested du vil og kjøpe sprit fra du er 18. I tillegg har Systembolaget åpent flere dager i året enn Vinmonopolet, samt lengre åpningstider.

 

At man ikke får kjøpt øl på søndager er riktignok teit. Men jeg synes det er likegreit at vanlige butikker ikke selger alkohol kveldstid, spesielt med Norges drikkekultur. Det ville endt med masse fulle mennesker innom butikkene for å kjøpe/stjele øl, fordi de ikke vil bruke penger på utestedet like ved. Da er det greiere et utested, som klarer å takle slike mennesker (vakthold bl a) faktisk tar seg av dem.

 

Det er så mye snakk om "norsk" drikkekultur, men faktum er at den er veldig lik svensk, dansk og britisk drikkekultur. I disse landene, med unntak av Sverige, kan man kjøpe øl, vin og sprit til alle døgnets tider på hvilken som helst bensinstasjon eller 7-eleven.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...