Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Har lastet ned demoen, og spilte litt i går. Det blir veldig intenst av og til! Spesielt når jeg ved et "uhell" slo på bilalarmen i enspillermodus... "HERE THEY COME!!" Jeg bare omgwtf. Plutselig var det zombier overalt!

 

Likte også det at alle zombiene ser forskjellige ut. Gjør det litt mer "realistisk"

Endret av pululf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettopp. Har jo spilt demoen en stund nå, og den var jo knallgøy, men jeg må si at jeg begynner å bli litt lei av de samme banene gang etter gang. Vet ikke om det er så lurt å kjøpe det. Sånn som FC2, de viste jo oss supergrafikk og fett, brennende gress, men etter å ha spilt det i noen timer ble jeg drittlei av fram og tilbake, fram og tilbake bla bla bla osv.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Enormt morsomt spill. Jeg likte demoen godt, men de bretta der er ingenting sammenlignet med scenarioene som kommer senere i kampanjen (desverre ble serveren droppa litt ut i level 4). Spilte nettopp rundt Death Toll på advanced og det var meget tilfredstillende, ved finalen kom det 3 tanks! Hadde tre grønne barer i ping så var god gang deg, eneste som er litt kjipt er at laptoppen min har et dårlig grafikkort så jeg kjører omtrent alt på det laveste for å redusere lag.

 

Gleder meg til å prøve versus mode men det får vente til i morgen :D

Lenke til kommentar

Ready to play in approximately : 1hour 7minuts...

 

For en pinelse å vente.!!

Sjekkliste:

 

Headsett, mic

Coca Cola

Melkesjokolade

Utkoblet ringeklokke

Mobilen "gjenglemt" på badet

Dama sørger for middag

 

Får bruke tiden til å adde folk fra L4D gamer.no gruppen til vennelisten... :)

Legg meg til : http://steamcommunity.com/profiles/76561197971674589

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...