Gå til innhold

Europas kollektive selvmord, flertall av Muslimer i Europa innen få år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til tross for eventuelle uenigheter er det flott om vi kan holde debatten på et saklig nivå. Takk.

Vi må ikke glemme hvor vi er i verden, det må ikke innvandrerne heller.

Saklighet er jo fint, ja. Liker du ikke karsk? :cool: Kunne du fortelle litt nærmere om hvor vi er i verden og hvorfor (og muligens hvilke) innvandrere som ikke bør glemme det? Og hvorfor du finner det påtrengende å minne om at det ikke bør glemmes?

Lenke til kommentar
Til tross for eventuelle uenigheter er det flott om vi kan holde debatten på et saklig nivå. Takk.

 

:)

 

Ellers er det for det meste et uttrykk for helt normale rettigheter og krav.

Normale rettigheter for hvem? Ikke meg.

 

Vi må ikke glemme hvor vi er i verden, det må ikke innvandrerne heller.

 

Normale rettigheter for alle innbyggere i ett samfunn og deres mulighet til å påvirke det samfunnet.

Lenke til kommentar
Muslimske særtiltak basert på etnisitet er da ikke, sitat: "rettigheter for alle innbyggere i ett samfunn", sitat slutt, er det?

Hvilke "muslimske særtiltak" er anerkjent i Norge - i betydning at du kun får nyte godt av dem med mindre at du er etnisk muslim (hva nå i all verden det skulle være)?

Lenke til kommentar
Muslimske særtiltak basert på etnisitet er da ikke, sitat: "rettigheter for alle innbyggere i ett samfunn", sitat slutt, er det?

Hvilke "muslimske særtiltak" er anerkjent i Norge - i betydning at du kun får nyte godt av dem med mindre at du er etnisk muslim (hva nå i all verden det skulle være)?

Tiltak ingen andre enn muslimer har interesse av å benytte seg av og som vi må "godta".

Lenke til kommentar
Muslimske særtiltak basert på etnisitet er da ikke, sitat: "rettigheter for alle innbyggere i ett samfunn", sitat slutt, er det?

Hvilke "muslimske særtiltak" er anerkjent i Norge - i betydning at du kun får nyte godt av dem med mindre at du er etnisk muslim (hva nå i all verden det skulle være)?

Tiltak ingen andre enn muslimer har interesse av å benytte seg av og som vi må "godta".

La meg omformulere spørsmålet: Har muslimer fått rettigheter i Norge du misunner dem, og gjerne skulle sett at du og dine også hadde fått?

Lenke til kommentar
Hva med muligheten til å kunne bære religiøse hodeplagg på jobben? Kanskje snart også i politiet. Halalmat i fengsler? Bønnepauser i arbeidslivet? Muslimske fridager?

 

@a_aa

Hva er "muslimske særtiltak" som faktisk er innført? Blir du nektet kylling i fengsel hvis du ikke er muslim, eller noe sånt? Kom med fakta - på faktisk innføret "muslimske særtiltak"...

Lenke til kommentar
Muslimske særtiltak basert på etnisitet er da ikke, sitat: "rettigheter for alle innbyggere i ett samfunn", sitat slutt, er det?

Hvilke "muslimske særtiltak" er anerkjent i Norge - i betydning at du kun får nyte godt av dem med mindre at du er etnisk muslim (hva nå i all verden det skulle være)?

Tiltak ingen andre enn muslimer har interesse av å benytte seg av og som vi må "godta".

La meg omformulere spørsmålet: Har muslimer fått rettigheter i Norge du misunner dem, og gjerne skulle sett at du og dine også hadde fått?

 

Ja, de fikk nesten rettigheter til å fortrenge mine rett til et nøytralt politi.

Lenke til kommentar
Det er ikke poenget. Poenget er "vi andre" må godta disse og innfinne oss, enten vi vil eller ikke.

Hva er "disse"? Hvorfor er de "særskilte"?

 

Ja, de fikk nesten rettigheter til å fortrenge mine rett til et nøytralt politi.

 

Men siden de nok ikke får det, er du lutter smil og glede?

Lenke til kommentar
Hva med tillatelse til å bære religiøse hodeplagg på jobb? Hva med tillatelse til bønnepauser på jobb? Har du sett andre relgioner få tilgang til dette på jobben?

Først: Politiets og Forsvarets uniformer skal, etter min mening, være nøytrale ift bærerens verdier, holdninger og livssyn.

 

Når det er sagt, så har ikke Forsvaret åpnet for kun muslimske hodeplagg - ergo er det ikke et muslimsk særtiltak.

 

I en hvilken som helst annen jobb, er det arbeidsgiver og arbeidtaker som avtaler arbeidsbetingelser - både hva gjelder antrekk og pauser. Ingen "muslimske særtiltak" så langt jeg kan se - men du må jo gjerne dokumentere muslimsk overgrep?

Lenke til kommentar
Hva har muslimer fått aksept for, som ikke ateister, agnostikere, kristne, buddhister, hinduser etc også kan benytte seg av? Hva er SÆRSKILT MUSLIMSK TILTAK?

Sensur av norske eventyr og fortellinger i skole og barnehage om de inneholder griser.

 

Sensur av vitsetegninger om de inneholder Muhammed.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Hva har muslimer fått aksept for, som ikke ateister, agnostikere, kristne, buddhister, hinduser etc også kan benytte seg av? Hva er SÆRSKILT MUSLIMSK TILTAK?

Sensur av norske eventyr og fortellinger i skole og barnehage om de inneholder griser.

Jeg vedder ganseke mye på at du ikke skrev det uten en kilde?

Lenke til kommentar
Hva har muslimer fått aksept for, som ikke ateister, agnostikere, kristne, buddhister, hinduser etc også kan benytte seg av? Hva er SÆRSKILT MUSLIMSK TILTAK?

Sensur av norske eventyr og fortellinger i skole og barnehage om de inneholder griser.

Jeg vedder ganseke mye på at du ikke skrev det uten en kilde?

 

De fjernet en gris ved et sykehus på sørlandet, du har fått med deg det.

 

http://www.stavangeravisen.com/art.asp?art=12286

Endret av Robocoop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...