Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Jeg har etter noen års erfaring gitt opp det å sitte oppe om natten å vente på release i Norge...

 

Når det endelig er release lenge etter det skulle ha vært, så må man laste ned den siste viktige filen som er på 100Mb..

Å dette skal også milioner andre gjøre samtidig, som fører til 5kb hastighet.. så spillet er ikke klart før man skal på jobb, da etter å vært våken hele natten...

 

Never again... Spiller når jeg kommer fra jobb på onsdag... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jepp, kan bekrefte det Skagen og Scorpionen sier.

 

SPillet har gått fra genialt, og morsomt til frustrerende møkk etter èn update. Way to go.

 

Nå får de bare skikke seg såppas i Valve at de fikser disse problemen før release av retail versjonen.

Lenke til kommentar
Et noobichh spørsmål fra en som bare har spillt i 21timer, jeg har aldri fått til scope med sniper/hunting rifla...

Skal det ikke være å trykke på rullehjulet på musa eller noen andre knapper på musa.? skjer ingeting, har Logitec MX-510

 skal være å bare trykke scroll ned. Funker bra med MX510 her

Lenke til kommentar

scroll ned bytter våpen hos meg...

Har ikke gjort noe med kontroller innstillinger, men skal prøve å tilbakestille til "standard"...

 

EDIT : jeg måtte forøvrig installere en l4d update igjen nå, HÅPER det fixer laggeproblemet ved spawn..

 

Men den er datert til i går og nevner ikke problemet. (jeg installere den i går også)

Left 4 Dead Demo
Fixed problem with users not being able to connect to dedicated servers
Fix a bug with the group browser not always showing the list of group servers
Fixed a bug with the rcon command

 

EDIT 2: scoope skal være på mousebutton3, men jeg har ingen knapp som fungerer som mouse button 3...

Er en stor sjans for at jeg må installere drivern som var med musa...

plugg&play my ass... :p

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
scroll ned bytter våpen hos meg...

Har ikke gjort noe med kontroller innstillinger, men skal prøve å tilbakestille til "standard"...

EDIT 2: scoope skal være på mousebutton3, men jeg har ingen knapp som fungerer som mouse button 3...

Er en stor sjans for at jeg må installere drivern som var med musa...

plugg&play my ass... :p

 

Ikke bruk drittdriveren...

 

 

mousebutton3 betyr at du trykker hjulet ned, ikke ruller det

Lenke til kommentar

Når jeg trykket ned hjulet så skjedde det ingenting.

trykket edit key, og trykket hjulet ned, så kom det ikke noe.. Men alle andre, hjul opp ned, knapper på sidene og ved hjulet girl alle scrollup / scrolldown...

 

Men dette begynner vel å bli litt OT, Tror jeg må prøve med en eller annen for for driver for å få andre funksjoner, men alle knappene fungerer fint til hvert sitt i Windows...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...