Gå til innhold

ANMELDELSE: Red Dead Redemption 2


Anbefalte innlegg

Jeg ser folk stadig savner et "stash". Men til hva? Dette er jo ikke noe loot-spill. Hva er det man liksom skal samle på?

 

stue vekk våpen man ikke bruker etterhvert som man får bedre våpen f. eks. veldig irriterende å måtte scrolle gjennom våpna nesten hver gang man går av hesteryggen for å finne de beste

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg ser folk stadig savner et "stash". Men til hva? Dette er jo ikke noe loot-spill. Hva er det man liksom skal samle på?

 

stue vekk våpen man ikke bruker etterhvert som man får bedre våpen f. eks. veldig irriterende å måtte scrolle gjennom våpna nesten hver gang man går av hesteryggen for å finne de beste

Trenger ikke stue vekk våpen. Man kan lage loadouts hos våpenforhandleren som er gjeldende hver gang du går av hesten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Trenger ikke stue vekk våpen. Man kan lage loadouts hos våpenforhandleren som er gjeldende hver gang du går av hesten.

har gjort, fungerer kun med pistoler/revolvere, ikke rifler/hagler/buer.. de som er satt som loadout vises ikke engang først når man må scrolle. de blir hengene på skuldra når man går ut av gunstore, men stues etterhvert vekk og da har man samme problem(riktignok et fittefjert problem, men likevel irriterende)

Lenke til kommentar

5/10 kan ikke spille enda på pc, neida gleder meg utrolig til å spille dette når det kommer en pc release:) at ett halveis fps spill får 10/10 på konsoll skjønner jeg ikke, hadde aldri blitt vandt til å skyte med kontroll, og dette er ganske viktig i spill, hvordan man faktisk spiller. Min mening, no offense til de som liker fps på konsoll. Bare sier det at for meg og mange andre gamere føles dette ikke så bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tipper det er under 1% som spiller Red Dead noe betydelig i first person mode, selv endte jeg opp med å spille GTA 5 med xbox kontroller på PC da jeg enkelt og greit foretrekte en kontroller i dette spillet. Å kjøre, fly og potensielt ri hest med mus og tastatur er trasig. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er egentlig motivet for å vente med en evt PC-lansering dersom denne faktisk er på trappene - - slik veldig mange spekulerer i?

At flest mulig skal kjøpe spillet to ganger. Dessuten selger GTA 5 fortsatt enormt bra på PC (forstå det den som kan), så deres største konkurrent på plattformen er seg selv.

Lenke til kommentar

Når det kommer til GTA5 var jeg en av suckerene som kjøpte spillet til PS3, så til PS4 og til slutt til PC, alle når de var splitters nye og til full pris. Tviler på jeg er den eneste, så for å tjene mest mulig penger er det nok en ekstremt god strategi, kommer nok til å gjøre det samme om RDR2 kommer til PC og... 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Når det kommer til GTA5 var jeg en av suckerene som kjøpte spillet til PS3, så til PS4 og til slutt til PC, alle når de var splitters nye og til full pris. Tviler på jeg er den eneste, så for å tjene mest mulig penger er det nok en ekstremt god strategi, kommer nok til å gjøre det samme om RDR2 kommer til PC og...

Du er ikke den eneste. Selv kjøpte jeg GTA 5 til fullpris på X360 og XOne, men tror det var på tilbud på PC.

 

Nå har jeg kun vanlig XOne, så jeg venter på PC-versjonen. Kommer det ikke en PC-versjon, så venter jeg på neste konsollgenerasjon.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

5/10 kan ikke spille enda på pc, neida gleder meg utrolig til å spille dette når det kommer en pc release:) at ett halveis fps spill får 10/10 på konsoll skjønner jeg ikke, hadde aldri blitt vandt til å skyte med kontroll, og dette er ganske viktig i spill, hvordan man faktisk spiller. Min mening, no offense til de som liker fps på konsoll. Bare sier det at for meg og mange andre gamere føles dette ikke så bra.

 

Er vel ikke akkurat den klassiske FPS dette. Dessuten er jo ca alt, bortifra sikting, bedre på en kontroll ;)

Lenke til kommentar

10/10 er ikke perfekt - det er et mesterverk. Hvis de to tingene du klager på er det verste du kommer på så tenker jeg at 10/10 er en reell karakter.

 

 

Synes 10/10 er litt høyt for rdr2, spillet er bra, men det er ikke uten feil. det største problemet med spillet er at controlsene er veldig "clunky" og at man for eksempel ikke får lov til å gå i mer enn 2km i timen inne i camp området, spillet fortjener 8/10 etter min mening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alle har vel forskjellige oppfatninger av hva en tier er, og alle har sin egen skala. Gamer.no har sin egen tilnærming til disse karakterene, og hvordan spill anmeldes. Innenfor der igjen er det forskjell på anmelderne (som vi så med den noe unike Zelda-anmeldelsen). Gamer.no sin måte å anmelde spill på er en annen diskusjon, jeg synes ofte det blir hakket for nerdete og for lite pekepinner på om et spill er noe for meg som forbruker eller ikke. 

 

At dette er et spill som fortjener høyeste karakter, selv med noen småfeil er helt greit i mine øyne. Har ennå ikke kommet over noe som har dratt totalopplevelsen min i negativ retning, og jeg vil selv gjerne gi det full score og kalle det et mesterverk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes 10/10 er litt høyt for rdr2, spillet er bra, men det er ikke uten feil. det største problemet med spillet er at controlsene er veldig "clunky" og at man for eksempel ikke får lov til å gå i mer enn 2km i timen inne i camp området, spillet fortjener 8/10 etter min mening.

 

 

Minus for å gå sakte på camp område..? (realisme)  Gå tilbake til CoD du.

Endret av MrL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...