Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper inderlig at brettene i demoen er av de letteste og/eller at de nerfer melee litt. Slik det er nå er det jo umulig å faktisk dø på expert hvis gruppa er nogenlunde sammensveisa (og dere ikke møter en tank på en uheldig plass). Jeg skulle ønske horder med zombier var litt skumlere enn de er nå, er liksom det 90% av spillet er.

 

That being said, så langt har jeg ikke spilt et spill som legger opp til en så gjennomført coop opplevelse noensinne. Løper du alene er du ferdig mann uansett pga hunters/smokers, og er lenge siden jeg spilte et spill der tilfeldige personer gidder å heale hverandre uten mas :p

Lenke til kommentar
Det er jo "impossible" også hvis du ikke syntes expert er utfordrende nok azriel :)

Originally Posted by Blackie.

In console, type sv_cheats 1

then z_difficulty impossible

and that will increase the difficulty one level beyond expert

have fun.

Nope.

 

Impossible is the server command equivalent to expert ingame.

 

Advanced is called hard

normal is normal

Så nei tror ikke det.

Og problemet er jo ikke at expert ikke er "vanskelig" nok egentlig, heller at melee gjør hordes alt for enkle. Hvis expert e.g gjorde at zombier kom seg raskere fra slag eller kanskje t.o.m at du slår saktere så hadde det vært noe. Tipper dette moddes inn da så er jo bare en annoyance, og som sagt, dette er vel de to første brettene så det blir kanskje verre utover :p

Lenke til kommentar
De to mappene i demoen er vel spillets to første også, så blir nok vanskligere skal du se. (håper jeg).

 

Subway mappen er faktisk kortet ned og representerer kun halve kartet, så demoen er i realiteten 1,5 maps av 5 i no mercy kampanjen.

 

Jeg spilte litt i går og fikk meg en skikkelig overraskelse. Vi startet ned trappen fra taket og inn i leiligheten og ble umiddelbart angrepet av 30-40 zombies. Disse kom ut av veggen fra et skjult rom bak kjøkkenet. Fikk helt sjokk! Spilt spillet i 10talls timer og dette var første gang dette skjedde. Slike ting gjør spillet bare enda mer imponerende!

 

steam id 'niconude'.

Endret av niconude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...