Gå til innhold

– Vil absolutt unngå søksmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Popcorn Time er en bedre løsning, og kan i større grad tilpasses brukeren. Vil du bruke MPC-HC? Vær så god! Egne tekster? Vær så god! Videre er det mange nyttige instillinger og funksjoner.

 

Tingen er at når f.eks. Netflix ikke strekker til så går folk til Popcorn Time. Og slik jeg ser det hadde de tjent mye på å gjort mer tekniske brukere fornøyd, da det helst er disse som bruker og holder slike pirattjenester gående.

 

Når det er sagt tror jeg ikke ting som Popcorn Time er et stort problem, da man allerede har sett at folk er villig til å betale for en god tjeneste. Og de hadde ikke kjøpt filmene uansett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

HBO nordic dekker veldig mange gode tv-serier. Betal for denne i det minste så viser dere at det er rette veien å gå. 

 

Synes det er litt artig at folk forventer så utrolig mye mer av en tjeneste innenfor tv/film enn de gjør andre steder. Man forventer ikke at en skobutikk skal ha ALLE tenkelige so og hvis de ikke har det er det like greit å stjele.

 

Det er umulig å konkurrere mot tjenester som popcorntime, fordi selv om man fikk en sånn uber tjeneste som folk snakker om måtte den kostet ihvertfall 3-400kr mnd, antagelig en god del mer, og da vil jo folk heller ta det som er gratis.

 

Folk glemmer at mange fremdeles betaler 400kr i mnd for å se på tv kanaler, 120kr for å gå på kino et par ganger i måneden i tillegg til tjenester som netflix og hbo nordic. Så tror du virkelig at bransjen ønsker å tilby noe som netflix med alt du kan få i hele verden for 79kr/mnd? Tenk igjen. 

 

Underholdning er ikke en menneskerett og det er så sykt mye entitlement blant pirater, ikke så rart når de igjennom hele sitt liv har kunne få alt gratis. 

 

Folk bør betale for strømmetjenester, vise at dette er veien å gå, og betale for å leie andre filmer digitalt. Ihvertall hvis vi ønsker at de skal fortsette å produsere gode serier/filmer. 

Endret av PgUp
  • Liker 4
Lenke til kommentar

HBO og Netflix suger, ikke rart folk bruker popcorn Time.

Har tro på at om tilbudet blir bra nok så vil folk betale. Pr. Dags dato er tilbudet for dårlig til at folk er villige til å betale.

Bare se åssen Spotify fikk folk til å begynne å betale for musikk igjen.

Ser du litt anderledes på det så koster det å lese hver j*** nettavis og du må ha abonnement for absolut alt i dag. Du blir nødt til å prioritere mer enn før, ikke som før da alt på internett var gratis.

 

Tror uansett at folk betaler om det finnes et godt nok tilbud.

Lenke til kommentar

 

Kjører alltid Mulvad samtidig som jeg kjører PCT. Så lykke til med å få tak i IPen min, den får dere ikke tak i om dere ikke har NSA i ryggen såklart.

hvorfor bry seg?

Tror du at 250 000 personer vil havne i fengsel for å ha brukt popcorn time?

 

Nei, ikke alle, men jeg vet at flere nordmenn har fått problemer fordi deres IP har blitt overvåket og sett i sammenheng av opplasting av div. kopibeskyttet materiale, og det er greit å betale usle 30 kr per mnd. for å være litt mer sikker. Hastigheten er også god, så ingenting å klage på. Du kan se på det som å bruke kondom når du først har bestemt deg for å utnytte deg av de mer liberale og dekriminaliserte prostitusjonslovene i enkelte fattigland.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig ønsker de ikke saksøke. De kan ikke saksøke, for hvem skulle de saksøkt? De vet ikke hvem som eier IP adressene, og selv om de hadde vunnet en rettsak for å få utlevert eier, så må de ha ny rettsak for å vise skyld. Vi snakker hundretusenvis av kroner i utgifter per søksmål. Og  i Norge kan man ikke kreve fantasilioner i erstatning som man kan i statene. Så et rent tapsprosjekt.

Endret av likferd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...