All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Satt pris for Grand Theft Auto VI
kilik svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Lurer på om det er med kart i coveret... Hvor er best å bestille fra for å ha det tilsendt på dagen? -
Den store 3D Print Tråden - Printer du?
RootShell svarte på Merko sitt emne i Elektronikk og mekanikk
Du kan outsource 3D printing, for eksempel så kan eg produsere for deg som en underleverandør og fakturere så du får fradrag for mva. Du kan evt. sende ei melding, du treng ikkje gje meg filene dine men nokre bilder av kva du lagar, kva fysisk størrelse, vekt, filamenttype og printtid så kan du få en ca pris. Kanskje det er vegen å gå? -
Europas klimamål blir umulig å oppnå.
agvg svarte på Frank Olsen sitt emne i Klima, naturfenomen og naturvern
I UK har man bygget hus for tropisk klima, i årtier har man bygget hus etter søppelstandard, noen ganger virker det som UK aldri kom seg ut av skyggen til vv2 sin ressursmangel. Billig og kjipt, jo kjipere jo bedre. Og gass uten alternativer blir dyrt. -
Hvor har jeg antydet at Europeisk tribunekultur er bedre en andre? Om noe så er det Sør-Amerika som viser vei for tribunekultur! Men alle land som har en historikk med fotball, har en bedre tribunekultur enn det USA har kommet opp med hittil... Når det kommer til hvorfor man ber om unnskyldning for forhåndsdømmingen av stadion ene, så er det vel så enkelt som at man trodde at siden det ikke var kultur for fotball, så var heller ikke fasilitetene laget for fotballsupportere... Når de da kom over og fikk se at selv collegelag har bedre stadioner enn de aller fleste topplagene i Europa, så følte han vel at det var på plass med en unnskyldning? Siden dere er en såpass ung, og ikke minst stor, nasjon så har stadionene deres fått en bedre tilpasset plassering, særlig mtp bruk av bil. Vi er mange som misunner dere stadionene deres, ikke minst skjermene dere kliner opp over alt! Imponerende!
-
Satt pris for Grand Theft Auto VI
1Dr.E svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Jeg stod i lekebutikken og sikla på Sega Master System-spill da jeg var liten. Dette var på starten av 90-tallet, og disse 8-bits spillene kosta 500-600kr også dengang. Juster for inflasjon tilsvarer det er par tusen kroner i dag. -
eller kanskje ikke, her er en fyr som har lagt til noe hardware for å styre den vifta https://www.reddit.com/r/ender3v2/comments/wam0az/hot_end_fan_control_solution/
-
Ser ut til at det er firmware i printeren som kontroller den vifta, ifølge forumet https://forum.creality.com/t/need-help-with-ender-hot-end-cooling-fan-settings/13048 Burde gå an å styre / endre innstilling på den fra menyen.
-
Understatement. Tror det må være Apples AI som har forvillet seg.
-
Satt pris for Grand Theft Auto VI
Comma Chameleon svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Uaktuelt for et spill som GTA 6? Om det er noen spill som er verdt disse summene så er det jo hits fra Rockstar. Om RDR2 har satt presedens over hva de kan levere så blir dette spillet vanvittig og et av de få spillene i verden som kan rettferdiggjøre de dyre prisene. Se heller på alt det andre søplet som selges til 899 nytt, og så sammenligner du det med 1000/1300 for GTA 6. Ja det er dyrt, men du får det du betaler for. Det er ingen andre som klarer å levere det Rockstar gjør. -
Du må jo ikke kjøpe de der til den prisen da.. Temu har de til 1/3 del av prisen... 😜
-
Europas klimamål blir umulig å oppnå.
Feynman svarte på Frank Olsen sitt emne i Klima, naturfenomen og naturvern
New Labour er høyrepolitikk for min del. Så hva konkret skulle Storbritannia gjort annerledes for å unngå høye energipriser mener du? -
Satt pris for Grand Theft Auto VI
Comma Chameleon svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Selv om det skulle kommet på disc hadde det ikke vært en garanti for at spillet hadde fungert uten internett. Slik har det ikke vært på mange år. -
Det er kjølevifte til hotend. Den står på til jeg slår av printeren etter den har printet. F.eks i natt, printe var vel ferdig kanskje kl 01. Når jeg stod opp kl 07 gikk fortsatt vifta til hotend.. Kjølevifte til enheten ellers må så klart kjøre, den er ikke problemet..
-
Kommentar: 25 år med spillglede
Sava svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Synes redesignet er ganske najs, men hvem er det som har illustrert skribentene? -
Ungt stjerneskudd er DCs neste superhelt
Imaginacíon svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Jeg venter til den kommer på strømming med å se den, men helt klart noe jeg må få med meg. -
Har sett på internett at der var problemer med Toyota 2.0 og 2.2 dieselmotorene, ser ikke bort fra at det bla gjelder 2013 modeller. Jeg tenker da på problemet at Injectorer som går mellom 150000-200000.
-
👎nei hatt hadde har dere du vi oss boller
-
Ender 3V3SE gjør det samme, slitsom viftelyd fra første stund den er på. Jeg brukte en TP-link smartplugg i "lademodus". Da kutter den strømmen når forbruket er under en viss watt i noen minutter.
-
Det var Obama som sa at hans hvit bestemor fryktet svarte menn mer enn hvite menn i morke gater selv om hun elsket hennes svart Barack. Det gjør at hvite og svarte kan dømme farlige situasjoner forskjellige samt tro på vitner. Det fører også til mye mistillit i rettssystemet når det gjelder svart og hvit folk. Jeg har ikke satt meg inn på saken så jeg vet ikke om gutten er skyldig eller ikke og dermed burde blitt frikjent eller ikke
-
Satt pris for Grand Theft Auto VI
OddZen svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Spørsmålet er hvem som vinner på å ikke selge disk versjon? Det kan så være at noen er fornøyd så lenge de får et cover, har ingen problem med det og de får fortsatt de de ønsker, supert! Men problemet er at de fjerner et populært alternativ fra kundene. Forstår ikke hvorfor det virker som om noen her inne heier på det så lenge de fortsatt får de de ønsker, når det er åpenbart at eneste som tjener på det er Rockstar som bruker det som strategi for å tjene enda mer penger. De vet at sulten etter GTA er enorm, og de utnytter det. -
trio måke eller skjære
-
Høres rart ut - kjølevifta på hotend er der for at den delen av hotenden ikke skal blir overopphetet. Den skrus seg vanligvis på når temperaturen på hotend passerer en grense (feks. 40 grader) og skrur seg av når temperaturen går under det. Hvis du skrur av printeren før den har stoppet spå risikerer du at hotenden din blir ødelagt. Med mindre det er kjølevifta for modellen du printer du snakker om? Den styres vanligvis av start og stopp g-code i sliceren din (kan også være temperaturstyrt).
-
Forlengs/Baklengstråden.
MR SPEED svarte på Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sitt emne i Lekeplassen
@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ( enegnillivT ydissaC ) araic go naraic@ -
Satt pris for Grand Theft Auto VI
Zeph svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Det kan du vel seie om dei fleste store industriane her i verda. Ein gjenstand eller ei teneste er verdt det nokon er villig til å betale for det, uavhengig av kva det kosta å utvikle og produsere. Det er ganske mange personar involvert som får løn for arbeidet med å utvikle eit spel som GTA. Eigarane av Rockstar får nok sin del, men dei sit ikkje og lagar spelet på eiga hand. Kva kan du kan kjøpe her i verda som ikkje ender opp med at ein milliardær får ein del av kaka? Handlar du daglegvarer? Har du bil? Har du mobiltelefon? Har du PC? Osv... Så lenge du frivillig kjøper noko er det ingen som utnyttar deg. Dei tilbyr ei teneste som du er villig til å betale for. -
Majoriteten av den norske befolkningen er sterkt kritiske til Trump sin politikk, væremåte og personlighet. Og det med rette. Derfor føler nok Trump tilhengerne at de må skrike så mye høyere, oftere og flere steder for å bli hørt ettersom det ikke er så mange av dem. Du lar deg derfor bli lurt av denne taktikken... hadde diskusjonsforum som dette, og kommentarfelt som på Facebook (grøss og gru) gjenspeilet den jevne norske mening om Trump, hadde det vært langt mellom de som støtter Trump. De aller fleste Trump-tilhengerne er også menn, og det er flere menn enn kvinner som frekventerer diskusjonsforum og kommentarfelt. Dette bidrar ytterligere til en skjev fordeling. I november 2025 var det bare 9% av den norske befolkningen som støttet Trump, ifølge en meningsmåling. Det er en kraftig tilbakegang fra november 2024 da 20% støttet Trump. Og det tallet fortsetter å falle. https://www.ipsos.com/nb-no/hva-synes-nordmenn-om-donald-trump-ett-ar-etter-presidentvalget
