Gå til innhold

Se første glimt av Star Wars Jedi: Fallen Order


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper på et åpen verden-spill, men denne er trolig et linært spill. Lurer forøvrig på hva som er "banebrytende spillmekanikk".

Du håper på et spill der kan bli nødt til å spille i 15 timer før du finner neste bit av historien?

Du håper på et spill som ikke respekterer tiden din?

Du håper på et spill som er fyllt opp med ødemark og/eller fetch-quests?

For det er dette som karakteriserer en åpen verden til syvende og sist.

 

Men så viste de absolutt ingenting av spillet, et halvt år før det skal komme ut. La oss håpe de er i gang med å lage spillet i det minste.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Jeg håper på et åpen verden-spill, men denne er trolig et linært spill. Lurer forøvrig på hva som er "banebrytende spillmekanikk".

Du håper på et spill der kan bli nødt til å spille i 15 timer før du finner neste bit av historien?

Du håper på et spill som ikke respekterer tiden din?

Du håper på et spill som er fyllt opp med ødemark og/eller fetch-quests?

For det er dette som karakteriserer en åpen verden til syvende og sist.

 

Men så viste de absolutt ingenting av spillet, et halvt år før det skal komme ut. La oss håpe de er i gang med å lage spillet i det minste.

Hmm og jeg som trodde jeg hørtes bitter og grinete ut.

15 timer med godt spill for å finne neste bit med info er greit så lenge det er gøy. Hvis jeg ønsker å få ting servert på et fat så kan jeg jo bare se en film. Ingen spill respekterer tiden din egentlig, men en utvikler kan jo lage et spill som iallefall respekterer intellektet og lommeboka di uten å direkte fortelle deg at du ikke har noe liv.

Og nei....ingen vil vel som regel ønske seg et spill fullt av ødemark og fetch-quests. Du får Google litt.

 

Uansett så har jeg ikke så veldig trua på dette. EA har klart å presse frem litt før mange premature produkter i senere tid og er redd de ødelegger for respawn denne gangen. Håper jeg tar feil i så måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...