Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Dama mi bruker bare sminke på fest / byen. Hun har faktisk skikkelig bra hud og er naturlig pen ellers.

Når hun har på litt sminke på fest og blir brisen så bare dør jeg av det blikket hun skaper. Det er virkelig effektfullt når man har noe å sammenligne med. Fra naturlig pen og "jordnært" utseende i hverdagene, til superdeilig på fest... Hjelp

 

Henger meg på den, samme her. Det er mulig jeg ikke kjenner så mange basic bitches, men de fleste jeg omgås med på jobb og venner bruker enten ikke eller veldig lite sminke til daglig.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vakre kvinner.

 

(Har jeg lov til å skrive det i 2018?)

Helt lov både å skrive og mene  :)  

Jeg velger å la meg fascinere og inspirere av vakre kvinner.  :) De jeg synes er vakrest er oftest de som er sminket naturlig, sånn at man nesten ikke legger merke til at de er sminket, men man ser at de tar vare på seg selv. Og har de et godt humør og viser omsorg for andre gjør de desto mer vakre :)

 

Hva gjør meg glad i dag, da? :)

Fikk tak i et skikkelig fint TV-bord helt gratis av en nabo idag på mitt nye rom, også har jeg flyttet til et sted hvor jeg bor med flere, men faktisk har mer alenetid da de to jeg bor med jobber lenge og er aktive, sosiale mennesker. Føles nesten som at har min egen leilighet i perioder, også bor jeg endelig i nærheten av alt, til ca 2000 mindre i mnd. Ååh, jeg er så fornøyd :)

Endret av Calluna
Lenke til kommentar

Var på fjelltur med faren til kjæresten min i går. 6 timer, over en bratt rygg, måtte klyve en del. Hver gang vi nådde en topp spurte vi hverandre om vi skulle ta en ny topp, og slik fortsatte det. Veldig fin tur!

 

(fyren er forresten 60. Håper jeg er like sprek når den tid kommer)

Endret av Kovalevskaja
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bruker aldri sminke. Mest fordi jeg ikke har tatt meg råd, kanskje? (haha, har en sykkel til 30k....) Men også fordi det å sminke seg tar også tid å lære... Føler jeg. Men kanskje jeg føler et sterkere behov etter hvert.

 

(Når jeg var yngre og de jevnaldrende rundt meg begynte med dette, så fikk jeg ikke lov av faren min å bruke sminke....  Kanskje derfor det aldri satt seg?)

Endret av Kovalevskaja
Lenke til kommentar

Etter å ha bodd i en litt for liten leilighet med vår lille sønn, og etter mange år med sparing, har min samboer og jeg endelig fått kjøpt drømmehuset vårt.. Det føles så uendelig godt og jeg har fått en type indre ro som gjør meg ekstremt tilfreds hver eneste morgen jeg våkner opp.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter å ha bodd i en litt for liten leilighet med vår lille sønn, og etter mange år med sparing, har min samboer og jeg endelig fått kjøpt drømmehuset vårt.. Det føles så uendelig godt og jeg har fått en type indre ro som gjør meg ekstremt tilfreds hver eneste morgen jeg våkner opp.  

Så glad på dine vegne :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter å ha bodd i en litt for liten leilighet med vår lille sønn, og etter mange år med sparing, har min samboer og jeg endelig fått kjøpt drømmehuset vårt.. Det føles så uendelig godt og jeg har fått en type indre ro som gjør meg ekstremt tilfreds hver eneste morgen jeg våkner opp.  

Gratulerer! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg blir så glad av denne tråden her  :) Den minner meg om de små tingene man ofte tar for gitt. Men også de store tingene man jobber for. 

Jeg blir så glad inni meg når andre opplever noe bra. varmen og den gode energien sprer seg liksom 

Jeg er sånn som bare kjenner varmen inni meg når jeg ser en mor og en far ser stolt ned på sitt barn og gleder meg selv til det blir min tur. 

Jeg blir rørt når jeg ser andre frir til en annen, også tenker jeg på kjæresten min  :love:

Jeg ropte av glede når lillesøsteren min var sikret fast jobb etter master  :D

 

jeg simpelthen elsker at andre har det bra og opplever gode ting etter å ha lagt ned hardt arbeid   :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg blir så glad av denne tråden her  :) Den minner meg om de små tingene man ofte tar for gitt. Men også de store tingene man jobber for. 

Jeg blir så glad inni meg når andre opplever noe bra. varmen og den gode energien sprer seg liksom 

Jeg er sånn som bare kjenner varmen inni meg når jeg ser en mor og en far ser stolt ned på sitt barn og gleder meg selv til det blir min tur. 

Jeg blir rørt når jeg ser andre frir til en annen, også tenker jeg på kjæresten min  :love:

Jeg ropte av glede når lillesøsteren min var sikret fast jobb etter master  :D

 

jeg simpelthen elsker at andre har det bra og opplever gode ting etter å ha lagt ned hardt arbeid   :D

 

 

Det er en fantastisk god egenskap å ha. Det å kunne glede seg over andre sin glede :) Du vil få et lykkelig liv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en fantastisk god egenskap å ha. Det å kunne glede seg over andre sin glede :) Du vil få et lykkelig liv :)

 

Noen ganger, så kynisk som jeg er, så tar jeg meg i selv i å føle det motsatte av skadefryd.

Og det er litt spesielt i den stunden man sitter med disse tankene alene. (til man eventuelt "gratulerer" den det gjelder).

Da er det jo bare betingelsesløst og ekte glede på vegne av andre.

Tar meg selv i å tenke "oi, hvor kommer denne følelsen fra? Er jeg virkelig glad på vegne av andre nå?"

 

For i noen tilfeller så er man litt sjalu på andres suksess men gratulerer dem likevel.

Da er det ikke så stas, bare en hvit løgn for å ikke framstå som en dust.

 

Så det å føle noe sånt, på ekte, gir meg stor tro på at mennesker har mye bra i seg.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Noen ganger, så kynisk som jeg er, så tar jeg meg i selv i å føle det motsatte av skadefryd.

Og det er litt spesielt i den stunden man sitter med disse tankene alene. (til man eventuelt "gratulerer" den det gjelder).

Da er det jo bare betingelsesløst og ekte glede på vegne av andre.

Tar meg selv i å tenke "oi, hvor kommer denne følelsen fra? Er jeg virkelig glad på vegne av andre nå?"

 

For i noen tilfeller så er man litt sjalu på andres suksess men gratulerer dem likevel.

Da er det ikke så stas, bare en hvit løgn for å ikke framstå som en dust.

 

Så det å føle noe sånt, på ekte, gir meg stor tro på at mennesker har mye bra i seg.

 

Nøkkelen til lykke er å være fornøyd med det en har. :) Det er mye lettere å skrive ned enn å leve etter.

Jeg blir også flau over meg selv hvis jeg får en følelse av skadefryd, men noengang er det liksom litt karma over det hele. .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...