Gå til innhold

ANMELDELSE: Red Dead Redemption 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mest negative gjeng inne i et kommentarfelt jeg har sitt. Bra dere ikke er kvalivisert til å anmelde spill. Fortjent og flott anmeldelse.

 

Liker spillet godt, men må være lov og se ting som ikke er så bra også. Så vil si mange av oss andre er mer kvalifisert en mange anmeldere siden vi ikke blindt synes alt er fantastisk når det ikke er realiteten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flotte anmeldelser fra gamer.no.

 

Spillet har sine små feil og mangler men er det noe spill som fortjener en 10er så er dette en av de. Ingen spill er feilfrie. Selv har jeg merket meg noen tekniske smågreier. Type innholdsmessige mangler noen etterlyses kan fort kastes inn etter launch.

 

Det eneste "negative" med RDR2 kan være at Rockstar hever lista for mye ift. hva spillere blir godt vandt med. Produksjonskostnaden på et slikt spill er enorme.

RDR2 og kommende CP2077 blir nok i en klasse for seg selv en stund. Kanskje man må utvide kategoriseringen utover AAA+.

 

EDIT:

Men det var ikke noe sjakktrekk å lese anmeldelsen. Jeg har spilt RDR2 mer eller mindre sammenhengende i ledige stunder (ledige stunder har blitt utvidet) siden launch og hadde bestemt meg for at nå var jeg mett for noen dager. Men det endret seg fort ved å lese anmeldelsen hmm.

 

EDIT2:

det føles stort sett alltid som om man kontrollerer en fyr som mer eller mindre vet hva han driver med.

 

Det er tydelig at anmelder er mer dreven på konsoll enn meg for jeg har stadig vekk noen vanvittige tryn på hesteryggen. Men der kan jeg nok ikke skylde på Arthur.

 

Et spesifikt øyeblikk var hvor jeg hadde 2 hester fulle av "perfect" pelser jeg skulle levere hos trappern hvor en ulveflokk bestemmer seg for at jeg er et lett bytte. Jeg fomler så mye med å ha hesten i fult firsprang samtidig som jeg skal forsøke å få opp riktige våpen og fyre av noen skudd at jeg seiler rett utfor et stup akkurat i det jeg endelig tror jeg kan klare å treffe en av dem.

 

Jeg fomler innimellom ved at jeg kliner til hestene når jeg skal gi dem mat så de begynner nok å utvikle PTSD og er nok alltid skeptiske når jeg skal mate dem. Jeg har også unloada en hagle rett i brøstet på handelsmenn når jeg skal selge dem ting. Så tja, jeg føler meg litt som karakteren i "Pulp Fiction" noen ganger.

 

Men det er ikke pga. kontrollene eller spillmekanikken, bare at jeg spiller veldig lite på konsoll.

 

Jeg har aldri vært borti et spill som har gitt så mange bra latterkuler som RDR2. Kvelden med Lemnye, Elmny erh Leany var utrolig bra laget :D

Endret av Theo343
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du formelerte deg til at det fortjente 8/10 maks pga mangel av klær og våpen i går. Hvis du hadde eller kommer med bedre argumenter for hvorfor det fortjener lavere karakter enn det de gir så hadde jeg respektert meningen din selvfølgelig.

 

Mange ting som er dårlig forklart. Mangel på ordentlig stash, Kronglete ui, lite og bruke pengene på(dårlig utvalg av våpen, klær osv). Generelle styringen av økonomien i spillet er merkelig da man bli alt for fort"rik".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du formelerte deg til at det fortjente 8/10 maks pga mangel av klær og våpen i går. Hvis du hadde eller kommer med bedre argumenter for hvorfor det fortjener lavere karakter enn det de gir så hadde jeg respektert meningen din selvfølgelig.

 

Mange ting som er dårlig forklart. Mangel på ordentlig stash, Kronglete ui, lite og bruke pengene på(dårlig utvalg av våpen, klær osv). Generelle styringen av økonomien i spillet er merkelig da man bli alt for fort"rik".

Fair enough. Skjønner at alt i alt så blir det problematisk hvis du har et problem med det du nevnte. Men mener enna at 8 av 10 er ganske strengt hvis resten er bra.
Lenke til kommentar

 

 

Du formelerte deg til at det fortjente 8/10 maks pga mangel av klær og våpen i går. Hvis du hadde eller kommer med bedre argumenter for hvorfor det fortjener lavere karakter enn det de gir så hadde jeg respektert meningen din selvfølgelig.

 

Mange ting som er dårlig forklart. Mangel på ordentlig stash, Kronglete ui, lite og bruke pengene på(dårlig utvalg av våpen, klær osv). Generelle styringen av økonomien i spillet er merkelig da man bli alt for fort"rik".

Fair enough. Skjønner at alt i alt så blir det problematisk hvis du har et problem med det du nevnte. Men mener enna at 8 av 10 er ganske strengt hvis resten er bra.

Hadde man hatt mer og gjøre og arbeide seg opp mot utenom storylinen hadde jeg landet på en sterk 9'er men sånn de fremstår nå er det liten vits og rane eller tjene penger på andre måter i spillet.

Småpirk som irriterer meg litt er at man ikke kan ha en cigar i munnen over tid i stedenfor bare et drag og kast ,skuddhull som holder seg på hatter , miste hatten hvis ikke plukker dem opp etc. Småting som hadde vært kult for rp karen i meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...