Gå til innhold

Europas kollektive selvmord, flertall av Muslimer i Europa innen få år?


Anbefalte innlegg

Vi er ikke bevaringsverdige om vi ikke klarer å bevare vår egen kultur. Men når barn og ungdom hjernevaskes, trues og indoktrineres fra tidlig alder så blir det ikke enkelt fremover heller.

Den dagen vi begynner å "bevare vår kultur" er vi på museum, men noen er antageligvis hjernevasket, truet og indoktrinert til å tro at "vår kultur" trenger "bevaring".

 

Vår kultur er i stadig endring, den. Og det finnes egentlig ingen "vår kultur" heller.

Når du bruker det uttrykket mener du vel egentlig "min kultur", og det tenker vel de fleste som leser det også, og så tror man at man snakker om det samme.

 

I "min norske kultur" er det plass til soldater med turban og politidamer med hijab. Ikke niqab eller burka, for da er ikke ansiktet synlig, men om lensmannen går med hijab eller "østerdalslue", det er hipp som happ.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner det svir litt inne i meg når jeg ser på den dokumentaren. Det viser at vi er mer tolerante enn innvandrere, personlig har jeg aldri opplevd at innvandrere må bytte skole fordi de har blitt mobba. Nei seriøst, dette gjorde meg ordentlig trist altså... Fysjom! Familien må da kunne få bosette seg hvor enn de faen føler seg for i Norge uten å bli utstøtt.

Lenke til kommentar
Geert Wilders nektes innreise til UK i kveld:

Myndighetene der borte viser sin underdanighet mot "herskerfolket".

Å, britiske myndigheter har da stanset mye slags fantepakk før Wilders dukket opp på Heathrow, så hva er det som er så spesielt med ham?

 

Det er vel ikke slik at islamkritikk - eller antisemittisme, eller uttalt støtte til terrorisme - automatisk skal gi innreisetillatelse til UK? Selv der borte har ytringsfriheten sine grenser.

Lenke til kommentar
Å, britiske myndigheter har da stanset mye slags fantepakk før Wilders dukket opp på Heathrow, så hva er det som er så spesielt med ham?

 

Det er vel ikke slik at islamkritikk - eller antisemittisme, eller uttalt støtte til terrorisme - automatisk skal gi innreisetillatelse til UK? Selv der borte har ytringsfriheten sine grenser.

 

Du sidestiller islamkritikk med terrorisme...? God bedring i såfall.

 

Dessuten er det ikke fantepakk (hvor fikk du det fra ?), men et medlem av nasjonalforsamlingen i Nederland som er kritisk til islamiseringen av Europa.

Lenke til kommentar
Det er litt som om en sjefen din kom på jobb i stridsvogn en dag. Den første uken ville alle de ansatte flokke seg rundt den og ofre den mye oppmerksomhet. Men etter et halvt år ville det blitt dagligdags. :)

Ikke helt kanskje?

 

For å sitere Carl Ivar Hagen, sitat, "Det å tillate hijab i politiet er som å gi fanden lillefingeren", sitat slutt.

 

Godt sagt!

Jo, når det kommer til tilvenningsfasen, er det nok ganske sammmenlignbart. Uten sammenligning forøvrig, det er selvfølgelig ingen andre fellestrekk mellom stridsvogner som personlig transportmiddel og bruk av hijab i politiet.

 

Sitatet til Hagen minner ellers en del om et Willoch i sin tid benyttet mot Hagen selv, altså "det er forskjell på å barbere seg og å kutte av seg haken". Digresjon, beklager.

 

Jeg ser ikke akkurat at vi gir fanden lillefingeren, nei. Men vi får være enige om å være uenige der. :)

 

Mange nordmenn er fryktelig naive. De lever i en boble med offentlig hjelp overalt og er ganske hjelpeløse i den store verden. (Jfr. svindel og timeshare)

 

Dette blir ekstra ille i møte med muslimsk innvandring som ikke viker for noe, deres kultur er best.

Nå er det snakk om en ganske liten detalj i uniformen som vil gjøre det mulig for kvinner som ikke kan tenke seg å gå uten hijab å arbeide i politiet. Ikke å innføre sharialovgivning eller noe i den duren.

 

Vi er ikke bevaringsverdige om vi ikke klarer å bevare vår egen kultur. Men når barn og ungdom hjernevaskes, trues og indoktrineres fra tidlig alder så blir det ikke enkelt fremover heller.

Nå ser jeg ingen årssakssammenheng mellom bevaring av norsk kultur og forbud mot hijab i politiet? Care to elaborate?

 

Og når du mener at ungdom hjernevaskes, trues og indoktrineres, hva sikter du til da, rent konkret?

Lenke til kommentar
Geert Wilders nektes innreise til UK i kveld:

 

Fikk det med meg. Allerede en rekke klipp på YouTube angående emnet. Dette er et steg i feil retning, men dessverre ikke noe nytt. Om SP sitt forslag angående ny blasfemiparagraf hadde gått igjennom her hjemme, ville Geert Wilders høyst sannsynlig ikke fått komme til Norge heller. Min tese er at vi begynner å se realitetene av Europas kollektive selvmord og begrensing av ytringsfrihet.

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Dessuten er det ikke fantepakk (hvor fikk du det fra ?), men et medlem av nasjonalforsamlingen i Nederland som er kritisk til islamiseringen av Europa.

Han er også "israelvenn" og reiser i skytteltrafikk frem og tilbake dit, da skjønner man den egentlige agendaen hans.

 

Hvorfor kan man ikke reise til Israel? Hva har det med saken å gjøre? De inviterer han sikkert for å snakke om farene ved islam som de opplever selv.

 

Jeg tror jeg vet hva din agenda er........

Lenke til kommentar
Mange nordmenn er fryktelig naive. De lever i en boble med offentlig hjelp overalt og er ganske hjelpeløse i den store verden. (Jfr. svindel og timeshare)

 

Dette blir ekstra ille i møte med muslimsk innvandring som ikke viker for noe, deres kultur er best.

Nå er det snakk om en ganske liten detalj i uniformen som vil gjøre det mulig for kvinner som ikke kan tenke seg å gå uten hijab å arbeide i politiet. Ikke å innføre sharialovgivning eller noe i den duren.

 

Greia er vel at denne lille "fillesaken" har en ENORM symbolverdi. Om politikvinner, statens representanter for lov og orden skal få lov til å bære et svært religiøst ladet plagg har dette stor innvirkning på folk. Mange vil se på det som et steg i mot bedre integrasjon(=sakte utjevning/utvanning av kultur og kulturelle forskjeller), men jeg tror det store flertallet ser på det som et tap i for en noenlunde "fremmed" kultur vårt land har vært eksponert for kun en 30-40 år. Et tap som tilsvarer at vår kultur er svakere enn deres, eller har tapt et slag i en konflikt. Mennesker er fra naturens side programmert til å forsvare seg og sine; de relaterer seg til det som er kjent, til grupper de føler et visst fellesskap til. Dette felleskapet som i dette tilfellet er hele det norske samfunnet, har nå tapt mot en fremmed makt. Slik tror jeg mange ser på det, gjør vel egentlig det selv og, og det er dette som er selve konflikten.

Altså en dypereliggende mental greie, og ikke bare en overfladisk fillesak. Det er min forklaring på at dette har blitt så stort i alle fall.

 

Vi er ikke bevaringsverdige om vi ikke klarer å bevare vår egen kultur. Men når barn og ungdom hjernevaskes, trues og indoktrineres fra tidlig alder så blir det ikke enkelt fremover heller.

 

Nå ser jeg ingen årssakssammenheng mellom bevaring av norsk kultur og forbud mot hijab i politiet? Care to elaborate?

 

Og når du mener at ungdom hjernevaskes, trues og indoktrineres, hva sikter du til da, rent konkret?

 

Forholdet norsk kultur vs forbud mot hijab har jeg vel prøvd å utdype etter min egen mening ovenfor, men norsk kultur går på et tap i en større konflikt mot fremmede kulturer. For de som mener at det vi kaller norsk kultur bør ivaretas, blant annet meg, føler vel det slikt.

 

Norske barn blir indoktrinert fra ung alder, ja. Gjennom media, skole og samfunnsdebatter. Vi blir lært opp til å bli konsumenter, lære historien vår sett fra stort sett en synsvinkel, stole på våre politikere og overhoder. Nå er Norge heldigvis ennå et land der man kan uten alt for store anstrengelser tilegne seg informasjon om et emne, sett fra flere sider av saken, men utviklingen i verden er ikke positiv på området.

Endret av Partlow
Lenke til kommentar
Han er et farlig menneske som ikke fører noe som helst godt med seg.

 

Er han farlig......?

 

Men derimot er Muslimene som har drept Pim Fortyn og Theo van Gogh meget farlige.

 

Derfor han også har vært overvåket av nederlands etterrettningstjeneste i årevis.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Geert_Wilders

 

I såfall fordi de er livredde for at muslimer skal gjøre opprør og ta over landet om han sier noe kritisk......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Jeg har ikke stor sans for Geert Wilders; han er intet ikon for ytringsfriheten. Han vil gjøre islam ulovlig og forby Koranen, og planlegger allianser med grupperinger i Europa det er vanskelig å like. Like fullt, han har rett til ytringsfrihet. Denne gangen var han invitert av Lord Pearson til å vise "Fitna" i the House of Lords.

 

Han nektes adgang til UK fordi det ville “threaten community harmony and therefore public security”. Problemet er ikke Wilders, det er meningsmotstanderne hans og deres voldsbruk.

 

Britene er feige. Det ironiske er at om Wilders' tilhengere hadde vært like villige til å bruke vold som de han kritiserer, hadde britene aldri turt å nekte han adgang.

 

Edit.

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar
Jeg har ikke stor sans for Geert Wilders; han er intet ikon for ytringsfriheten. Han vil gjøre islam ulovlig og forby Koranen

 

 

Litt vanskelig å gjøre når det er over 1milliard muslimer i verden i dag.

Å jeg tror heller ikke man finner 1milliard mennesker som er mot islam.

Endret av Rune89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...