Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Tror dere det vil komme til og være mulig og adde flere våpen i spillet senere i tiden?

Synes 10 våpen er bra, men flere ville ha vært kult som svarte!

Vet ikke om det kommer noen flere offisielle våpen. Eneste Valve-spillet jeg vet det har blitt lagt til flere våpen var Counter-Strike: Source, men det var vel bare et par nye som ble lagt til.

Men det kommer nok garantert våpen utviklet av tredjepart, modder og slikt. Aner ikke hvilke våpen som er i spillet utover de man har i demoen, men motorsag, flammekaster og machette hadde jo vært ultra pluss. :)

 

Flammekaster har de sagt skal komme, nye kampanjer osv. De skal gi ut nye ting sånn som de har gjort med TF2. Ikke bare Css nei, TF2 har fått flere nye våpen=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg lurer på er om de klarer å levere oppdateringer til både TF2 og L4D uten at det går måneder mellom hver gang.

 

Er det noen som burde ha råd til å ansette noen flere folk så er det Valve. Hvis ikke blir det som vanlig veeeeeeldig kjedelig og veeeeeldig lenge mellom hver oppdatering, og kjenner jeg valve rett så liker de å ta seg god tid.

Lenke til kommentar

Valve liker å tenke gjennom ting 110% før de slipper noe. Om man har spillt Half Life med commentary vet man hvor mye arbeid det legges ned for at ting skal bli som det blir. Alt skal playtestes, fikses, playtestet igjen, fikset igjen, playtestes og erstatte den forrige fixen med en fix.

 

Slår du opp Valve i ordboka står det ordrett "Kvalitet foran kvantitet!".

 

Men det blir vel sånn som med TF2. Spiller vel en god del i begynnelsen og går lei. Men når de kommer med oppdateringer hopper jeg på igjen og spiller et par uker.

Lenke til kommentar

Emmm, den siste Steam client update (i dag) har gjort at jeg ikke får startet l4d demo lengre...

 

står bare prepearing to launch left 4 dead demo...

skjer ingenting, har restartet steam å hele pakka...

 

EDIT

never mind, etter å ha stått som nevnt over i 10minutter så startet den l4d update, driver nå å laster ned, blir vel greit etter det håper jeg.. :)

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Det skulle gått an å invitere medlemmer av grupper man er med i som venner til kamp, f.eks invitere folk fra Gamer.nos L4D-gruppe. Alternativet er å legge alle medlemmene til som venner manuelt, men dette må jeg si virker tungvindt. Å finne matcher fra Steam Community Groups krever jo at administratoren for gruppen har konfigurert en dedikert server med rett gruppe-ID og slikt for at det skal gå.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Det skulle gått an å invitere medlemmer av grupper man er med i som venner til kamp, f.eks invitere folk fra Gamer.nos L4D-gruppe. Alternativet er å legge alle medlemmene til som venner manuelt, men dette må jeg si virker tungvindt. Å finne matcher fra Steam Community Groups krever jo at administratoren for gruppen har konfigurert en dedikert server med rett gruppe-ID og slikt for at det skal gå.

Hmm jeg er temmelig sikker på at det gjør det allerede. Alt jeg gjorde var shift-tab ingame trykket på venner tasten og opnet l4d gruppe tasten og inviterte folk fra den gruppen som jeg ikke hadde på venne listen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...