Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo en vampyrfilm. :p De oppfører seg dog noe likt som zombiene i L4D, 28 Days Later osv... en snøbane hadde faktisk vært artig.

 

L4D "zombiene" er infected. Altså infisert av et virus som gjør dem rabiate, ikke zombiefiserte. Stor forskjell :)

Infected, zombier... Samma skjiten, alle skal dø uansett.

 

Zombiene i 28 Days Later er også "infected" faktisk. Det er fortsatt en zombiefilm fordét.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Det er jo en vampyrfilm. :p De oppfører seg dog noe likt som zombiene i L4D, 28 Days Later osv... en snøbane hadde faktisk vært artig.

 

L4D "zombiene" er infected. Altså infisert av et virus som gjør dem rabiate, ikke zombiefiserte. Stor forskjell :)

Infected, zombier... Samma skjiten, alle skal dø uansett.

 

Zombiene i 28 Days Later er også "infected" faktisk. Det er fortsatt en zombiefilm fordét.

Nei. Zombier er levende døde, som i Dawn of the Dead. De "infected" i 28 Days Later er ikke døde... de er bare syke og rabiat. De lever fortsatt.

Lenke til kommentar
På slutten av demoen kommer det opp en del reklame som faktisk sier "Zombies".

Når Valve putter det i sitt eget spill på den måten, tror jeg vi trygt kan si det er zombier vi snakker om her.

 

mine inlegg også...

Joda, det er helt klart zombier i spillet litt som i remaken til Dawn of the Dead.

 

Jeg bare påpekte at 28 Days Later ikke er en zombiefilm :) Forskjellen er i praksis ikke-eksisterende, men i teori bør man gjøre en forskjell mellom løpende, sultne lik på en side og vanlige levende folk infisert med en utrolig hissig versjon av rabies på den andre siden.

Lenke til kommentar
Tror dere det vil komme til og være mulig og adde flere våpen i spillet senere i tiden?

Synes 10 våpen er bra, men flere ville ha vært kult som svarte!

Vet ikke om det kommer noen flere offisielle våpen. Eneste Valve-spillet jeg vet det har blitt lagt til flere våpen var Counter-Strike: Source, men det var vel bare et par nye som ble lagt til.

Men det kommer nok garantert våpen utviklet av tredjepart, modder og slikt. Aner ikke hvilke våpen som er i spillet utover de man har i demoen, men motorsag, flammekaster og machette hadde jo vært ultra pluss. :)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Vet ikke om det kommer noen flere offisielle våpen. Eneste Valve-spillet jeg vet det har blitt lagt til flere våpen var Counter-Strike: Source, men det var vel bare et par nye som ble lagt til.

Men det kommer nok garantert våpen utviklet av tredjepart, modder og slikt. Aner ikke hvilke våpen som er i spillet utover de man har i demoen, men motorsag, flammekaster og machette hadde jo vært ultra pluss. :)

Mener du ikke Team Fortress 2?

 

Må si jeg driter langt pokker i at zombiene i Left4Dead og 28 days/weeks later teknisk sett er "infected." Praktisk talt er de zombier. Dette er et zombiespill. 28 Days/Weeks later er en zombiefilm. Zombier.

 

For ikke å snakke om at Valve selv bruker ordet "zombie" og "undead."

http://l4d.com/infected.htm

http://l4d.com/campaigns.htm

Endret av Tmrk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...