Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Er det mulighet for å spille mot de som har spillet på pc, online med xbox?

Er nok ikke det, ser fram til dagen jeg kan eie konsoll-tullinger med microskillsene mine dog ;)

 

Spilte gjennom expert alene med en AI nettopp (drepte to stk), it's too eeeeasy! Håper folk setter opp servere med nerfa melee asap etter launch. Begynner også å gå lei mapsene nå, ser fram til fullversjonen ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og spille med ai eller venner er 2 vidt forskjellige ting. Spiller man med AI er det griselett, de gjør ikke mennesklige feil;)

Har spilt gjennom med meg og en kompis også altså, men det ble enda lettere. AIene er rubbish i forhold til en menneskelig spiller (dog de er flinkere å heale :p). Så langt har jeg dødd mer av random FF enn zombier dog, yay for randoms.

Lenke til kommentar
Jeg og en venn deler på steam accounten vår, kan vi spille det sammen på noen måte? Kan vi iallfall kjøre single player på samme tid? eller kan bare EN kjøre spille om gangen?

I alle andre Valve-spill er det iallefall slik at man kan spille samtidig online, bare ikke på samme server.

Ikke i CS(S) iallefall

Lenke til kommentar
Så hvor mange her har tenkt seg opp tidligere i morgen kun for å spille? :wee:

jeg skal det iallfal hehe.

vet ikke om det er en tråd for det alerede men, men lurer på om noen her har lyst å spille litt co op campaign imorgen en gang med meg på advance eller expert, steam navnet mitt er mesteryoda. ser helst at man har mic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...