Gå til innhold

FrP i regjering - Hva Norge trenger?


FrP i regjering - Hva Norge trenger?  

1 114 stemmer

  1. 1. FrP i regjering - Hva Norge trenger?

    • Ja
      501
    • Nei
      569
    • Vet ikke/ingen formening
      46


Anbefalte innlegg

Ja, det er vel vanskelig for FRP-ere å forstå hva som faktisk innebærer å være nøytral og objektiv i vitenskapelig sammenheng.

Nei, men Frp-ere vet at nettopp de rødgrønne partiene har en lang historie med direkte løgn og manipulasjon. De er akkurat som republikanerne i USA på den måten.

 

Alle partier lyver og manipulerer desverre. Både de rødgrønne, FrP, og de andre på tinget.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kan en dommer som holder med Lillestrøm gi Brann straffespark mot Lillestrøm?

 

Bare en tanke. :)

Nei, han burde ikke ha dømt i utgangspunktet. Derfor blir det feil om det er de som skal bli spurt om andre partiers politikk ga en uttalelse uten å nevne at det kunne være interressekonflikter.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafje...skerud/1.612449

Der er jeg uenig med deg. En dommer kan helt fint dømme straffe til Brann selv om han holder med Lillestrøm.

 

På samme måte kan jeg, som ligger til høyre på den politiske venstresiden slette personangrep mot folk FRP, eller mot folk som støtter Norgepatriotene.

 

Som prinsipielt spørsmål er det interessant om en dommer som støtter Lillestrøm kan dømme til fordel for Brann i en kamp mellom Brann og Lillestrøm.

 

:)

 

 

Det er jo en tydeligvis interressekonflikt her, hva om de var enig i frp sitt politikk. Da hadde de nok fått høre fra sine respektive partier. Men det værste er jo at de ikke vedkjenner seg sitt partitilhørighet. Har ingen problemer med f.eks Frank Aarebrot som har åpent og sagt at han er en AP-velger men når de nekter å opplyse om at de er medlemmer av ett parti og tilogmed er aktive politikere så synes jeg man skal ta de uttalelsene de gir med noen kilo salt.

Lenke til kommentar
Det er jo en tydeligvis interressekonflikt her, hva om de var enig i frp sitt politikk. Da hadde de nok fått høre fra sine respektive partier. Men det værste er jo at de ikke vedkjenner seg sitt partitilhørighet. Har ingen problemer med f.eks Frank Aarebrot som har åpent og sagt at han er en AP-velger men når de nekter å opplyse om at de er medlemmer av ett parti og tilogmed er aktive politikere så synes jeg man skal ta de uttalelsene de gir med noen kilo salt.

Det beste er utvilsomt åpenhet, ja.

 

Men for å snu ting på hodet et lite øyeblikk. Er det mulig at disse forskerne valgte sin partitilhørighet etter å ha forsket, og dermed valgte tilhørighet ut fra det forskningen sa, på samme måte som norske FN-soldater ble palestina-venner i store tall etter å ha tjenestegjort i Libanon? :)

 

Dersom det forskerene sier er feil burde det ikke være umulig å påvise dette.

Lenke til kommentar
Det er da ikke umulig å motbevise det, det er allerede gjort flere ganger i denne tråden. Det er nesten 130 sider her, med argumentasjon mot deres og andre ubegrunnede påstander om FRP, så det er bare å sette seg ned å lese.

 

Javel? Jeg har sett du si at rapporten har feil og mangler. Men hvor er det dette er vist konkret? Å vise til en FrP-politiker som mener det er tøv er ikke å vise til feil i rapporten.

 

AtW

Lenke til kommentar
Det er da ikke umulig å motbevise det, det er allerede gjort flere ganger i denne tråden. Det er nesten 130 sider her, med argumentasjon mot deres og andre ubegrunnede påstander om FRP, så det er bare å sette seg ned å lese.

 

Javel? Jeg har sett du si at rapporten har feil og mangler. Men hvor er det dette er vist konkret? Å vise til en FrP-politiker som mener det er tøv er ikke å vise til feil i rapporten.

 

AtW

Hvis noen med en åpenbar politisk agenda avfeier en rapport som tøvete, da sier det seg selv at den både er feilaktig og mangelfull. Såpass bør du virkelig skjønne ATW :roll:

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Her er nok et eksempel på ukultur som våre nye landsmenn bør kvitte seg med fort som fy. Denne personen har ikke så veldig mye respekt for Norges lover, vil jeg si. Sånne personer bør miste alle former for trygd og foreldreretten.

 

For to generasjoner siden var det fullstendig vanlig at norske fedre banka barna sine med hva de nå enn hadde for hånden.

Noe som ikke er et forsvar for at man skal bruke vold mot sine barn, men jeg påpeker bare at dette ikke er noe spesielt for muslimslemmingene.

Endret av Thend
Lenke til kommentar
Her er nok et eksempel på ukultur som våre nye landsmenn bør kvitte seg med fort som fy. Denne personen har ikke så veldig mye respekt for Norges lover, vil jeg si. Sånne personer bør miste alle former for trygd og foreldreretten.

 

For to generasjoner siden var det fullstendig vanlig at norske fedre banka barna sine med hva de nå enn hadde for hånden.

Noe som ikke er et forsvar for at man skal bruke vold mot sine barn, men jeg påpeker bare at dette ikke er noe spesialt for muslimslemmingene.

Er ikke mer enn et par år siden syvende far i fremskrittpartihuset tok til orde for å denge barna som del av oppdragelsen.

Lenke til kommentar

Har forhåndsstemt og det ble FRP.

 

Synes nåværende regjering ikke har oppnådd noe,. særlig SV som jeg stemte sist grunnet miljø og fordelingspolitikk.

 

Hadde egentlig ikke lyst til å stemme FRP, får muligens med Høyre på kjøpet, bare man slipper Venstre og KRP på lasset.

 

I valgboksen tenkte jeg at jeg skulle lukke øynene og bare trekk en kandidat fra hyllen og legge i konvolutten.

 

Oppdaget at Norges Komunistparti stilte til valg...

Trodde de var ute av politikken for årtier siden, de har gjort lite av seg.

 

Synes FRP ( og Høyre ) har kommet med mye rart de siste måneder.

 

Får se hvordan ståa blir etter 14.09.09

 

Håper FRP gjør noe med asylpolitikken, den er fullstendig gått av skaftet, likeså de bander fra Øst-Europa som herjer i landet.

 

Synes også FRP burde vært mye strengere med Høyre.

Erna Solberg vil gå til sengs med nesten alle, til tider Venstre og KRF, andre ganger med FRP.

Blir som Ole Brum, hun sier jatakk til begge deler....noen som husket SV for noen år siden....

 

FRP bør ikke støtte en regjering av Høyre, Venstre og KRF.

De bør gå knallhardt ut mot Høyre og tukte dem til lydighet, det tror jeg FRP tjener på, på sikt.

FRP bør ha styringen i en eventuell ny regjering, Erna Solberg og Høyre bør kle rollen som tjenestepike og stille opp ved behov.

 

KRF og Venstre kler da rollen som nissene på låven, borte denne gang i 4 nye år før de kommer frem igjen.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...