Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig illustrasjon/video! Mye bra fanbasert materiale som kommer ut, og tyder vel ofte på at folk er lidenskapelig engasjert i serien.

Er så lat at jeg ikke orker å google, men hvor mange sesonger er ute på dvd nå? Og finnes noen på Blu-Ray?

Har vurdert å vente, for å kjøpe hele samlingen på en gang. Men iom at jeg nå blir å se serien på nytt er det like greit å kjøpe først som sist.

Lenke til kommentar

Kjøper nok lokalt om jeg finner det på platekompaniet. Om jeg først bruker tekst bruker jeg ofte engelsk tekst, da mange oversettelser er regelrett elendige, og mister litt av stemningen/meningen som de prøver å skape i serien.

 

Forøvrig litt morro å se Bryan Cranston i Total Recall på kino. Usikker på om han hadde klart rollen like bra om han ikke hadde gjort Breaking Bad (eller fått rollen i det hele tatt). Håper å se han i mer framover, ikke bare Heisenberg. :)

Lenke til kommentar

I følge noen så burde ikke Cranston vinne beste mannlige hovedrolle i en drama under årets Emmy førstekommende søndag, på grunn av at han har vunnet prisen for mange år.

 

Jeg er uenig. Ingen andre menn på tv-skjermen i 2011-2012 sesongen slår "Crawl Space"-episoden av Breaking Bad. Forstår også hvorfor Emmy-velgerne elsker Walter White, som flere her tydeligvis også forstår.

 

Jon Hamm (Mad Men) hadde en litt svakere rolle på Mad Men enn tidligere, synes jeg av en personlig oppfatning. Hamm burde ha vunnet i 2011 om det ikke var Kyle Chandlers siste mulighet for Friday Night Lights.Steve Buscemi var mer i nærheten av Cranston i 2011-2012 sesongen enn Hamm, men allikevel litt under.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...