Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Dominerer virkelig PS i Norge? Kjenner ingen som har PS3, men mange som har 360.

 

De som har 360 hadde enten PS2 eller ingen konsoll før 360.

 

Ingen som har PS4 og de har som 360 enten drøyer eller skal ha One nå.

 

Ikke representativt sikkert, men likevel...

 

Lest under forrige generasjon at Norge domineres av Playstation. Har ingen sikker kilde nå, men vil tro at Sony dominerer ganske godt nå som Xbox One har utsatt lanseringen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det ser ut som folk som har bestilt på CDON ikke før Xboxen i dag. "Min" har i hvert fall ikke kommet frem.

Da er det vel bare å gi F i den fra CDON, og stikke innom Elkjøp/Expert i dag.

 

Jeg har bestilt fra CDON og når jeg sjekket Posten-appen kl 6 i dag så stod det at pakken var ankommet mitt postkontor :) Den ble sendt i går ettermiddag.

 

Jeg har også bestillt fra CDON, og i går sto det at pakken var sendt på mine sider hos CDON, men jeg har ikke fått noe sendingsnummer (eller email) sånn at jeg kan sjekke hvor den er hen... :(

 

Håper VIRKELIG den kommer i dag, siden det er Day One edition, gjør den ikke det er det fristende å ta turen til en butikk og kjøpe en konsoll der og returnere Day One pakken til CDON hvis den ankommer i neste uke.

 

Huff, både gruer og gleder meg til å sjekke posten i dag.

Lenke til kommentar

 

 

Elkjøp og Lefdal er vel strengt tatt samme kjede :)

Det stemmer ikke helt. Blir det samme som å si at Meny og Ultra er det samme.

 

Elkjøp og Lefdal har som nevnt samme eiere, men det er ikke samme kjede. De har ulike kampanjer og priser.

Trodde de hadde samme priser og kampanjer også. Har ikke Lefdal her i byen, har bare sett på nett tidligere at de har hatt samme kampanjer.

 

Lurer på om de importerte konsollene nå vil synke i pris.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har skaffet den norske Day One Edition? Jeg har et teit spørsmål; Står det 2014 på kontrolleren? Eller har de bare pakket med rester etter den opprinnelige laseringen? hadde vært litt lol.

Får sikkert ikke den før på mandag eller tirsdag så vet ikke enda, men tror nok det står 2013. :p

Lenke til kommentar

Satan i faens gatan....tror jeg har fått en bråkebøtte konsoll, kunne jo umulig være så heldig å få en like rolig en som den første jeg hadde :p I tilegg så får jeg ikke bilde på skjermen..KAN dog være HDMI-kabelen som må byttes, kanskje One er kresen på alderen her hehe. Ett jævlig prosjekt blir jo det nå lol.

 

Men ok, har 4 stk 2m. lange HDMI kabler som jeg i utgangspunktet en eller annen gang skulle koble til skjermen på TV`en, men har utsatt det ettersom det blir mye jobb med å dra benken frem og vippe ut TV på veggen osv...

 

Så hvorfor ikke i dag :) Men spørst om jeg gidde å ha denne boksen om den fortsetter med slike ulyder, akkurat som om vifta såvidt tar borti noe. Jalla greier altså!

 

EDIT: slo meg at jeg mest sannsynligvis plugget i HDMI inn haha, må vel sjekke det nå! Hadde jo glemt at det er 2 HDMI porter bak..

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Da skal jeg ringe ned å høre med en gang. Men jeg forstod det slik at de så og si kun hadde fått inn antall foråndsbestilte enheter..

 

Men vi prøver :) Takk for svar!

 

EDIT: Ja da hadde de faktisk en enhet inne som ikke var lagt bort, så da skal jeg nedom med min enhet og få byttet den!

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jaja, da har jeg fått min fra Microsoftstore i hvert fall. Bestilte i juni 2013 like etter at forhåndsbestillingene ble åpnet, og har vært lovet en Day One utgave, men ser ut som at de er gått tom for det så endte opp med en vanlig utgave (med kinect) pluss de tre spillene som ble lovet og Kinect Sports Rivals som et ekstra plaster på såret ser det ut som. Ikke fått noen melding om at jeg ikke får en Day One utgave før jeg åpna opp boksen nå, og når jeg ringte opp til support var fyren i andre enden like overraska som meg etter som han ikke hadde hørt noe om det her før han spurte sjefen sin nå.... Kan være greit å vite hvis det er noen andre som får det samme :p

 

Edit: Og der ringte fyren meg opp igjen og ga meg en kode for €50 for Microsoftstore som enda et plaster på såret... Kanskje kan få meg en ekstra håndkontroll eller noe sånt ut av det i hvert fall xD

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar

Leser på itavisen at mange som har forhåndsbestilt for lenge siden ikke får konsollene sine. Hvordan i all verden klarer ms underlevere når lagrene deres er overfylte. Har de stoppet produksjonen og selger unna det som har støvet ned siste halve året? Gratulerer ms, ikke bare utsatte dere xbox one i norge i neste ett år, på grunn av manglende lokalisering som dere droppet uansett tol launch, men dere klarer ikke levere. Virkelig godt jobbet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rart. Jeg fikk mail på det for en uke eller to siden at jeg ikke fikk day one edition. Men som deg fikk jeg sports rival med. Har ikke fått sjekka om den er i boksen eller ikke enda, men går nå ut i fra det. Følger det forresten med hdmi kabel?

 

Hadde ikke fått noe mail om det i det hele tatt her så var mildt sagt litt overraska når jeg åpna boksen og bare så en grønn eske i stedet for den sorte Day One eska. Og, ja, følger med hdmi kabel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...