Gå til innhold

Stortingsvalg 2009 - Har du bestemt deg (allerede)? (Stortingsvalg 2009)


Stortingsvalg 2009 - Har du bestemt deg (allerede)?  

594 stemmer

  1. 1. Har du bestemt deg (allerede)?

    • Ja
      402
    • Nei
      157
    • Vet ikke
      35
  2. 2. Hva stemte du ved forrige stortingsvalg?

    • Venstre
      20
    • Arpeiderpartiet
      35
    • Høyre
      26
    • FrP
      63
    • SV
      19
    • Krf
      3
    • Sp
      5
    • Rødt
      10
    • Annet
      6
    • Blankt
      18
    • Har ikke kunnet stemme før i år
      90


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frp er glade i og fortelle at de har hatt de nesten alle ideene til andre partier i deres programmer for leeeenge siden, også da Carl I. Hagen var partileder.

 

Vel, skal ikke si at de ikke trekker seg mot et felles synspunkt på en del politikk fra andre partier, men det vil jo være en naturlig evolvering at partier vil komme med programmer som minner om hva andre partier har hatt tidligere, med mindre partiene står planta fast i jorda med den samme politikken i all evighet.

 

Er bekjente av meg som mener AP er frekke og "stjeler" politikken til Frp, hva er det de egentlig "stjeler" for noe? AP er et stort parti, om noen Frp-tilhengere mener AP stjeler fra Frp, vil ikke det bare være positivt for de som støtter Frp?

Lenke til kommentar
jeg har lenge lur på hvorfor de forkorter navnet til AP.

nå viser det seg at årsaken ligger i at de er flink til herme etter andre partier. :yes:

Fordi store deler av dagens nordmenn ikke aner at DNA er et politisk parti.

 

Forøvrig er det jo et spørsmål om hvorfor det største oposisjonspartiet kaller seg Fremskrittspartiet. Hvilket fremskritt?

 

(Jada, vi kan ha det moro med hverandres partier, men er det egentlig matnyttig? :))

Lenke til kommentar

DNA er egentlig en forkortelse som her med gener å gjøre.

der er nok derfor de ikke bruker den forkortelsen

 

 

at FRP ikke får til så mye fremskritt så kommer det nok av at de andre ikke vil samarbeide med dem.

da for de heller ikke gjort noe fremskritt .

 

det pussige her er at FRP kommer med ider. idene må nok justeres litt ( slik er det for alle partiene ) før de kan brukes. i stedet blir idene fullstendig avist. så kommer AP med så og si samme iden som da blir godtatt.

 

hvorfor må man gå over bekken etter vann her ? . de hadde holdt å justere iden fra FRP.

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar
DNA er egentlig en forkortelse som her med gener å gjøre.

der er nok derfor de ikke bruker den forkortelsen

 

 

at FRP ikke får til så mye fremskritt så kommer det nok av at de andre ikke vil samarbeide med dem.

da for de heller ikke gjort noe fremskritt .

 

det pussige her er at FRP kommer med ider. idene må nok justeres litt ( slik er det for alle partiene ) før de kan brukes. i stedet blir idene fullstendig avist. så kommer AP med så og si samme iden som da blir godtatt.

 

hvorfor må man gå over bekken etter vann her ? . de hadde holdt å justere iden fra FRP.

Kansje fordi FrP har kommet med så mange håpløse utspill gjennom tidene at folk har sluttet å ta de seriøst.

Lenke til kommentar
Rart hvordan folk alltid har sine meninger i starte av valgkampen, men stort sett ender vi opp på det samme som sist ;)

Nei ikke i år. Jeg lover et "sjokk" for mange når jeg går til stemmeurnene.

 

Jeg har bestemt meg og jeg har endret ståsted.

 

:)

Si meg, skal du virkelig stemme Venstre, Robert? :)

 

Har du sagt A, må du også si B, sa en gang en venninde av meg ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...