Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere fått med at man kan browse servere tilsvarende TF2?

 

Skru på developer console under options>keyboard, åpne console og skriv openserverbrowser. Voilá!

 

Selv måtte jeg også gjøre følgende for å få det til å fungere:

 

- Den vanlige konsollknappen (venstre for 1) fungerte ikke, så søk etter *.cfg under left 4 dead mappen (som regel programfiler\Steam\steamapps\), og endre bind "´" toggleconsole til bind "f12" toggleconsole i enten config.cfg og configdefault.cfg (gadd ikke sjekke hvilken som brukes). Dermed åpner man console med F12.

- Rett etter å ha åpnet demo kan det være du må lete etter en server for å aktivere "nettforbindelse".

 

Enjoy!

Lenke til kommentar

ser ut til å ha kommet en liten oppdatering til spillet nå, som forhåpentligvis fikser en del, ikke at jeg har noen erfaringer å komme med enda

 

er forresten meget irriterende at det kommer opp "søker etter spill" som pågår i flerfoldige minutter, uten at jeg kan gjøre noe med det.

Endret av Ollie2
Lenke til kommentar

Jippi

da har de fixet det.!

 

Left 4 Dead Demo

 

- Fixed a bug where the connection to a server would get stuck in a looping state

 

- Made sv_steamgroup_exclusive not connect to matchmaking. Removed sv_unreserve, private servers should sv_steamgroup_exclusive now

 

- Improved the speed in finding a game lobby

 

- Fixed a bug that could cause you to search for a game lobby indefinitely

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg for å kjøpe det til konsoll - ny tv og litt for svak pc.

 

Men det irriterer meg at jeg vet det innebærer at jeg går glipp av masse updates jeg vet Valve kommer til å gi ut, det være seg enkle ting om servere, gameplay-messige ting som spillbalanse og små "gaver" som nye brett og/eller våpen.

 

:(

Lenke til kommentar

Ja den har jeg også merket meg realnils, zoey får først hjelp... :D

En kvinne i nød rører oss alle.....

 

Forøvrig noe som må prøves, go gjennom easy og normal med medpack og pilleglass som eneste våpen....! hoho, det var utrolig skøy.

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Er det noen måte å kunne spille coop uten å være logget til nettet? Vi prøver å spille sammen her, men nettet er for trengt og vi fikk ikke til å spille sammen med kabel fordi en visstnok må være logga på steam. Er det ingen måte å komme rundt dette, kun spille på lokalt nett?

 

Det er bare å velge "local network"(?), når du er innpå Create Server, funka hjemme hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...