Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ikke i denne.

Mener du Pepsi Zero Sugar? Det er det samme som Pepsi Max. De har bare skiftet navn.

 

Ja, skal ikke si at det er helt umulig. Mener den smaker anderledes, men kan ha blitt lurt av designet.

 

Men det står ikke Zero Sugar noe sted på flasken. Den heter bare "Pepsi", og så står det "bold taste" og "no calories" i liten skrift øverst på etikketen.

Lenke til kommentar

Reagerte på at PC-en ble fryktelig varm under spilling i dag. Åpnet den opp og sjekket, og alle viftene stod bom stille. Viste seg at strømkabelen til viftene som lå i front hadde løsnet, sikkert skjedd i går når jeg flyttet på PC-en under støvsuging.

Glad jeg fikk koblet alt til igjen og rengjort alle vifter, og nå virker PC-en som ny.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Reagerte på at PC-en ble fryktelig varm under spilling i dag. Åpnet den opp og sjekket, og alle viftene stod bom stille. Viste seg at strømkabelen til viftene som lå i front hadde løsnet, sikkert skjedd i går når jeg flyttet på PC-en under støvsuging.

 

Glad jeg fikk koblet alt til igjen og rengjort alle vifter, og nå virker PC-en som ny.

Ja, er digg når man finner ut av problemer fort, og at man er helt sikker på at problemet er løst. :)
Lenke til kommentar

- Kjæresten min  :love:

- Er så og si ferdig med kvalitativ eksamen, mangler egentlig bare korrekturlesing. Snart ferdig med forskningsprotokoll, og er over halvveis på kvantitativ eksamen. 

-  Snart sommerferie, og fullført 1. år på master! Plutselig er man tilbake i arbeidslivet igjen! 

- Temperaturen ute har begynt å bli akkurat passe. Ikke for kaldt, og ikke for varmt! Fornøyd!

Lenke til kommentar

Hyggelige ting i livet mitt:

Hatt siste(!) heldagsforelesning for hele året idag. Skal en liten tur innom universitet i morgen, men ellers blir det kun masteroppgaveskriving Og jeg som først trodde at jeg hadde dårlig tid i begynnelsen, innser at jeg vil ha god tid til å skrive på introduksjon og metode, noe som betyr at jeg forhåpentligvis får skrevet den skikkelig og bra. 

Ligger godt an med alle 3 hjemmeeksamene tidsmessig. Føler derfor at jeg kan ta meg velfortjent tid ca 1-2 timer soling!

Jeg skal veldig, veldig snart flytte.

Synes temperaturen er mer passe nå. Godt og varmt, men verken for varmt eller for kaldt.  

Og ellers alle andre ting: Kjæresten, og alle andre jeg er glad i 

Lenke til kommentar

Besto en labsertifisering idag, og har bada i dag i helt deilig badetemperatur (for å feire at jeg er sertifisert!)

 

Jøss, altså, vi er enda i mai, så føles det som at det er midt på sensommeren  :)

Men det var veldig deilig når regna igår, ble glad av det også  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...